Propeciaa?

Anonyymi

Oon 20v mies ja olen huomannut että tukka alkaa pikku hiljaa lähteä. Olen jo pitkään miettinyt Propecian käytön aloittamista, mutta en tiedä miten hankkia reseptiä tai mistä. Menenkö terveysasemalle päivystykseen sanomaan, että TUKKA LÄHTEE JA APUA TARTTES HETI! Vai soitanko iho lääkärille. En oo kovin hyvä näissä ”aikuis jutuissa” kun ennen vanhemmat teki kaiken.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varaat ajan yksityiselle ihotautilääkärille, esim. mehiläinen, aava tms

    • Anonyymi

      muutamia asioita 72v.
      minullakin lähti joskus sinun iässäsi kampaan melkoisesti. silloin kirjoiteliin että hiukset uudistuu ja lähtö on normaaalia.

      Sitten olen miettinyt lähtekö hiukset JOILTAIN henkilöiltä jos he säästelevät niitä. Eli pitäisikö niitäkin kuntoilla, itse olin likaisissa töissä ja pesi aivan joka päivä, usein kshdestikin. Nykyäänkin pesen aivan joka aamu koska ovat niin painuneet yön aikana, pelkkä kastelu ei auta. minulla hyvät hiukset, hieman harmaantui 50v kun murehdin, kun opin elämään rennosti, todella hiukset palautuivat vaaleiksi , hieman maantienväriseksi.
      En ole koskaan syönyt terveelisesti, paljon vehnäjauhoja eri muodossa ja kananlihaa, ei nahkoja.

      Pesen aina saippuoilla, ja halvoilla aineilla. Olen pessyt vuosia pyykkipulverillakin. Jotkut aineet menivät pään sisään, autoa ajaessa piti "räpsyttää silmiä" tai jotain sen kaltaista.
      Nykyään pesen halvimmilla shamppoilla, aikoinaan olen saanut ohjeen, ei ole hyvää shamppoota, on viisas vaihtaa merkkiä jatkuvasti.

      Jälkeläisistäni lukeneimmilla on selvästi harveneet hiukset, tuntuu että järki ja hiukset ei pysy samassa päässä.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla edes mikään yksityinen lääkäri. Ihan normaali oman kaupunkisi terveyskeskus käy. Sekä vaikka ihan työterveyslääkärisi jos töissä olet. Kerrot vaan että tarvitset Fina reseptin hiustenlähtöön.

    • Anonyymi

      Dutasteridi on parempaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      137
      7823
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      65
      7006
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3502
    4. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1282
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1253
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1133
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      226
      1094
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      953
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      901
    10. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      64
      895
    Aihe