Me työssäkäyvät olemme alinta pohjasakkaa
Me myös kustannamme näiden yöeläjien joka öiset karkelot. Kiva on huomata että sossu ja kela maksaa näiden elämiset
On se kiva 2 tunnin yöunilla lähteä aamuisin töihin ja aiheuttaa vahinkoa ja vaaratilanteita muille ja ympäristölle puolipökkeryksissä
Isännöitsijä ei ota kantaa kunhan raha vaan kulkee.
Metelijöitsijöillä siis kaikki oikeudet kiusata vuodesta toiseen talon asukkaita
Muuttaa ei enää uskalla ettei pahempi rähinöitsijä osu kohdalle, näin käynyt minulle ja tuhansille muille
Vain metelijöisijällä oikeudet
14
70
Vastaukset
- Anonyymi
Omakotitalossakaan ei ole turvassa, naapuri jos mielenterveys ongelmainen, niin vapaat kädet kiusata, poliisit vaan lässyttää jotain sopikaa nyt kunnes tapahtuu murha jommankumman naapurin osalta
- Anonyymi
Vaaditaan hieman mielikuvitusta eli sänky toiseen paikkaan, ei kantavien putkien ja pattereiden viereen, melatoniini tai muu unilääke avuksi. Ja lisäksi puhu henkilölle itselleen ja sano, että rakastelun ja keskustelun äänet kantautuu selvinä ympäri kerrostaloa.
- Anonyymi
Tää oli aika paska neuvo, yksiössä et meteliä pakoon pääse, pauketta, ryskettä, ryminää, kikatusta, huutoa, naurua, eli tahallista metelöintiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli aika paska neuvo, yksiössä et meteliä pakoon pääse, pauketta, ryskettä, ryminää, kikatusta, huutoa, naurua, eli tahallista metelöintiä
Kuulostaa siltä, että siellä pelataan jotakin virtuaalipeliä.
- Anonyymi
Työssäkäyvällä on kuitenkin mahdollisuus päästä pakoon tilapäisesti, esim. Hotelliin ja lisäksi hommata parempi asunto palkallaan. Köyhällä ei varaa mihinkään näistä, joten älä leimaa kaikkia köyhiä häiriköiksi.
- Anonyymi
Ei välttämättä jos on pieni palkkainen työ. T siivooja
- Anonyymi
Jos on työpaikka niin pääsee ainakin työajaksi pois häiriköitsijöiden seasta
- Anonyymi
Väkivalta on ratkaisu ongelmiin, jos se ei tuota tulosta käytät sitä liian vähän.
- Anonyymi
Palkansaajalla on tietenkin mahdollisuus pestata joku puolestaan käymään härikön ovella. Kunnon selkäsauna, ja kukaan ei perään huutele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkansaajalla on tietenkin mahdollisuus pestata joku puolestaan käymään härikön ovella. Kunnon selkäsauna, ja kukaan ei perään huutele.
Moottoripyöräkerho asialle, kannustan lämpimästi!
- Anonyymi
Ihmiset jotka sanoo näin ei voi valittaa jos väkivalta kohdistuu joskus itseensä kun sitä on valmis käyttämään itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoripyöräkerho asialle, kannustan lämpimästi!
Hanki itse moottoripyörä
- Anonyymi
Muuta semmoiseen paikkaan missä saat oman rauhan. Kyllähän täytyy tajuta kun samassa talossa asuu kymmeniä ihmisiä että siellä on meteliä.
- Anonyymi
Lopeta töissäkäynti niin et ole enää alinta pohjasakkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448481
- 724916
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373580Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella513036Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme272955- 402900
- 412176
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827