Minkä tasoista on Krav magan opetus Tampereella?
Tampereen taso
7
2246
Vastaukset
- KMagailija
Ainakin Krav Maga Tampereella taso on mielestäni mitä mainioin ja olen reenannut parissa muussakin seurassa ympäri Suomea.
Ohjaajat ovat mukavia ja ammattitaitoisia ja kouluttautuvat jatkuvasti. Ovat toimineet myös ohjaajina kauan ja hakeneet oppeja muistakin lajeista ja ulkomailta. Pari on suorittanut sotilasohjaajakoulutuksenkin vaikka eipä se nyt hirveästi liikuta siviilejä. Myöskin sali on hyvässä kunnossa ja siisti ja pukuhuoneet tilavat. Tärkeimpänä pidän kuitenkin hyvää fiilistä joka reeneissä on, salilla on mukava henki.- Pipsa
..siellä on ohjaajat jotka eivät "poimi" harrastajia seksileluikseen. Hyvää esimerkkiä muillekin seuroille. Ja Jussi o ihanan militaari.
- Ope x
Pipsa kirjoitti:
..siellä on ohjaajat jotka eivät "poimi" harrastajia seksileluikseen. Hyvää esimerkkiä muillekin seuroille. Ja Jussi o ihanan militaari.
Ei kukaan ketään koskaan "poimi". Naiset tyrkyttää itteään ohjaajille ja sitten kun joku tekee vaan temput niin itketään kun seurustelu ei alkanutkaan. Olet tainnut joskus itsekkin olla lelu. Ja taas joku ohjaaja näyttää sun mielestä ihanalta...samaa kaavaa menee.
- Paprika
Pipsa kirjoitti:
Opetuksen taso on mielestäni tosi hyvää.
Enkä itse olisi ollenkaan pahoillani jos Ville "poimisi minut seksilelukseen." ;-) - jou
Paprika kirjoitti:
Opetuksen taso on mielestäni tosi hyvää.
Enkä itse olisi ollenkaan pahoillani jos Ville "poimisi minut seksilelukseen." ;-)Laitat sille vain sähköpostia niin eiköhän tuo onnistu...
- juu
jou kirjoitti:
Laitat sille vain sähköpostia niin eiköhän tuo onnistu...
Juu, sähköpostilla mäkin sain.
- villekin
Ope x kirjoitti:
Ei kukaan ketään koskaan "poimi". Naiset tyrkyttää itteään ohjaajille ja sitten kun joku tekee vaan temput niin itketään kun seurustelu ei alkanutkaan. Olet tainnut joskus itsekkin olla lelu. Ja taas joku ohjaaja näyttää sun mielestä ihanalta...samaa kaavaa menee.
nähdään riihimäellä, olen sun la-su yön.
ps. olen vaatteet poissa paremman näköinen kuin vaatteet päällä...
t. munkin nimi on ville
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2517592Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1433996Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1232251Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261707- 471530
- 331402
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421224Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411022Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8983Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23958