Haluatko enää nähdä minua ja antaa minulle vielä yhden mahdollisuuden lähestyä sinua?
https://www.youtube.com/watch?v=PL4HDjTRRUY&list=RDEMsggVGCX6_wKB0DO7vYHlQA&start_radio=1
Sinulle ihana kainuulainen nainen, jolle en ole vieläkään uskaltanut sanoa sanaakaan.
Sinulle nainen
20
61
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta. En halua nähdä sinua, mutta olen kiitollinen kaikesta opettamastasi. Olemme erilaiset ihmiset, jotka eivät lopulta edes pidä toisistaan. Emme ymmärrä toisiamme yhtään. Minut se on pannut ajattelemaan käytöstäni myös muita ihmisiä kohtaan. Hyvää kesän jatkoa sinulle. Minä pärjäilen kyllä ja muistan sinua hyvällä.
- Anonyymi
Miten voit tunnistaa täältä varmuudella ketään?
- Anonyymi
As.perger.
Tykkäätkö rillithuurussa??😅 - Anonyymi
Tuo aloittaja nimimerkki on kirjoittanut vast yhden kommentin ja kertoo aloituksessaan, ettei ole koskaan puhut sinulle sanaakaan. Silti sinä sanot, että hän on opettanut sinulle paljon ja kirjoitat ikään kuin tuntisit hänet. Omituista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
As.perger.
Tykkäätkö rillithuurussa??😅Miksi sinä nimittelet tuntematonta ihmistä täällä? Aika keskenkasvuista on haukkua diagnooseillä täällä ketään. Ymmärrätkö käytöstäsi ollenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit tunnistaa täältä varmuudella ketään?
Koska kyseessä on trollaaja toisten asioihin puuttuja tai sotkeutuja joka ei tiedä toisten ihmisten asioista oikeasti mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
As.perger.
Tykkäätkö rillithuurussa??😅Mulle ei kannata puhua kun olen näin väsynyt kun nyt olen. Antaa mun vain tehdä omat asiat. Sivusta kommentoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kyseessä on trollaaja toisten asioihin puuttuja tai sotkeutuja joka ei tiedä toisten ihmisten asioista oikeasti mitään.
Mistä sinä voit milloinkin tietää trollaajan tai jonkun muun? Aloitus on periaatteessa positiivinen, vaikka outo onkin. Myös ensimmäinen kommentti on omituinen. Noista huolimatta silti sinun aspergerkommentti on outo ja keskenkasvuinen. Kuvittelet tietäväsi ja tuntevasi kirjoittajan ja hänen sairautensa. Itse asiassa asperger lasketaan lievän autismin piiriin. Tiedätkö edes, mistä siinä on kysymys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinun mielestä tällä palstalla trollaa tai kenestä puhut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, vastasin sinulle 10:14 kommentin kirjoittaja samassa kuin ja asperger-kommentin 10:37 kirjoittajalle omassa kommenteissani 11:13.
- Anonyymi
Vastaan, vaikka en pystynyt kuuntelee kappaletta. Ton genren musiikki on vain niin😖😫😩
Koetas nyt rohkaista itsesi puhumaan, kun puhuu ne muutkin tuntemattomat. Niitänäitä. - Anonyymi
Minä olen ihminen, jolle tulee myös rajat vastaan. Nyt on tullut. Toivotan sinulle parempia vointeja. Hymyillään, kun tavataan😁
- Anonyymi
Usein ne rajat tunnistaa viimeistään vasta sitten, kun ne on rikottu toisten toimesta. On hyvä tunnistaa omat ja toisten rajat ja myös kunnioittaa niitä. Ikävä kyllä on olemassa ihmisiä, jotka ei opi koskaan kunnioittamaan toisten rajoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein ne rajat tunnistaa viimeistään vasta sitten, kun ne on rikottu toisten toimesta. On hyvä tunnistaa omat ja toisten rajat ja myös kunnioittaa niitä. Ikävä kyllä on olemassa ihmisiä, jotka ei opi koskaan kunnioittamaan toisten rajoja.
Siihenkin on konsti välipitämättömyys eli ei reagoi, kun menee yli. Ne jotka eivät opi, ymmärrä ja tajua niille on oma juttu joka punnitaan Tuomarin äärellä.
- Anonyymi
Olisin halunnut nähdä jos olisit hän.
Täällä vain kaikki on tosi turhaa. Senhän tiedätkin.
Oon pitänyt taukoja täältä ja nyt tuntuu vieroituksen aika tulleen kohdalleni. Se on kestänyt kauan. Luopuminen. Irrottautuminen. Nyt on helpottanut.Tiedän, että täällä netissä kaikki on turhaa.
Minä olen pelokas ja arka mies, syistä jotka haluan kertoa sinulle.
Toivon, että et vielä unohda minua vaan annat minulle yhden mahdollisuuden tulla juttelemaan luoksesi ja ottamaan selvää, voisiko meistä tulla pari loppuelämäksi.- Anonyymi
Marakusu kirjoitti:
Tiedän, että täällä netissä kaikki on turhaa.
Minä olen pelokas ja arka mies, syistä jotka haluan kertoa sinulle.
Toivon, että et vielä unohda minua vaan annat minulle yhden mahdollisuuden tulla juttelemaan luoksesi ja ottamaan selvää, voisiko meistä tulla pari loppuelämäksi.Minä en unohda ketään joka on koskettanut minua. Oon avoin sydämeltäni. Tottakai me vielä jutellaan ja mietitään jos vaan Luoja suo.
Jos haluat pelleillä täällä niin se on sun juttu. Ei mun. Mua ei pelokkuus ja arkuus haittaa. Sun on löydettävä joku ehdotus ratkaisulle. 🙏 Mieti jotain.
Alan kohta nukkumaan. Anonyymi kirjoitti:
Minä en unohda ketään joka on koskettanut minua. Oon avoin sydämeltäni. Tottakai me vielä jutellaan ja mietitään jos vaan Luoja suo.
Jos haluat pelleillä täällä niin se on sun juttu. Ei mun. Mua ei pelokkuus ja arkuus haittaa. Sun on löydettävä joku ehdotus ratkaisulle. 🙏 Mieti jotain.
Alan kohta nukkumaan.En todellakaan halua pelleillä täällä tai muuallakkaan.
En vain tiedä nimeäsi, koska emme ole jutelleet. En siis voi ottaa sinuun yhteyttä, jos en näe sinua missään.
Nuku hyvin ;).
- Anonyymi
Puhumalla asiat selviävät!
Olet oikeassa.
Jos hän suo minulle vielä mahdollisuuden nähdä häntä, niin varmasti menen puhumaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382262Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671537Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842