Minkä tasoista on Krav magan opetus Tampereella?
Tampereen taso
7
2200
Vastaukset
- KMagailija
Ainakin Krav Maga Tampereella taso on mielestäni mitä mainioin ja olen reenannut parissa muussakin seurassa ympäri Suomea.
Ohjaajat ovat mukavia ja ammattitaitoisia ja kouluttautuvat jatkuvasti. Ovat toimineet myös ohjaajina kauan ja hakeneet oppeja muistakin lajeista ja ulkomailta. Pari on suorittanut sotilasohjaajakoulutuksenkin vaikka eipä se nyt hirveästi liikuta siviilejä. Myöskin sali on hyvässä kunnossa ja siisti ja pukuhuoneet tilavat. Tärkeimpänä pidän kuitenkin hyvää fiilistä joka reeneissä on, salilla on mukava henki.- Pipsa
..siellä on ohjaajat jotka eivät "poimi" harrastajia seksileluikseen. Hyvää esimerkkiä muillekin seuroille. Ja Jussi o ihanan militaari.
- Ope x
Pipsa kirjoitti:
..siellä on ohjaajat jotka eivät "poimi" harrastajia seksileluikseen. Hyvää esimerkkiä muillekin seuroille. Ja Jussi o ihanan militaari.
Ei kukaan ketään koskaan "poimi". Naiset tyrkyttää itteään ohjaajille ja sitten kun joku tekee vaan temput niin itketään kun seurustelu ei alkanutkaan. Olet tainnut joskus itsekkin olla lelu. Ja taas joku ohjaaja näyttää sun mielestä ihanalta...samaa kaavaa menee.
- Paprika
Pipsa kirjoitti:
Opetuksen taso on mielestäni tosi hyvää.
Enkä itse olisi ollenkaan pahoillani jos Ville "poimisi minut seksilelukseen." ;-) - jou
Paprika kirjoitti:
Opetuksen taso on mielestäni tosi hyvää.
Enkä itse olisi ollenkaan pahoillani jos Ville "poimisi minut seksilelukseen." ;-)Laitat sille vain sähköpostia niin eiköhän tuo onnistu...
- juu
jou kirjoitti:
Laitat sille vain sähköpostia niin eiköhän tuo onnistu...
Juu, sähköpostilla mäkin sain.
- villekin
Ope x kirjoitti:
Ei kukaan ketään koskaan "poimi". Naiset tyrkyttää itteään ohjaajille ja sitten kun joku tekee vaan temput niin itketään kun seurustelu ei alkanutkaan. Olet tainnut joskus itsekkin olla lelu. Ja taas joku ohjaaja näyttää sun mielestä ihanalta...samaa kaavaa menee.
nähdään riihimäellä, olen sun la-su yön.
ps. olen vaatteet poissa paremman näköinen kuin vaatteet päällä...
t. munkin nimi on ville
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255