, millainen on rakkaudentunnustus jonka voi naiselle vielä nauramatta antaa?
Luomakunnan kruunut
45
2502
Vastaukset
- veeti.severi
Haluaisitko tulla haudatuksi sukuhautaamme!
Helppo on vielä sanoa,rakastan sinua.
Paljon vaikeampi sanoa,olet oikeassa,minä en ymmärtänyt,olin väärässä.
ts.Sanat eivät välttämättä tarkoita todellista rakkautta.Vasta kun pystyy esim,"riitelyn" aikana kuuntelemaan toisen perustelut ja ymmärtämään hänen ajatuksensa ko.asiaan ja tunnustaa silloin vastapuolen paremman perustelun ja hyväksyy sen.Silloin puoliso voi myös tietää,että rakkaus on aitoa tunnetta käytännössä,eikä vain "hyvällä hetkellä" sanottu pelkkä klisee.Toki sekin on paikallaan,jos sitä ei tehdä velvollisuudesta tai silloin,kun tunnetaan huonoa omaatuntoa.
ps.tämä varmaan monen miehen mielestä on jo sitä
naurettavaa käytöstä,eikä toimi oikeassa elämässä,mutta sitähän(nauramatta)rajaa tässä etsittiinkin.- Ihmettelevä
Ei jokaisen vaimo yleensä edes kuuntele mitä sanot
Ihmettelevä kirjoitti:
Ei jokaisen vaimo yleensä edes kuuntele mitä sanot
vastasin vain Pirren kysymykseen;mikä on miehen mielestä jne.
Enhän vastannut,kuin oman mielipiteeni kysymykseen.
Melkoinen osa meistä,niin naiset,kuin miehetkin ovat toisen henkilön perusteluista piittaamattomia ja kuunntelevat vain itseään.- Ihmettelevä
emw34 kirjoitti:
vastasin vain Pirren kysymykseen;mikä on miehen mielestä jne.
Enhän vastannut,kuin oman mielipiteeni kysymykseen.
Melkoinen osa meistä,niin naiset,kuin miehetkin ovat toisen henkilön perusteluista piittaamattomia ja kuunntelevat vain itseään.Sekä IRL että netissä ihan sama
- RKM
Mörököllini maistuuko
hiilostettu kuha sinulle
hienoa että maistuu
minä jatkan siivoamista ja
sitten haemme äitisi tänne lomalle. - Hutale
Pullukkani olet ainoani
olet ryppyinen
ja sinulla on paras - Ihmettelevä
Pirre,oletko mies vai nainen?
- Pirre*
se minun sukupuoleni tähän kuuluu...:))
- Ihmettelevä
Pirre* kirjoitti:
se minun sukupuoleni tähän kuuluu...:))
Vaikeaa muuten ottaa kantaa kun ei tiedä missä joukkueessa kysymyksen esittäjä itse pelaa ;D
- Pirre*
Ihmettelevä kirjoitti:
Vaikeaa muuten ottaa kantaa kun ei tiedä missä joukkueessa kysymyksen esittäjä itse pelaa ;D
et antaisi sen häiritä...:)
- Ihmettelevä
Pirre* kirjoitti:
et antaisi sen häiritä...:)
Koska jos olet mies voi aloituksen käsittää naista alentavana!
Ihmettelevä kirjoitti:
eri vastauksen jos mies kysyy kysymyksen,mikä on
sellainen rakkauden tunnustus,minkä naiselle mies
(Kruunup)voi nauramatta antaa.
Onko vastaus erilainen jos nainen kysyy saman kysymyksen sinulta.Ja jos on,niin miksi vastauksesi on erilainen kysyjän sukupuolen vaihtuessa?- lillasyster
että Pirre* on nainen........
- Ihmettelevä
emw34 kirjoitti:
eri vastauksen jos mies kysyy kysymyksen,mikä on
sellainen rakkauden tunnustus,minkä naiselle mies
(Kruunup)voi nauramatta antaa.
Onko vastaus erilainen jos nainen kysyy saman kysymyksen sinulta.Ja jos on,niin miksi vastauksesi on erilainen kysyjän sukupuolen vaihtuessa?Siinä se ero
Ihmettelevä kirjoitti:
Siinä se ero
sortin mies itsekin ja tunnustan kyllä nauravani sellaiselle "auervaarojen"rakkaudentunnustuksille jossa naiselle lupaa kuun"taivaalta".
