Olen ajanut Renault autolla. Siinä on rauhallinen tunnelma. Jousitus toimii todella hyvin. Renault on hyvä merkki vaikka apinat sitä kokoavatkin. En tarkoita että Ranskalaiset olisivat apinoita. Joskus aikanaan kyllin viisaat apinat loisivat Renault tehtaan työntekijöissä. Tehden huonoa työnlaatua. Nykyään ei enään se apina touhu ole mahdollista. Ajat ovat paranemassa. Joten Renault on hyvinkin suositeltava automerkki. Renaultin tehdas valmistaa kannettavia tietokoneita ja matkapuhelimia. Kysykää, ovat hyvälaatuisia. Parasta muovia kaikki sähkölaitteet.
RENAULT Tietokoneet ja matkapuhelimet.
33
114
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole harkinnut hankkia elämää ja koulutusta??
- Anonyymi
Nainenko kysyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainenko kysyy?
Oletko vieläpä sovinistikin?
- Anonyymi
Elämällä ja koulutuksella ei ole juuri mitään tekemistä keskenään.
Toisille tyydytystä tuo jatkuva opiskelu ja kouluttautuminen, asioiden ulkoa opettelu ja ns. kirjatiedon lukeminen.
Toiset saavat suurta nautintoa kaikesta mukavasta tekemisestä ja uusista kokemuksusta hyvien ystävien kesken. Hyvä elämä ja hyvät kokemukset syntyvät pääasiassa silloin kun on hyviä läheisiä ihmissuhteita, joiden kanssa voi jakaa sekä hyvät että huonot asiat. Silloin voi sanoa hankkineensa elämän.
Koulutus itsessään ei sellaista kokemusta tuo. Itsellenikään pelkkä korkea koulutus ei ole tuonut mitään sellaista, jota voisin sanoa hyväksi elämäksi. Ilman läheisiä ihmissuhteita elämäni olisi tarkoituksetonta ja tylsääkin.
Sanonta "hanki elämä" tarkoittaa käytännössä sitä, että hanki oikeita ystäviä. Sillä ei ole mitään yhtymäkohtia koulutuksen hankkimisen kanssa.
Toki itsellänikin on muutama ystävä, joiden kanssa ollaan tultu läheisiksi opiskeluvuosien aikana mutta suurin osa on ihan muuten elämässä tavattuja.
PS. en ole ketjun alkuperäisiä kirjoittajia mutten malttanut olla kommentoimatta.
Hyvää kesää kaikille - Anonyymi
Jotkut hankkivat ystäviä ja kokemuksia opiskellessaankkin, sinä lienet yksi asia kerrallaan ihminen (ns. besserwisser).
- Anonyymi
Ehkäpä luetun ymmärtämisessäsi on vielä hiukan parantamista. Lueppa vielä kommenttisi edeltävä kirjoitus rauhassa ajatuksen kanssa.
- Anonyymi
Heh, no Besserwisser ei kyllä tuota tarkoita
- Anonyymi
Mutta tuota se tarkoittaa... päällepäsmäröivää viimeisen sanan hakijaa...
- Anonyymi
Ei Renault mitään tietokoneita ja matkapuhelimia valmista. Olipa taas kummallinen aloitus.
- Anonyymi
Aivan, hän voisikin hankkia itselleen elämän
- Anonyymi
Tämä tietokone uutinen piti julkaista vasta hieman ennen joulua, mutta koska nyt päässyt vuotamaan julki, niin kerrottakoot, että ainoastaan hyvä laatuista kuttaperkkaa valmistaa Renault ja sitä voi tilata Lepakkoluolan eri toimipisteistä hyväveli ja loossi järjestelmän kautta.
