Oon 20v mies ja olen huomannut että tukka alkaa pikku hiljaa lähteä. Olen jo pitkään miettinyt Propecian käytön aloittamista, mutta en tiedä miten hankkia reseptiä tai mistä. Menenkö terveysasemalle päivystykseen sanomaan, että TUKKA LÄHTEE JA APUA TARTTES HETI! Vai soitanko iho lääkärille. En oo kovin hyvä näissä ”aikuis jutuissa” kun ennen vanhemmat teki kaiken.
Propeciaa?
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Varaat ajan yksityiselle ihotautilääkärille, esim. mehiläinen, aava tms
- Anonyymi
muutamia asioita 72v.
minullakin lähti joskus sinun iässäsi kampaan melkoisesti. silloin kirjoiteliin että hiukset uudistuu ja lähtö on normaaalia.
Sitten olen miettinyt lähtekö hiukset JOILTAIN henkilöiltä jos he säästelevät niitä. Eli pitäisikö niitäkin kuntoilla, itse olin likaisissa töissä ja pesi aivan joka päivä, usein kshdestikin. Nykyäänkin pesen aivan joka aamu koska ovat niin painuneet yön aikana, pelkkä kastelu ei auta. minulla hyvät hiukset, hieman harmaantui 50v kun murehdin, kun opin elämään rennosti, todella hiukset palautuivat vaaleiksi , hieman maantienväriseksi.
En ole koskaan syönyt terveelisesti, paljon vehnäjauhoja eri muodossa ja kananlihaa, ei nahkoja.
Pesen aina saippuoilla, ja halvoilla aineilla. Olen pessyt vuosia pyykkipulverillakin. Jotkut aineet menivät pään sisään, autoa ajaessa piti "räpsyttää silmiä" tai jotain sen kaltaista.
Nykyään pesen halvimmilla shamppoilla, aikoinaan olen saanut ohjeen, ei ole hyvää shamppoota, on viisas vaihtaa merkkiä jatkuvasti.
Jälkeläisistäni lukeneimmilla on selvästi harveneet hiukset, tuntuu että järki ja hiukset ei pysy samassa päässä. - Anonyymi
Ei tarvitse olla edes mikään yksityinen lääkäri. Ihan normaali oman kaupunkisi terveyskeskus käy. Sekä vaikka ihan työterveyslääkärisi jos töissä olet. Kerrot vaan että tarvitset Fina reseptin hiustenlähtöön.
- Anonyymi
Dutasteridi on parempaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570