Me työssäkäyvät olemme alinta pohjasakkaa
Me myös kustannamme näiden yöeläjien joka öiset karkelot. Kiva on huomata että sossu ja kela maksaa näiden elämiset
On se kiva 2 tunnin yöunilla lähteä aamuisin töihin ja aiheuttaa vahinkoa ja vaaratilanteita muille ja ympäristölle puolipökkeryksissä
Isännöitsijä ei ota kantaa kunhan raha vaan kulkee.
Metelijöitsijöillä siis kaikki oikeudet kiusata vuodesta toiseen talon asukkaita
Muuttaa ei enää uskalla ettei pahempi rähinöitsijä osu kohdalle, näin käynyt minulle ja tuhansille muille
Vain metelijöisijällä oikeudet
14
131
Vastaukset 14
- Anonyymi
Omakotitalossakaan ei ole turvassa, naapuri jos mielenterveys ongelmainen, niin vapaat kädet kiusata, poliisit vaan lässyttää jotain sopikaa nyt kunnes tapahtuu murha jommankumman naapurin osalta
- Anonyymi
Vaaditaan hieman mielikuvitusta eli sänky toiseen paikkaan, ei kantavien putkien ja pattereiden viereen, melatoniini tai muu unilääke avuksi. Ja lisäksi puhu henkilölle itselleen ja sano, että rakastelun ja keskustelun äänet kantautuu selvinä ympäri kerrostaloa.
- Anonyymi
Tää oli aika paska neuvo, yksiössä et meteliä pakoon pääse, pauketta, ryskettä, ryminää, kikatusta, huutoa, naurua, eli tahallista metelöintiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli aika paska neuvo, yksiössä et meteliä pakoon pääse, pauketta, ryskettä, ryminää, kikatusta, huutoa, naurua, eli tahallista metelöintiä
Kuulostaa siltä, että siellä pelataan jotakin virtuaalipeliä.
- Anonyymi
Työssäkäyvällä on kuitenkin mahdollisuus päästä pakoon tilapäisesti, esim. Hotelliin ja lisäksi hommata parempi asunto palkallaan. Köyhällä ei varaa mihinkään näistä, joten älä leimaa kaikkia köyhiä häiriköiksi.
- Anonyymi
Ei välttämättä jos on pieni palkkainen työ. T siivooja
- Anonyymi
Jos on työpaikka niin pääsee ainakin työajaksi pois häiriköitsijöiden seasta
- Anonyymi
Väkivalta on ratkaisu ongelmiin, jos se ei tuota tulosta käytät sitä liian vähän.
- Anonyymi
Palkansaajalla on tietenkin mahdollisuus pestata joku puolestaan käymään härikön ovella. Kunnon selkäsauna, ja kukaan ei perään huutele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkansaajalla on tietenkin mahdollisuus pestata joku puolestaan käymään härikön ovella. Kunnon selkäsauna, ja kukaan ei perään huutele.
Moottoripyöräkerho asialle, kannustan lämpimästi!
- Anonyymi
Ihmiset jotka sanoo näin ei voi valittaa jos väkivalta kohdistuu joskus itseensä kun sitä on valmis käyttämään itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoripyöräkerho asialle, kannustan lämpimästi!
Hanki itse moottoripyörä
- Anonyymi
Muuta semmoiseen paikkaan missä saat oman rauhan. Kyllähän täytyy tajuta kun samassa talossa asuu kymmeniä ihmisiä että siellä on meteliä.
- Anonyymi
Lopeta töissäkäynti niin et ole enää alinta pohjasakkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061414Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124634Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat32568Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö198538Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔32534- 61530