dyykkaus

trelainen

Tampereelle vastikään muuttanut opiskelijanuorukainen metsästää nyt viisaimmilta tietoa, missä kaupunginosissa ja millä kaupoilla (esimerkiksi) olisi mahdollista käydä paivällistänsä haalimassa.
Kiitokset!

5

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Naurettavaa touhua tuommoinen dyykkaus. Mars töihin, ja jos niitä ei saa tai pysty opintojen ohella tekemään, niin pankkiin nostamaan lainaa.

      Viiden vuoden päästä nämä samat dyykkarit ovat ostamassa kalliita asuntoja 100% velaksi, mutta nyt pelottaa tuommoinen hassu muutaman tonnin opintolaina.

      • ei trelainen

        Kun ei ole mitään takeita työstä, on aika vittumaista tehdä velkaa. Asuntoakaan tuskin kukaan "dyykkareista" ostaa, jos jääkin työttömäksi opiskelun jälkeen.


      • roskisten kuningatar
        ei trelainen kirjoitti:

        Kun ei ole mitään takeita työstä, on aika vittumaista tehdä velkaa. Asuntoakaan tuskin kukaan "dyykkareista" ostaa, jos jääkin työttömäksi opiskelun jälkeen.

        Dyykkaus on tuhat kertaa järkevämpää kuin omaisuuden älytön haaliminen, luonnon tuhoaminen ja maailman hukuttaminen jätteisiin.
        Mitä järkeä on heittää hyvää ruokaa menemään?


      • viivi

        Oman kokemukseni perusteella voisin sanoa, että ei dyykkaus ole niin kannattavaa ja elättävää, että se voisi ratkaisevasti omaan talouteen vaikuttaa. Kun minulla oli tosiköyhä elämäntilanne niin olin iloinen, kun leipä vähän leveni roskislöydöillä. Se ei kuitenkaan koskaan ole ollut se pääasiallinen elättäjä. Ei tarvitse kenenkään kadehtia. Dyykkauksesta saamani pieni lisäapu ei ole koskaan hillinnyt työnhakuintoani. Pahimmillaan on kovaa työtä hiippailla ruuanhaussa. Tsemppiä kaikille dyykkareille!

        Dyykkareiden sijaan voisi sormella osoittaa niitä, jotka heittävät syömäkelpoista kalliisti kasvatettua ruokaa roskiin.


      • dyykkaajatottakai

        Entä jos on ennestään lainaa ja osamaksuja ja saa potkut? Itellä tällä hetkellä sellanen tilanne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe