Uskaltaisko sua lähestyä kysyä johkin 🙂
Työkäytävän S nainen oot kuuma
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on työkäytävä?
- Anonyymi
Erityöpaikka sama käytäva. Eikä ole mikään sari vaikka S, tänään kerran nähtiin
- Anonyymi
Pohjanmaalta Helsinkiin päätynyt Sariko? Sen niminen "nainen" oli minunkin työkaverina usean vuoden ajan alkaen vuosituhannen vaihteesta. Päivittäin ei nähty tai tehty yhdessä töitä, mutta aika säännöllisesti kylläkin.
Sen jälkeenkin olen törmännyt sattumalta tähän silloin tällöin...- Anonyymi
Taitaa myöskin olla vainon kohteena. Näin olen tarkoista kuvauksista päätellyt..
- Anonyymi
Sari on aika tavallinen nimi, mutta samanlaisia ja samoja taustoja omaavia hekään ei sentään ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sari on aika tavallinen nimi, mutta samanlaisia ja samoja taustoja omaavia hekään ei sentään ole.
Ja muistan hänen sanoneen joku aamu töihin tullessa, että lukee ennen töihin tuloa tv-chattejä, jota hämmästelin kun itselläni on täysi työ ehtiä edes pelkillä aamurutiineilla töihin ajoissa. Monttu auki kauhistelin hälle tätä omituista tapaansa, etenkin kun en itse ollut sellaisia lukenut.. Silloin ei tainnut olla vielä tällaisia palstojakaan..
- Anonyymi
Sareja, jotka ovat muuttaneet Pohjanmaalta pk-seudulle on varmasti useitakin. Mikään viesteissä mainittu ei nimittäin sovi minuun. Enkä halua, että kukaan luulee toisen naisen tekemisiä mahdollisesti minun tekemisiksini. Kiitos siis, jos jatkossa mietitte vähän tarkemmin tunnisteita, joita tänne laitette. 😊
Mukava päivää! 😊 - Anonyymi
Toisen naisen tekemisiä, huh huh kirjoittelet tämän s naisenkin nimissä makaaberia kakkaa ahdistelusta kirjoittelu taisi osua ja upota että mukavaa päivää vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen naisen tekemisiä, huh huh kirjoittelet tämän s naisenkin nimissä makaaberia kakkaa ahdistelusta kirjoittelu taisi osua ja upota että mukavaa päivää vaan
Kirjoitin ketjuun ystävällisen pyynnön. En syyttänyt ahdistelusta ketään. Totesin vain, etten halua tulla sekoitetuksi toiseen henkilöön. En siis ymmärrä vihamielistä kirjoitustasi alkuunkaan.
T: Aiemmin kommentoinut Sari. - Anonyymi
En ymmärrä typeryyttä lainkaan, mutta siellä mielikuvitusmaaailmassa kun elää tarpeeksi kauan niin voi kirjoittaa hyvin mielin olevansa vaikka virtahepo, eli riittää kun kokee sillä hetkellä itsensä sellaiseksi. Naisen esittäminen on kömpelöä, falskia ja epätoivoista puuhaa eikä sielunmaisema ole selvästikään kirjoittajalle tuttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä typeryyttä lainkaan, mutta siellä mielikuvitusmaaailmassa kun elää tarpeeksi kauan niin voi kirjoittaa hyvin mielin olevansa vaikka virtahepo, eli riittää kun kokee sillä hetkellä itsensä sellaiseksi. Naisen esittäminen on kömpelöä, falskia ja epätoivoista puuhaa eikä sielunmaisema ole selvästikään kirjoittajalle tuttu
??? Kenelle viestisi on kohdistettu?
- Anonyymi
No vaikka aivan kaikille lukijoille 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin ketjuun ystävällisen pyynnön. En syyttänyt ahdistelusta ketään. Totesin vain, etten halua tulla sekoitetuksi toiseen henkilöön. En siis ymmärrä vihamielistä kirjoitustasi alkuunkaan.
T: Aiemmin kommentoinut Sari.Sari parkako se taas täällä trollaa itselleen miestä mustiksena, esiintyen miehenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sari parkako se taas täällä trollaa itselleen miestä mustiksena, esiintyen miehenä?
En tiedä mitä sinulla on jotain Saria vastaan, mutta minä en ole kyseinen Sari. Voisitko siis lopettaa tällaisten komenttien kirjoittamisen asiallisiin vastauksiin. Kiitos etukäteen! 😊
Kirjoitan täällä vain itsenäni, naisena nimeltä Sari. Toimin täällä samalla tavalla kuin oikeassa elämässä, eli olemalla ystävällinen ja asiallinen. Ehkä hieman naiivisti oletan täällä muilta samanlaista käytöstä.
T: Edelleen sama aiemmin kommentoinut Sari En tiedä mistä kirjoitat, mutta ikävää, jos olet joutunut väärin kohdelluksi. Muista kuitenkin, että täällä on välillä mahdotonta tunnistaa, kuka jonkin viestin takana on.
T: Edelleen sama Sari- Anonyymi
Rakkautta_ja_sporttia kirjoitti:
En tiedä mistä kirjoitat, mutta ikävää, jos olet joutunut väärin kohdelluksi. Muista kuitenkin, että täällä on välillä mahdotonta tunnistaa, kuka jonkin viestin takana on.
T: Edelleen sama SariEtpä varmasti, eihän täällä nimiä ja ihmisiä tunnistella ja leikitä kissaa ja hiirtä, vaan keskustellaan ikävästä anonyymina.
- Anonyymi
Et sä voi tuhota tälläkään palstalla ihmisten välisiä tunteita trollaamalla.
- Anonyymi
Minkäköhän vuoksi tätä poistetaan jatkuvasti täältä?
- Anonyymi
Minnepäin maailmaa kysyjän viesti on tarkoitettu? ;) joku lisätunniste vois auttaa..
- Anonyymi
Kenelles s:lle?
- Anonyymi
S.S naiselle
- Anonyymi
Mahtaisikohan Sari vielä muistaa minua, jos päädyttäisiin taas samaan työpaikkaan? Ja onko edes enää siellä? 😶
- Anonyymi
Kuumuus on täysin katsojan silmässä. Joskus olen sen kuumuuden aistinut välillämme eleistä, katseista ja käsiesi asennostasi. ;-)
Hänelle vastaisin kyllä. Ehdoton kyllä. Enemmänkin uskaltaa kysyä. - Anonyymi
Kirjoituksesta huomaa ,ettei ole äidinkieli hallussa.
- Anonyymi
Kuka on tavaratalon S-käytävän eli Sadevaatteet-osaston kumma nainen? Kumma nainen, kummajainen?
- Anonyymi
M, kyllä uskallat. Kysy vaan:)
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601356Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814