Oon 20v mies ja olen huomannut että tukka alkaa pikku hiljaa lähteä. Olen jo pitkään miettinyt Propecian käytön aloittamista, mutta en tiedä miten hankkia reseptiä tai mistä. Menenkö terveysasemalle päivystykseen sanomaan, että TUKKA LÄHTEE JA APUA TARTTES HETI! Vai soitanko iho lääkärille. En oo kovin hyvä näissä ”aikuis jutuissa” kun ennen vanhemmat teki kaiken.
Propeciaa?
4
150
Vastaukset
- Anonyymi
Varaat ajan yksityiselle ihotautilääkärille, esim. mehiläinen, aava tms
- Anonyymi
muutamia asioita 72v.
minullakin lähti joskus sinun iässäsi kampaan melkoisesti. silloin kirjoiteliin että hiukset uudistuu ja lähtö on normaaalia.
Sitten olen miettinyt lähtekö hiukset JOILTAIN henkilöiltä jos he säästelevät niitä. Eli pitäisikö niitäkin kuntoilla, itse olin likaisissa töissä ja pesi aivan joka päivä, usein kshdestikin. Nykyäänkin pesen aivan joka aamu koska ovat niin painuneet yön aikana, pelkkä kastelu ei auta. minulla hyvät hiukset, hieman harmaantui 50v kun murehdin, kun opin elämään rennosti, todella hiukset palautuivat vaaleiksi , hieman maantienväriseksi.
En ole koskaan syönyt terveelisesti, paljon vehnäjauhoja eri muodossa ja kananlihaa, ei nahkoja.
Pesen aina saippuoilla, ja halvoilla aineilla. Olen pessyt vuosia pyykkipulverillakin. Jotkut aineet menivät pään sisään, autoa ajaessa piti "räpsyttää silmiä" tai jotain sen kaltaista.
Nykyään pesen halvimmilla shamppoilla, aikoinaan olen saanut ohjeen, ei ole hyvää shamppoota, on viisas vaihtaa merkkiä jatkuvasti.
Jälkeläisistäni lukeneimmilla on selvästi harveneet hiukset, tuntuu että järki ja hiukset ei pysy samassa päässä. - Anonyymi
Ei tarvitse olla edes mikään yksityinen lääkäri. Ihan normaali oman kaupunkisi terveyskeskus käy. Sekä vaikka ihan työterveyslääkärisi jos töissä olet. Kerrot vaan että tarvitset Fina reseptin hiustenlähtöön.
- Anonyymi
Dutasteridi on parempaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353