- Anonyymi
Valmistaa RENAULTIN alihankkija autonavigaattoreita ja ne vasta tietokoneita ovat. Puheohjaus ja matkareitin piirtäminen ovat vakio toimintoja. Eli RENAULTIN autonavigaattori ei ainoastaan hyväksy nopeinta matkareittiä vaan sallii pikkuteiden ja metsäteiden käyttämisen autoiluun. Yleensä ne auto ja muun nimiset navigaattorit määrittävät reitin aina nopeinta tietä myöten eli moottoritietä. Jo mallisuojat määrittävät navigaattorit monipuolisiksi. Sivuteidenkin kulkijaksi. Autoilu ei ole hienoa eivätkä autot hienoja. Kun auto kääntää katolleen ihan ilman ulosajoa näkee miten alkeellisia autot edelleen ovat. Moottori alta pellittämättä jolloin kaikki autoilussa syntyvä ja ilmavirrassa pyörivä lika on moottoritilan sähkölaitteiden päällä. Sytytystulpan johtimet, laturi, akun liittimet ja kaikki muut sähkölaitteet. Polttoaine tankki paljaana, kunnolla suojaamatta. Kaikki putket ja letkut vedetty auton alustaan enempää suojaamatta. Oikeassa auton rakenteessa on pohja täysin tasainen ja nelivedon akselit kumisuojattuja seuraten jousituksen liikkeitä. Eli moottoritila täysin umpinainen. Huvituksena voin kertoa että Euroopassa tulee polttomoottori autojen täysi valmistuskielto vuonna 2030. Vasta sitten. Eli 11 vuotta akustolla ja sähkömoottori tekniikalla aikaa kehittyä. Ikiliikkuja akku, voi kun sellainen olisi niin akku pysyisi lataamatta aina käynnissä.
- Anonyymi
Ompa älyttömiä kirjoituksia !
- Anonyymi
Älytöntä on ostaa renu, itse en ottaisi ilmaiseksikaan uutta tai vanhaa renua. Perustelut: auton pitäminen tieliikenne kelpoisena maksaa eli itse auto pitää olla sellainen, että siitä kannattaa maksaa vakuutus, katsastus, ynm. kulut, kuten bensa, mahd. varaosat. renault ei täytä autolle asettamia vaatimuksiani, koska suuniteltu ja tehty päin Persettä.
Ja sitten pieni oikeinkirjoitus sääntö: Perse sana isollakirjaimella, renu päinvastoin, kun keskustellaan sivistyneesti ja oppineesti renault roskasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älytöntä on ostaa renu, itse en ottaisi ilmaiseksikaan uutta tai vanhaa renua. Perustelut: auton pitäminen tieliikenne kelpoisena maksaa eli itse auto pitää olla sellainen, että siitä kannattaa maksaa vakuutus, katsastus, ynm. kulut, kuten bensa, mahd. varaosat. renault ei täytä autolle asettamia vaatimuksiani, koska suuniteltu ja tehty päin Persettä.
Ja sitten pieni oikeinkirjoitus sääntö: Perse sana isollakirjaimella, renu päinvastoin, kun keskustellaan sivistyneesti ja oppineesti renault roskasta.No entäs sitten Citroën, tai Peugeot tietokoneet. älypuhelimet, ja taulutelkkarit?...
- Anonyymi
Ne ovat kyllä muuten hyviä, mutta niitä ei ole vielä suuniteltu tai valmistettu, huhujen mukaan kuitenkin erittäin hyviä talvi taulutelkkareita, ainakin ranskassa.
- Anonyymi
Nuin se oli, mistä juuri tiesit? Uusi solvaus ja helpotus tulee kyllä, mikäli elossa ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuin se oli, mistä juuri tiesit? Uusi solvaus ja helpotus tulee kyllä, mikäli elossa ollaan.
Tämä pitänee kait tulkita siten, ettet ole vieläkään löytänyt Renaulttia parempaa autoa (mission impossible?), koska jatkat kiukuttelusi täällä.
