460 vikalista???

vielä volvoton

Moi Siis olen katsellut tuollaista vm.90 460 volvoa , työmatkaautoksi, siis kertokaapa mistä kannattaa etsiä mahdollisia vikoja eli heikotkohdat??
Ja tietysti saa tarjota jos jollain olis myynnissä sellainen...

7

2158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi

Mulla olisi hyvä 460 90vm vaikka varaosaauotoksi tosi sopivasti. Auto on espoossa.

• Kalle

Katso vaikkapa kuinka ovet roikkuvat saranoissaan. Kuuntele narinaa ja helinää jota kuuluu oikeastaan kaikkialta, varsinkin kojelaudasta. Koko alusta on siinä mallissa vähän heikonlainen (lievä ilmaisu).
      Anteeksi jos romutan ajatuksiasi, mutta - osta jokin muu.Tämä on tosi, eikä mitään huulenheittoa.

• vielä volvoton

Kiitos tiedoituksesta, ei tässä kenenkään unelmat murene mut tuossa n.1000euron hintaluokassa ei paljon ole valinnanvaraa.. japsit mätiä esim. tietysti ehkä 900 saabin vois saada...jonkinlaisen...

• volvo cargoman

tässä hyvä linkki: http://www.volvolandia.com/ ja vasemmasta reunasta kohta korjaamo. sitten vähän alaspäin rullausta kohtaan tarkasta ostaessasi: ja siitä mallisarja Volvo 440,460. Vaikka olet katsomassa jo 15v vanhaa autoa niin siinä on jotain pureskeltavaa.

• Eikka

Tuolla sivulla tuumattiin että ruoste ei ole ongelma, silti joka toisessa näkyy takakaaret, peräpellit ja takaluukun reuna olevan haperoa.

• 440 2.0

Moro,

Tässä linkki Hesarin saitille autojen vikasarjaan:
      http://www2.helsinginsanomat.fi/extrat/autojaliikenne/vikasarja/viat.jsp?id=1161

Omassa '96 440:ni tuo "sähköikkunat reistailevat" pitää paikkansa ja kirjoitankin siitä kohta kyselyä palstalle olisiko joku keksinyt siihen parannusta.

• Murheenmurtama

Mun 440 2,0 on varmaan ihan pilalla kun ei siinä ole tommosia vikoja kun tossa listassa. Ääh, aina mua huijataan. Ainoo oli toi jarrulevyjen ruostuminen mut sekin on nyt hoidettu pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      102
      2234
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      126
      2142
    3. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      302
      2010
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1801
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      1657
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      38
      1478
    7. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1285
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1163
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      70
      1160
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1123
    Aihe