Valkokaulushakkeri ilmoittaa...

Anonyymi

...että sukututkimusseuran sivuilla on tietoturva-aukko. Koska näin ilmeinen puute on korjaamatta, on syytä olettaa, että muutkaan asiat eivät ole täysin hallinnassa. Tämä on ystävällinen julkinen huomautus, koska vastuullisille asiasta lienee turha ilmoittaa. He eivät osaa, välitä tai viitsi korjata asiaa. Jospa joku jäsenistöstä tuntisi asian paremmin, ellei ostettuun asiantuntijaan ole varaa.
Järjestelmä on kokonaisuus, jossa ohjelman lisäksi palvelimen konfiguraatio tulee olla kunnossa. Molemmat säännöllisesti auditoitu ja ylläpidetty.

9

224

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritin vastata tähän, mutta näköjään perustelu ei kovin hyvin onnistu?

• Anonyymi

Tämän voi jokainen helposti todeta Mozillan työkalulla. Jos ei varsinainen tietoturva-aukko, niin ainakin huolimaton palvelimen konffaus.

• Anonyymi

Toisen valtakunnallisen yhdistyksen sivuilla oleva on tietoturva-aukko käytännössä. Jos siis tarkoitetaan helppoa pääsyä tietoihin, joihin ei ole tarkoitus päästä.

• Anonyymi

Sukututkimusseuralla ei ole säilytettävänä mitään luottamuksellista tietoa (omaa yhdistysrekisteriä lukuunottamatta). Se on sukututkimustoimintaa tukeva yhdistys, ei mikään väestökirjanpitäjä tai geenipankki joten asialla ei ole mitään merkitystä.

• Anonyymi

Jäsenten yhteystiedot, sähköpostiosoitteet, käyttäjätunnukset? Entä yhdistysten oma tietokanta. Kuvat ladattavissa ilman käyttäjätunnusta...jne.

• Anonyymi

1) Jos käytät samaa salasanaa moniin palveluihin, ovat tiedot vaarassa kun yksi murtuu.

• Anonyymi

Eihän siellä ole kuin yli satavuotta vanhoja tietoja, Ei ne ole salaisia

• Anonyymi

100 vuotta sitten ei tietokantoja ollut olemassakaan. Väkisinkin kaikki on tuoreempaa.

• Anonyymi

Et ole sitten sattunut kirkonkirjoista kuulemaan...

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1231
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      788
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      732
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      26
      729
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      44
      631
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      554
    Aihe