Olen enemmän tässäkin suhteessa tekojen kannattaja kuin ylisanojen viljelijä.
Tosin tässä vanhemmiten tulee kyllä ainakin kerran vuorokaidessa vaimolle kerrottua,"missä mennään"rakkauden suhteen,mutta kai sitä ajattelee,että enää on niin vähän eloa jäljellä,että se on paremmpi sanoa usein,kuin jättää sanomatta.- Yks täti vaan
emw34 kirjoitti:
sortin mies itsekin ja tunnustan kyllä nauravani sellaiselle "auervaarojen"rakkaudentunnustuksille jossa naiselle lupaa kuun"taivaalta".
Olen enemmän tässäkin suhteessa tekojen kannattaja kuin ylisanojen viljelijä.
Tosin tässä vanhemmiten tulee kyllä ainakin kerran vuorokaidessa vaimolle kerrottua,"missä mennään"rakkauden suhteen,mutta kai sitä ajattelee,että enää on niin vähän eloa jäljellä,että se on paremmpi sanoa usein,kuin jättää sanomatta.Kai sen monen vuoden jälkeen jo sanomattakin tietää
Yks täti vaan kirjoitti:
Kai sen monen vuoden jälkeen jo sanomattakin tietää
aiemmin itsestään selvältä,mutta nykyisin en enää ole aivan varma.Siksi täytyy siitä kertoa ja kaiken lisäksi nykyisin rakastan vaimoani paljon syvemmin kuin nuorena ikinä uskoin.
- Tyttö...
lillasyster kirjoitti:
että Pirre* on nainen........
Tyttö on! Tai nainen siis!
- äksä
Tyttö... kirjoitti:
Tyttö on! Tai nainen siis!
Vai onko jonkun miehen lempinimi Pirre? Tunnen kyllä pari Pirjoa, joita kutsutaan Pirreksi.
Mistä miehen nimestä vois Pirren vääntää? ;-) - Pirre*
äksä kirjoitti:
Vai onko jonkun miehen lempinimi Pirre? Tunnen kyllä pari Pirjoa, joita kutsutaan Pirreksi.
Mistä miehen nimestä vois Pirren vääntää? ;-)olisi yksi :))
- J J Jr.
Pirre* kirjoitti:
olisi yksi :))
Nimeltään Birger
- Pirre*
J J Jr. kirjoitti:
Nimeltään Birger
nyt ihan hukassa :))
- äksä
Pirre* kirjoitti:
olisi yksi :))
on niin harvinainen nimi etten ketään sen nimistä tunne. Onkohan Pirkka-lehti maskuliini? ;-) Sut Pirre* toki tiedän vaikken tunnekaan :)
Pirre* kirjoitti:
nyt ihan hukassa :))
mutta en voi sanoa muuta,kuin filosofian ja psygologian tohtori nyt kumminkin.
- Ihmettelevä
emw34 kirjoitti:
Aika turhaa täällä alkaa paljastamaan jonkun todellista henkilöllisyyttä varsinkin jos ei (tuskin) koske itseäsi?
- Anna mun kaikki kestää
emw34 kirjoitti:
Joo täällä varmasti joku filosofian ja psykologian tohtori hihittelee vuorokaudet ympäriinsä ;D
Ihmettelevä kirjoitti:
Aika turhaa täällä alkaa paljastamaan jonkun todellista henkilöllisyyttä varsinkin jos ei (tuskin) koske itseäsi?
paljastanutkaan edes sukupuolta saati henkilöllisyyttä,vaikka "varmaa tietoa" olisikin ollut.Tämä ammatillinen puoli olikin hieman spekulatiivinen tieto,ei vaiskaan ,sanotaan,että tiukkan päättelyn tuoma "varma arvaus".
(Silti kyllä uskon arvaukseeni).Anna mun kaikki kestää kirjoitti:
Joo täällä varmasti joku filosofian ja psykologian tohtori hihittelee vuorokaudet ympäriinsä ;D
hihittelisin,jos näitä omiakin kirjoituksia paremmalla ymmärryksellä analysoisin.
- Vai mitä?
emw34 kirjoitti:
paljastanutkaan edes sukupuolta saati henkilöllisyyttä,vaikka "varmaa tietoa" olisikin ollut.Tämä ammatillinen puoli olikin hieman spekulatiivinen tieto,ei vaiskaan ,sanotaan,että tiukkan päättelyn tuoma "varma arvaus".
