Cherrykirsikka

Hei Cherry

Olen vähän eksyksissä tämänhetkisten tunteideni kanssa. Olen seurustellut jonkin aikaa, mutta viimeiset puoli vuotta olen miettinyt eroa, koska mies ei mielestäni elä tätä suhdetta. Itseni jaksaminen tämän asian kanssa on vähän niin ja näin, mutta kun hölmöyksissäni menin rakastumaan niin lähteminen eteenpäin tuntuu vaikealta. Näetkö tälle suhteelle jatkoa ja jos et, odottaako rinssi uljas jossain tulevaisuudessa.
1128
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Älä luovuta vielä, anna miehelle aikaa ja mahdollisuus. Hän vaikuttaa nyt hieman poissaolevalta omien sisäisten (työhön liittyvien?) ongelmiensa takia, mutta en näe hänen tunteidensa Sinua kohtaan muuttuneen, kyllä hän Sinua rakastaa. Miehet eivät aina ole kovin hyviä avautumaan ja puhumaan tunteistaan, voit yrittää auttaa häntä tässä lempeästi ja pehmeästi lähestyen, ei tivaten tai painostaen. Näen kuitenkin teillä parempia päiviä edessä, joten yritä jaksaa ja olla kärsivällinen jos suinkin pystyt. Toivon teille keskinäistä lähentymistä kevään tulon myötä!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Eksyksissä kirjoitti:

Hei Cherry

Olen vähän eksyksissä tämänhetkisten tunteideni kanssa. Olen seurustellut jonkin aikaa, mutta viimeiset puoli vuotta olen miettinyt eroa, koska mies ei mielestäni elä tätä suhdetta. Itseni jaksaminen tämän asian kanssa on vähän niin ja näin, mutta kun hölmöyksissäni menin rakastumaan niin lähteminen eteenpäin tuntuu vaikealta. Näetkö tälle suhteelle jatkoa ja jos et, odottaako rinssi uljas jossain tulevaisuudessa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu