Olemme ehkä muuttamassa Nivalaan. Kiinnostaisi tietää, miten tällaiset vähän alle nelikymppiset siellä pääsee tutuiksi paikallisten kanssa, onko helppo löytää kavereita?
Muutto Nivalaan
12
366
Vastaukset
- Anonyymi
Eikait ne ihimisiä kummempia oo riippuu varmaan aikapitkälle itestä miten tuttuja saa
- Anonyymi
Äläpä hassuta ihmisiä kehumaan tai haukkumaan Nivalaa.Et ole muuttamassa mihinkään.Olet perusnivalalainen ja haluaisit ,että nivalalaiset haukkuisivat toisiaan tällä palstalla.Mene itseesi ja korjaa tapasi.Ei Anonyymi.
- Anonyymi
Eli teit juuri sitä, mitä ei mielestäsi saa tehdä. Siinähän sitä Nivalaa jo tulikin.
- Anonyymi
Hei! Nivalaan itsekin muuttaneena, sanoisin että on vaikea tulla tutuksi. Täällä vallitsee ns. sisäänpäin lämpeäminen. Parhaiten juttu luistanut muiden ulkopaikkakuntalaisten kanssa. Parhaiten ihmiset tulee tutuksi töiden kautta. Some on varmasti plussaa ja helpottaa/nopeuttaa tutustumista. Itse olen kummajainen enkä niihin ole liittynyt, haluan ihan aitoja ihmiskontakteja tai sitten olen ilman.
- Anonyymi
Toisenlaisiakin kokemuksia on. Helpommin saa ystäviä kuin Helsingistä, jossa ihmiset elää hyvin pinnallista elämää. Ovat kohteliaita, mutta siihen se jääkin. Maalaiset tönkköjä, mutta aitoja. Täällä ihmiset luottavat ihmisiin, vaikkakin hitaasti kehittyvät siinä.
- Anonyymi
Sairaalloinen ilkeys, sairaalloinen kateus, sairaalloinen uteliaisuus. Siinäpä perusnivalaisuutta. Muualta kun/jos muutat, niin ihan oikiasti, mieti, oisko muita paikkakuntavaihtoehtoja...
On muutaki kummallisuutta, vaan täällä poistetaan heti viestiketju jos mainitsemia "muutaki" juttuja laitan. Lisäksi tässä kylässä on sellanen geenibooli että muualla ei voi olla samanlaista... - Anonyymi
Tervetuloa täällä on monenlaista ehkäpä tämä Nivalan kaupungin infovideo kertoo tarkemmin--
https://www.youtube.com/watch?v=yT_aYE916q8- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
HYVIN PÄÄSEE! Käy körttiseuroisa ja liity homoihin. Körttien homoseuroissa kesällä 2019 painotettiin erityisesti homomyönteisyyttä.
- Anonyymi
Ollaanpa sitä nyt rinta rottingilla.
- Anonyymi
muuttosetäkin jo tuli tänne vaikka passiongelmia oli ylivieskassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389