(Silti kyllä uskon arvaukseeni).Lukisitko Celestan puheenvuoron Hymytytön aloittamassa aiheessa "Tämän saat ilmaiseksi"
- MINÄ
emw34 kirjoitti:
hihittelisin,jos näitä omiakin kirjoituksia paremmalla ymmärryksellä analysoisin.
Ja todennäköisesti moni muukin?
- Pirre*
emw34 kirjoitti:
(Silti kyllä uskon arvaukseeni).mikä mysteeri nyt;DD
Vai mitä? kirjoitti:
Lukisitko Celestan puheenvuoron Hymytytön aloittamassa aiheessa "Tämän saat ilmaiseksi"
tarkoitettu "kevennykseksi",Toki tiedän 99.9%Pirren sukupuolen,mutta tarkoitus oli vain saada
aikaan enemmän "epävarmuutta" ko.sukupuolen arveluihin,koska sillä tiedolla ei ole mitään merkitystä ketjun aliottjan,Pirren*kysymykseen.- Suuri ero
emw34 kirjoitti:
tarkoitettu "kevennykseksi",Toki tiedän 99.9%Pirren sukupuolen,mutta tarkoitus oli vain saada
aikaan enemmän "epävarmuutta" ko.sukupuolen arveluihin,koska sillä tiedolla ei ole mitään merkitystä ketjun aliottjan,Pirren*kysymykseen.Jos on mies ja ei muuten kuin "naureskellen" voi antaa rakkaudentunnustuksia!
- HIHIHIHI
Pirre* kirjoitti:
mikä mysteeri nyt;DD
Hihityttää ;;;))))
- Pirre*
HIHIHIHI kirjoitti:
Hihityttää ;;;))))
hahahahahatuttaa...
- Pirre*
tänäaamuna radiosta muun metelin seasta, vain tuon yksittäisen lausee, liekkö se ollut jonkinlaisen sketsin osa vai mikä, ja minulle tuli mielleyhtymä suomalaisesta miehestä, joka tekee tarkoituksen hakuisen tai velvollisuuden tunnosta rakkaudentunnustuksen vaimolleen tai muulle "rakkaalleen".
Perustelen huvittumistani sillä perinteisellä Suomalaisen miehen mallilla, joka ei puhu eikä pussaa, eikä kuskaa kukkia eikä muitakaan huomionosoituksia, saatikka runoile hempeitä riesaksi asti.
Minusta "höperöstä" tämä mielleyhtymä oli ajatuksena niin huvittava, että en voinut vastustaa kiusausta kirjoittaa sitä tänne teidän riesaksi.- Pirre*
armahdusta miehiltä, joihen kohdalla tämä edellä kertomani mielleyhtymä ei täsmää, hymyä huuleen :)
- Hmmm...
Pirre* kirjoitti:
armahdusta miehiltä, joihen kohdalla tämä edellä kertomani mielleyhtymä ei täsmää, hymyä huuleen :)
Naisilta?
- Pirre*
Hmmm... kirjoitti:
Naisilta?
miehiltä, sillä heihinhän minä "kritiikkini" kohdisti ...Hyvää yötä vaan kaikille, niin se vaan vapaapäiväni luiskahti...
- aihe
Pirre* kirjoitti:
miehiltä, sillä heihinhän minä "kritiikkini" kohdisti ...Hyvää yötä vaan kaikille, niin se vaan vapaapäiväni luiskahti...
sinänsä. Joiltain osin olisin ollut toista mieltä.
- Pirre*
aihe kirjoitti:
sinänsä. Joiltain osin olisin ollut toista mieltä.
kumpaa sukupuolta Pirre* on..vai:?
- mies 50+
eiks se tunnu kivalta ku keittelet siin puuroa ja karvainen käsi läimäytää pepulle ja sanat hmmm... tilanteen mukaan,joskus ehkä juostessakin olis viel jotain kekattava
- Pirre*
mies 50+ kirjoitti:
eiks se tunnu kivalta ku keittelet siin puuroa ja karvainen käsi läimäytää pepulle ja sanat hmmm... tilanteen mukaan,joskus ehkä juostessakin olis viel jotain kekattava
hevosta??:)
- muoriska
Pirre* kirjoitti:
hevosta??:)
Iiihahaaa!! Muoriska ymmärtää!! Iihahaa..
Oma heppa laitumella,
karvaanen käsi pep.. siis lautasella!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle754009Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023302Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle772671Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792408- 1812072
- 781605
- 361586
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392