- Anonyymi
Renault ei varsinaisesti ole auto, mutta hyvä jäljitelmä, ehkäpä, perhäps, maypee paras mahdollinen sellainen. Totta, en ole löytänyt vielä parempaa bluffi-tekelettä, pokeri naamassani ei ole kehumista, mutta uskon vakaasti, että Renault on vahvistanut mm. bluffi kykyjä, mitä en pidä hyvänä, liikutaanhan kuitenkin suurin aika Toyota ympäristössä, jossa ei ikkunakoukuilla ja muilla omituisuuksilla ole sijaa.
Vakava mielenliikahdus, joka tässäkin varmasti tulee ilmi juontaa juurensa taanoin altistumiseen renaultille, sitä myötä reenusbakteerille jälkiseuraamus tiloineen, joka nyt moninmoisin vaivoin ja vaikerruksin nousee, laskee kuin nousu ja laskuhumala, saaden aikaiseksi epämielyttävän renutuksen, josta myös suomalainen tunnettu ilmaisu olemassa. Tähän ei Samariini auta.
Autopiireissä on autoja, mutta renu on renu, sitä ei pidä sotkea varsinaisiin ajoneuvoihin, joita mm. ammattilaiset käyttävät. On uutinen, jos joku renulla yrittää kuljettaa jotain, eikä nämä kokeilut ole pitkäaikaisia olleet, aina on palattu alkuperäisten autojen pariin ja kärsitty omissa "niskavilloissa" hairahdus. "Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis" sanonta pitää paikkansa, kun on käynyt kapsahdus renuun. "Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa" eli jos näennäisen ulkokuori koreeseen renuun lankeaa, niin löytää itsensä köyhempänä rasvamontusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Renault ei varsinaisesti ole auto, mutta hyvä jäljitelmä, ehkäpä, perhäps, maypee paras mahdollinen sellainen. Totta, en ole löytänyt vielä parempaa bluffi-tekelettä, pokeri naamassani ei ole kehumista, mutta uskon vakaasti, että Renault on vahvistanut mm. bluffi kykyjä, mitä en pidä hyvänä, liikutaanhan kuitenkin suurin aika Toyota ympäristössä, jossa ei ikkunakoukuilla ja muilla omituisuuksilla ole sijaa.
Vakava mielenliikahdus, joka tässäkin varmasti tulee ilmi juontaa juurensa taanoin altistumiseen renaultille, sitä myötä reenusbakteerille jälkiseuraamus tiloineen, joka nyt moninmoisin vaivoin ja vaikerruksin nousee, laskee kuin nousu ja laskuhumala, saaden aikaiseksi epämielyttävän renutuksen, josta myös suomalainen tunnettu ilmaisu olemassa. Tähän ei Samariini auta.
Autopiireissä on autoja, mutta renu on renu, sitä ei pidä sotkea varsinaisiin ajoneuvoihin, joita mm. ammattilaiset käyttävät. On uutinen, jos joku renulla yrittää kuljettaa jotain, eikä nämä kokeilut ole pitkäaikaisia olleet, aina on palattu alkuperäisten autojen pariin ja kärsitty omissa "niskavilloissa" hairahdus. "Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis" sanonta pitää paikkansa, kun on käynyt kapsahdus renuun. "Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa" eli jos näennäisen ulkokuori koreeseen renuun lankeaa, niin löytää itsensä köyhempänä rasvamontusta.Jahas, Renault on todellakin paras auto myös Yrjö-pojan mielestä kuten uusi oksennus jälleen todistaa.
- Anonyymi
Paras jäljitelmä. Niitä on Ämericassa sellaisia lännen kaupunkeja, jotka vain kulisseja eli seinän takana on vain aavikkoa, mutta edestä päin ei sitä huomaa. Renulus on vähä niiku tälläinen kulissi, hölmö menee vipuun, viisas ei virka mitään. Virka = sanoa, kommentoida.
Paras auto on japanilainen, merkkejä on useita. Viimeisin tieto oli, että Honda paras merkki, itselläni ei tästä omaa kokemusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras jäljitelmä. Niitä on Ämericassa sellaisia lännen kaupunkeja, jotka vain kulisseja eli seinän takana on vain aavikkoa, mutta edestä päin ei sitä huomaa. Renulus on vähä niiku tälläinen kulissi, hölmö menee vipuun, viisas ei virka mitään. Virka = sanoa, kommentoida.
Paras auto on japanilainen, merkkejä on useita. Viimeisin tieto oli, että Honda paras merkki, itselläni ei tästä omaa kokemusta.Edelleen Yrjö-poika on näemmä sitä mieltä että Renault on maailman paras auto.Auto isolla aalla ja että muut tulevat kaukaa takana.
- Anonyymi
Numero neuvonnasta puhelimella voi kysyä RENAULT tietokoneista ja monitoimi tulostimista että matkapuhelimista. Ennen ostoa täytyy henkilöllisyytensä todistaa. Koska kaikkea elektroniikka ostetaessa tehdään niin. Ajokortit, passit, sotilaspassit, henkilöllisyystodistukset myös vanhat on hyvä ottaa mukaan ostotapahtumaan. Myyjä on RENAULT auto maahantuoja.
- Anonyymi
Näin kuten edellä kerrotaan on asiain laita näiden uusien ja vanhempienkin Renault tieto/tulostus tekniikoiden, että myös mobiili laitteiden osalta.
Suomalaisittain mielenkiintoinen avaus on Renault saunankiukaat, nähtäväksi jää ottaako markkina-asema johtopaikan Harvialta. Toivotaan kuitenkin siniset silmälasit päässä, että nämä Arevan suunittelemat ja mahdollisesti joskus valmistuvat Sahara Beduiini mallin uraani fuusiokiukaat eivät vie työpaikkoja Suomesta löylyköyhiin hajuvesimaihin ja ennenkaikkea on tärkeätä, että vihta ja vastakoivut pysyvät suomalaisena kansallisomaisuutena, tehkööt niistä rypälepensaista vihtansa, vastansa omanmallinsa ja tyylitajun mukaan. Tyylitajua ja eleganssiahan kyllä riittänee sillä perällä, kuovit kertoo kohtalomme, nyt tosiaan kielletty tämä kuovin syönti villitys, muoti vaihtuu nopeasti Franskassa. Kaupunki autona tunnetut renutkin tekevät nykyisin maaseutukieroksia, ainakin mainoksissa, ompa siinä taasen välähdystä kerrakseen.
Ajokortit, passit ja syntymätodistukset mukaan Renault tietotekniikka kaupoille, luotettava santarmikin kelpaa todistuskappaleena osto haluista, edellyttäen virkapukua/merkkiä, kaasuhaulikko ei pakollinen, mutta lauantaisin suotava, nyt kuitenkin muoti jo tämänkin suhteen muuttunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kuten edellä kerrotaan on asiain laita näiden uusien ja vanhempienkin Renault tieto/tulostus tekniikoiden, että myös mobiili laitteiden osalta.
Suomalaisittain mielenkiintoinen avaus on Renault saunankiukaat, nähtäväksi jää ottaako markkina-asema johtopaikan Harvialta. Toivotaan kuitenkin siniset silmälasit päässä, että nämä Arevan suunittelemat ja mahdollisesti joskus valmistuvat Sahara Beduiini mallin uraani fuusiokiukaat eivät vie työpaikkoja Suomesta löylyköyhiin hajuvesimaihin ja ennenkaikkea on tärkeätä, että vihta ja vastakoivut pysyvät suomalaisena kansallisomaisuutena, tehkööt niistä rypälepensaista vihtansa, vastansa omanmallinsa ja tyylitajun mukaan. Tyylitajua ja eleganssiahan kyllä riittänee sillä perällä, kuovit kertoo kohtalomme, nyt tosiaan kielletty tämä kuovin syönti villitys, muoti vaihtuu nopeasti Franskassa. Kaupunki autona tunnetut renutkin tekevät nykyisin maaseutukieroksia, ainakin mainoksissa, ompa siinä taasen välähdystä kerrakseen.
Ajokortit, passit ja syntymätodistukset mukaan Renault tietotekniikka kaupoille, luotettava santarmikin kelpaa todistuskappaleena osto haluista, edellyttäen virkapukua/merkkiä, kaasuhaulikko ei pakollinen, mutta lauantaisin suotava, nyt kuitenkin muoti jo tämänkin suhteen muuttunut.Yrjö yrjösi taas....
- Anonyymi
RENAULT on autona mahdollisimman hyvä ja paranee. Vuonna 2020 julkistetaan ikiliikkuja akut jolloin Renault ottaa käyttöön sähkämoottoroidut ikiliikkuja sähköautot. Ikiliikkuja akku tarkoittaa akkua jota ei tarvitse ladata.
- Anonyymi
Näin on, dynamot ovat Renaultin renkaissa ja renkaiden pyöriessä latautuu akku, joka antaa voiman sähkömoottorille. Kitkaan kuluva energia otetaan Kuntta Kinten kintuista, jotka toimivat ilmastoystävällisellä polttoaineella rypälemäskillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, dynamot ovat Renaultin renkaissa ja renkaiden pyöriessä latautuu akku, joka antaa voiman sähkömoottorille. Kitkaan kuluva energia otetaan Kuntta Kinten kintuista, jotka toimivat ilmastoystävällisellä polttoaineella rypälemäskillä.
Yrjö se vaan jaksaa yrjötä, vaikkei kukaan kuuntele.
- Anonyymi
Vuonna 2020 Grafeeni akku autot julkistetaan jolloin kaikki autot ovat grafeeni akulla varustettuja. Myös lentoautot, avaruuslento laatikolla varustetut autot, tulevat yleisesti saataville. Lentoautot eivät tarvitse teitä kulkemiseensa. Lentoautot parhaimmillan ovat tehtävää varten vuokrattuja. Mikä sen hienompaa kuin tilata lentoauto kotipihaan, matkatavarat kyytiin ja autoon istumaan. Pystysuora nousu lentokorkeuteen ja lentämään 1000 kilometriä tunnissa kohti kohdetta. Pystysuora lasku määränpäähän. Lentoautosta ulos, matkatavarat lentoautosta pois. Matkatavaroiden kanssa sisälle taloon, sillä aikaa lentoauto on jo lähtenyt uuteen kohteeseen kuljettamaan lentoauton vuokranneita.
Lentoauton avaruuslento laatikko on suunniteltu toimimaan vain maapallon painovoima kentässä jolloin se ei pysty lentämään ulkoavaruuteen. Tämä on turvallisuuden kannalta hyvä. Jos kauko vähäisillä kyvyillään onnistuisi varastamaan lentoauton. Niin lentoauton avaruuslento laatikon sähkäjärjestelmä hiivuttaisi sen toimimattomaksi. Avaruusaluksia on aina ollut ne tulivat ensin sitten vasta helikopterit ja lentokoneet. Eivätkä ne ole raketteja mallia saturnus, vaan vaikkapa kävyn muotoisia.- Anonyymi
Nuin se on, mutta meneppäs renufanaatikolle tästä kertomaan, niin Yrjöksi solvataan. Nämä lentoautot ovat kyllä näppäriä, renu kävyn sisälle en kuiteskaan mene, mieluiten sitten vaikka zeppeliinillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuin se on, mutta meneppäs renufanaatikolle tästä kertomaan, niin Yrjöksi solvataan. Nämä lentoautot ovat kyllä näppäriä, renu kävyn sisälle en kuiteskaan mene, mieluiten sitten vaikka zeppeliinillä.
Yrjö-poikako se taas täällä. keskustelee yksinään peilikuvansa kanssa pienessä sievässä?
Jos näin on, odottetavissa on lisää oksennuksia vanhojen ketjujen loppuihin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882