nyt tapahtu pojat ja tytöt sillä tavalla että mä nukuin pommiin enkä menny kouluun. sanokaa vakuuttava syy miksi olin "kipeänä". ei mitään mahatautia koska se on liian käytetty = ei menis läpi! kiitos vastanneille :D
ps. eka lintsaus tänä kouluvuonna
hehe
8
623
Vastaukset
- ....
nukuit pommiin ja pääs irtos... menee varmaan läpi.
- däämn
kyllä te parempaa pystytte, i know. realistisia syitä, ei mitään päiden irtoamisia.
- kikkelipää
Sano että karjala menetettiin ja päätä särki ja epäilit aivoverenvuotoa.
- .....
saahan sitä ihminen pommiin nukkua. sanot vaan että et heränny ja sillä selvä!!
Sanot vain että nukuit pommiin. Minkä sille enää jälkeen päin mahtaa? Minä menen kyllä aina kouluun vaikkei ollenkaan huvittaisi, mutta minusta ei ole mikään synti silloin tällöin olla poissa, jos on edes osa syystä kunnollinen, eikä vain että ei jaksanut mennä kouluun kuunteleen opettajien valitusta...
- iik
No siis olihan toi nyt aivan kaamee tapaus.
Sympatiaa ihmiset,please.
Sano et sul oli mahakipee tai pääkipee tai jotain vastaavaa..
Ei menis läpi??
No perkele,jos sä sanot et sul oli vaikka pää niin kipeee, että sen takii et tullu kouluu nii se on sillä selevä.
Ei oo kellään mitään sanomista asiaan.
Voi vittu.. - däämn
sanoin et pää oli kipee ja asia on sillä selvä. jippii
- niimpäniin...
lintsata jos on yläasteella tai alemmilla luokilla, sillä kaikilla on oppivelvollisuus, eikä mikään ei-huvita-mennä-kouluun-tunne ole mikään OIKEA syy jäädä pois. Ne jotka noudattavat velvollisuuksiaan menevät kouluun vaikka ei edes huvita... koulu on yläasteeseen asti pakollista eikä sinne mennä sillon kun huvittaa. Sillon jäädään pois jos on OIKEA syy.
Miksi jollain tietyllä henkilöllä olisi oikeus jäädä pois koulusta väsymyksen takia, jos muutkin sinne joka aamu raahautuvat puoliksi nukutun yön jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947683- 374067
- 483630
- 2443117
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402732Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212614- 462603
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as372572- 1372540
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292489