Propeciaa?

Anonyymi

Oon 20v mies ja olen huomannut että tukka alkaa pikku hiljaa lähteä. Olen jo pitkään miettinyt Propecian käytön aloittamista, mutta en tiedä miten hankkia reseptiä tai mistä. Menenkö terveysasemalle päivystykseen sanomaan, että TUKKA LÄHTEE JA APUA TARTTES HETI! Vai soitanko iho lääkärille. En oo kovin hyvä näissä ”aikuis jutuissa” kun ennen vanhemmat teki kaiken.

4

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varaat ajan yksityiselle ihotautilääkärille, esim. mehiläinen, aava tms

• Anonyymi

muutamia asioita 72v.
      minullakin lähti joskus sinun iässäsi kampaan melkoisesti. silloin kirjoiteliin että hiukset uudistuu ja lähtö on normaaalia.

Sitten olen miettinyt lähtekö hiukset JOILTAIN henkilöiltä jos he säästelevät niitä. Eli pitäisikö niitäkin kuntoilla, itse olin likaisissa töissä ja pesi aivan joka päivä, usein kshdestikin. Nykyäänkin pesen aivan joka aamu koska ovat niin painuneet yön aikana, pelkkä kastelu ei auta. minulla hyvät hiukset, hieman harmaantui 50v kun murehdin, kun opin elämään rennosti, todella hiukset palautuivat vaaleiksi , hieman maantienväriseksi.
      En ole koskaan syönyt terveelisesti, paljon vehnäjauhoja eri muodossa ja kananlihaa, ei nahkoja.

Pesen aina saippuoilla, ja halvoilla aineilla. Olen pessyt vuosia pyykkipulverillakin. Jotkut aineet menivät pään sisään, autoa ajaessa piti "räpsyttää silmiä" tai jotain sen kaltaista.
      Nykyään pesen halvimmilla shamppoilla, aikoinaan olen saanut ohjeen, ei ole hyvää shamppoota, on viisas vaihtaa merkkiä jatkuvasti.

Jälkeläisistäni lukeneimmilla on selvästi harveneet hiukset, tuntuu että järki ja hiukset ei pysy samassa päässä.

• Anonyymi

Ei tarvitse olla edes mikään yksityinen lääkäri. Ihan normaali oman kaupunkisi terveyskeskus käy. Sekä vaikka ihan työterveyslääkärisi jos töissä olet. Kerrot vaan että tarvitset Fina reseptin hiustenlähtöön.

• Anonyymi

Dutasteridi on parempaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      18
      3596
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      23
      2721
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2155
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1995
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1946
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1612
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1482
    8. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1477
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1404
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1364
    Aihe