Olenkin ihmetellyt miten mies jaksaa painaa väsymättä koko 12 erää aina. Ja siihen ei oikeen tehoa mitkään iskut, virnistelee vaan ärsyttävästi.
Joshuakaan ei meinannut saada sitä lattiaan millään.
Muille se ei ole tainnut laskea edes lukua.
https://www.boxingscene.com/dillian-whyte-tests-positive-banned-substance--141178
Nyt taisi hymy hyytyä, Rivasin otteet viime matsissa nousevat monta pykälää.
Whyte käynyt poppamiehellä?
5
52
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin. Mies ei meinannut uupua koskaan, eikä kenenkään kanssa. Pakko myöntää, että epäilykseni oli ilmassa jo kauan sitten,
347347345 - Anonyymi
Joutikin häipyä kuvioista virnuilija, niin ärsyttävä tyyppi että. Ylimielinen toisia halveksiva asenne aina. Kyllä tehoaineet saavat aikaan tietynlaista ylimielisyyttä, onneks kärähti.
- Anonyymi
Nyt pitää sada nää doupparit omaan sarjaan miller vs whyte olisi hyvä raskaansarjan dopunig nyrkkeily matsi ja panokseksi uusi wbc roinari vyö.
- Anonyymi
Canelo samanmoinen keskisarjassa, onkohan tropit valkattu Kovalev matsiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Canelo samanmoinen keskisarjassa, onkohan tropit valkattu Kovalev matsiin?
Kaneli ei käytä toupinkia se vaan syö pilaantunutta mehiko lihhaa aina sillon tällön vahiikosaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191