Keijun mekko

Multasormiko

Sain keijun mekko köynnöksen siemeniä ,jotka on minulle uusia . Tietääkö kukaan miten ne kuuluu esikasvattaa ja hoitaa ja millainen kasvupaikka olisi hyvä entä maa laji.

7

1229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köynnös

Kylvä NYT, 20-24* lämmössä,siemeniä ei peitetä.Itää noi 21-30 vrk,senjälkeen lämpötila noin 18*.Kukkivat kesä-lokakuulla

• multasormiko

Onkohan se monivuotinen ja viihtyykö auringossa vai varjossa

• Taimien kasvattaja

Se on yksivuotinen. Minulla on myös se ensi kertaa kokeilussa. Laitoin vajaa viikko sitten multaan, vielä ei ole ilmestynyt mitään pinnalle. Ilmeisesti hitaasti itävä. Siemenpussissa luki, että kuistille tai lämpimälle seinustalle laitetaan kasvamaan.

• Multasormiko
        Taimien kasvattaja kirjoitti:

Se on yksivuotinen. Minulla on myös se ensi kertaa kokeilussa. Laitoin vajaa viikko sitten multaan, vielä ei ole ilmestynyt mitään pinnalle. Ilmeisesti hitaasti itävä. Siemenpussissa luki, että kuistille tai lämpimälle seinustalle laitetaan kasvamaan.

Jos nämä joskus itää kuinkakohan tiuhaan nämä kuuluu istuttaa ja kuinkakohan korkeiksi nämä kasvaa

• Multasormiko
        Multasormiko kirjoitti:

Jos nämä joskus itää kuinkakohan tiuhaan nämä kuuluu istuttaa ja kuinkakohan korkeiksi nämä kasvaa

Olen kuullut että jos onnistuu on keijun mekossa valtavasti kukkia ja on tosi kaunis ikävä kyllä en itse ole vielä nähnyt

• tella

En tiedä onko minulla vain ollut huonoa tuuria vai mikä on, mutta ikinä en ole onnistunut saamaan kaunista, normaalin tuuheaa keijua.
      Olenkin ostanut viime kesinä puutarhoilta aina valmiit keijut. Keijunmekon voi kokeilla ottaa talveksi sisälle, leikata se lyhyeksi ja talvettaa hieman viileässä.

• Multasormiko

Aika huono itämään 7:mästä siemenestä vain yksi lähti mutta hyvä niinkin onnistuisi vaan kesällä ulkona näkisi miten kaunis se on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      27
      2754
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      120
      2652
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      34
      2161
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2043
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      408
      1595
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1123
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259