Sain keijun mekko köynnöksen siemeniä ,jotka on minulle uusia . Tietääkö kukaan miten ne kuuluu esikasvattaa ja hoitaa ja millainen kasvupaikka olisi hyvä entä maa laji.
Keijun mekko
7
1229
Vastaukset
- köynnös
Kylvä NYT, 20-24* lämmössä,siemeniä ei peitetä.Itää noi 21-30 vrk,senjälkeen lämpötila noin 18*.Kukkivat kesä-lokakuulla
- multasormiko
Onkohan se monivuotinen ja viihtyykö auringossa vai varjossa
- Taimien kasvattaja
Se on yksivuotinen. Minulla on myös se ensi kertaa kokeilussa. Laitoin vajaa viikko sitten multaan, vielä ei ole ilmestynyt mitään pinnalle. Ilmeisesti hitaasti itävä. Siemenpussissa luki, että kuistille tai lämpimälle seinustalle laitetaan kasvamaan.
- Multasormiko
Taimien kasvattaja kirjoitti:
Se on yksivuotinen. Minulla on myös se ensi kertaa kokeilussa. Laitoin vajaa viikko sitten multaan, vielä ei ole ilmestynyt mitään pinnalle. Ilmeisesti hitaasti itävä. Siemenpussissa luki, että kuistille tai lämpimälle seinustalle laitetaan kasvamaan.
Jos nämä joskus itää kuinkakohan tiuhaan nämä kuuluu istuttaa ja kuinkakohan korkeiksi nämä kasvaa
- Multasormiko
Multasormiko kirjoitti:
Jos nämä joskus itää kuinkakohan tiuhaan nämä kuuluu istuttaa ja kuinkakohan korkeiksi nämä kasvaa
Olen kuullut että jos onnistuu on keijun mekossa valtavasti kukkia ja on tosi kaunis ikävä kyllä en itse ole vielä nähnyt
- tella
En tiedä onko minulla vain ollut huonoa tuuria vai mikä on, mutta ikinä en ole onnistunut saamaan kaunista, normaalin tuuheaa keijua.
Olenkin ostanut viime kesinä puutarhoilta aina valmiit keijut. Keijunmekon voi kokeilla ottaa talveksi sisälle, leikata se lyhyeksi ja talvettaa hieman viileässä. - Multasormiko
Aika huono itämään 7:mästä siemenestä vain yksi lähti mutta hyvä niinkin onnistuisi vaan kesällä ulkona näkisi miten kaunis se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938