Lupiinit Santaannotkossa

Anonyymi

Tässä eräänä päivänä kaivoin lupiineja Santalannotkon tien varressa koska hallitus on katsonut sen vieraslajiksi ja haitalliseksi ja se on poistettava. Kesken kitkemisen pyörätietä lenkkeili sellainen 190-cm pitkä laiha juoksija ja huusi minulle , että kenen luvalla kitksen kasveja pois.

Mikähän oikeus joillakin on asetttaa älykkyyteni kyseenalaiseksi vaikka noudatan hallituksen ohjeita. Minun älykkyyteni on suurempi kuin Siilinjärveläisten älykkyys yhteensä.Käsittämätöntä että tuollaiset kivikautisen ihmiset tulevat neuvomaan minunkaltaista urbaanikosmopoliittiälykköä joka haluaa pelastaa Suomen luonnon vieraslajeilta.

Siilinjärvi on sellainen pieni junttipitäjä jossa on vain yksi älykäs ihminen ja se olen minä. Mitä me tehdään kunnanjohtajalla kun minä johdan teitä.Tämä oli vain sellainen älykkyystesti ja huomasin että te ette läpäise sitä mutta minä läpäisin kun olen niin älykäs.

Ai niin, kyl mää niin mieleni pahoitin ja pyydän poistamaan tän viestin.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heitän sellaisen epäilyksen, että kukaan 190 centtimetriä pitkä ihminen asettaisi kyseenalaiseksi sen, että joku ihminen kitkee, tai ottaa pois lupiineja.

      Mutta sanoisin vielä sen, että kukaan ei ole yliälykäs. Ei edes edesmennyt Einstein.
      Vaikka hän nero ja eittämättä aikaansa olikin.

      Sanon ja uskon, että tässä kunnassa on erittäin paljon älykkäitä, viisaita ja hienoja ihmisiä. - Jopa toivon, että täältä löytyy humaaneja ja filosofisia ihmisiä. - Tai ainakin niistä kyseisistä aihepiireistä kiinnostuneitä ihmisiä.

      Jokainen meistä tekee virheitä. Ja jokaisella meistä on myös se piste, jolloin voi saada kaikesta tässä elämässä koetusta asiasta tarpeekseen. "Every man has breaking point". Kuvatakseni sen myös englannin kielellä.

      Pyydän anteeksi, jos olen jotakuta loukannut, tai itse käyttänyt asiattomia ja asiaankuulumattomia ilmaisuja.

      Kuten jo edellä sanoin, uskon, että tässä kunnassa on oikeasti älykkäitä, empaattisia, humaaneja ja kenties jopa viisaita ihmisiä.

      Kunpa se kaikki myöskin näkyisi ja konkretisioituisi myös arkipäivässä, elämässä ja kaikissa toisten kanssaihmisten kohtaamisissa.

    • Anonyymi

      Tekisi mieli sanoa Pöljällä ollaan, mutta kun Pöljällä ei ole 190 senttisiä vaan pöljäläiseen prototyyppi on 160 senttiä ja tanakka ja vyötärölihava.

    • Anonyymi

      Kyllä pöljällä ollaan se lenkkeilijä oli kaupungista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe