Miksi naiseni ei enää kostu?!?!??!

minussako vika

Hei!

Olen seurustellut nykyisen tyttöystäväni kanssa puolitoista vuotta. Ongelmana on se että tyttöystäväni ei enää meina millään kostua. Onko vika minussa vai missä? suhteen alussa hän kostui todella helposti jo pelkästä suutelusta ja rintojen hyväilystä. Nykyään hän ei toisinaan kostu edes suuseksin avulla. liukuvoide toki ratkaisee ongelman mutta onko tähän olemassa jotain järkevää selitystä?

enkö vain enää kiihota häntä vai missä on vika? omien sanojensa mukaan hän silti nauttii seksistä erittäin paljon ja siltä se kyllä kuulostaa ja näyttääkin (naisethan toki ovat hyviä näyttelemään).

Itse ainakin pidän naisen kostumista äärimmäisen kiihottavana ja haluaisin nyt vinkkejä miten tilanne korjataan.

12

5115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      Minulla oli myös sama ongelma, ( olen nainen) Jos tyttöystäväsi käyttää ehkäisypillereitä, niin ne voivat aiheuttaa yleisesti limakalvojen kuivumista eli seksin aikana ei kostu kunnolla tai ollenkaan.. Tällöin olisi syytä ehkä käydä lääkärissä juttelemassa, tarviiko pillereitä vaihtaa..

      • minussako vika

        Hmm nyt kun tarkemmin ajattelen ongelma voi olla juurikin siinä. nimittäin pillerien hankkimisen jälkeen tilanne on pahentunut asteittain. nyt vain pitää rohkeasti keskustella tyttöystävän kanssa. onneksi pystymme keskustelemaan avoimesti kaikesta. kiitoksia sinulle! :) toivottavasti "vika" korjaantuu


      • Anonyymi

        Kaunis tekosyy näinhän te naiset väitätte mitä jos ihan rehellisesti vai kertositte että haaveilette toisesta miehestä vois kumpikin ehtiä itselleen sellaisen jonka kanssa seksi sujuu ilman että tarttii kuvitella joku toinen siihen tilalle


    • että...

      hän on aloittanut e-pillereiden käytön lähiaikoina? sanotaan että ne voivat vaikuttaa seksuaalisiin haluihin ja vastaavaan. kokeilkaa jotain uutta, sen pitäisi piristää.

    • Kokenut mies

      Heitä se hiekkasäkkihuora mäkeen ja etsi kiihkeempi ja terve nainen!Tuo on jo sen merkki että ämmähuorallas ei ole kaikki tallella ja se haikailee jo jonkun toisen perään.Heitä ajoissa narttuhuora vittuun ja etsi terve nainen(jos niitä edes on olemassa)!!!

      • ällistynyt

        Kylläpä kuulostaa kokeneelta mieheltä.. Lähinnä kokemattoman teinin puhetta tollanen p*skanjauhanta.
        Voin vain sääliä kyseistä tapausta, joka ei edes tiedä alkeellisinta tietoa e-pillereiden vaikutuksista. Tuollainen mies joka on noin ruma sisältäpäin ei voi myöskään ulkoisesti ketään naista oikeasti kiihottaa.


      • nainen

        Kun nimimerkiksikin oikein täytyy laittaa että kokenut mies, voi siitä jo päätellä kokemuksen määrän...
        Ja tiedoksesi: terveitä naisia on olemassa, suurin osa meistä on terveitä, mutta me terveet naiset emme hakeudu sinun kaltaistesi miesten seuraan.
        Voi sua...sääliks käy. Kun se elämä ei aina ole niin mustavalkosta...mutta siitähän sä et tiedä mitään.


    • kokenut saman

      Tietty yksilöllistä mutta mulla lähti halut ja kostuminen kolmesta eri pillerimerkistä. lopulta en jaksanut enää muutenkaan napsia mitään ylimääräisiä hormoneja, joten takaisin kortsulinjalle. Ja seksi on huomattavasti parempaa! :) Orgasmejakin taas satelee..e-pillerien kanssa ei edes kiinnostanu masturbointi KOSKAAN..

    • oma kokemus

      Olen 22v nainen, seurustellut nyt noin 2v.
      Suhteemme alussa kostuin kans tosi helposti mutta nykyään en. Mulla on syynä ollu se että ilmeisesti usein tapahtuva yhdyntä on saanu paikat siinä määrin herkistyyn että se mikä ennen tuntu hyvältä niin nyt jopa sattuu. Nykyään tykkäisin vaan hellästä hyväilystä pillussa, en varsinaisesta hieromisesta. Oon yrittäny vihjailla miehelleni mutta se ei tajua kans mitään.

      1,5 vuodes muuten mieltymyksetki muuttuu eli yritä saada selville mistä muijas tykkää jos ei kehtaa itte ottaa asiaa puheeksi

      • Anonyymi

        Vihjailla, miks et voi sanoa suoraan mitä haluat?!


    • Anonyymi

      Koita tätä kikkaa sormeile naisen pillu samalla kun suutelet. Jonkin ajan kuluessa voit siirtyä nuolemaan pillua ja jatka sormeilua.pillussa.

    • Anonyymi

      Kysyt häneltä kenestä hän haaveilee naimassa itseään sanot jot pistää silmänsä kiinni ja kuvittelee hän on siinä sinun sijastasi ni eiköhän kastu taas missähän tällöin voisi ongelma olla

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2963
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2011
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1463
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1355
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1321
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1151
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe