minne katosit salilta nainen?

Anonyymi

ilmeisesti huomasit minut tai ainakin katsoit suuntaani? halusin vain pyytää sinua ulos, mutta katosit jossain välin. kannattaako minun pyytää?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyi joku tuijottava kyylä. Lopeta ällöttävä vahtaamisesi ettet joudu ulos salilta. Kaikki limaiset kyyläjät saa helposti porttarit salille. Kaikki haluaa treenata rauhassa ilman ällöttävää kyyläämistä että varo vaan. Kerran sulle sanotaan ettet ole enää tervetullut salille niin opitpa tavoille.

      • Anonyymi

        Jotkut naiset käsittää ihan perus vilkaisun, silmiin katsomisen tai hymyn väärin esim flirttailuna että näitäkin löytyy, mikä kertoo siitä että naisella on huono itsetunto eikä kunnioita itseään, on tullut huomattua, lisäksi korkea tunneäly ja hyvät vaistot niin joskus sen halveksunnan vaistoaa.

        Itse esim katson jokaista vastaan tulijaa silmiin, salilla pakostakin joskus katseet kohtaa aika hälyttävää jos mielestäsi joku tuntematon ihminen on heti kyylä ja ällöttävä vaikka et tiedä koko ihmisestä mitään.

        Ihmetyttää vaan välillä ja sääliksi käy joidenkin ahdasmielisyys, sitten itketään kun ei taho löytyä hyvää miestä, no ehkä kannattais miettiä omia vikoja ja virheitä mitä voi korjata.

        Ainakin itse katson joka aamu peiliin ja mietin välillä jos on korjattavaa, toki joskus katson ja mietin mistä voin olla ylpeä itestäni koska rakastan ja kunnioitan itseäni terveellä tavalla.


      • Anonyymi

        Yritä nyt päättää. Yritit kyylätä naista, että voisit pyytää sitä ulos ja sitten selittelet, että naiset käsittää väärin ja ovat ahdasmielisiä, kun sua muistutettin olemaan kyylämättä salilla naisia? WFT WFT WFT?
        Nainen joutui ilmeisesti lähtemään karkuun epäsopivaa kyylämistäsi. Mieti sitä ja yritä käyttäytyä seuraavan kerran!


      • Anonyymi

        En tuijottanut. No ok hieman halajin edessäni olevaa piukeaa joulukinkkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tuijottanut. No ok hieman halajin edessäni olevaa piukeaa joulukinkkua.

        Siksipä käyn työpaikan kuntosalilla ja aivan yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä nyt päättää. Yritit kyylätä naista, että voisit pyytää sitä ulos ja sitten selittelet, että naiset käsittää väärin ja ovat ahdasmielisiä, kun sua muistutettin olemaan kyylämättä salilla naisia? WFT WFT WFT?
        Nainen joutui ilmeisesti lähtemään karkuun epäsopivaa kyylämistäsi. Mieti sitä ja yritä käyttäytyä seuraavan kerran!

        Harmi että joillakin järjen juoksu on tuota luokkaa, valitettavasti et tunne minua ja valitettavasti olen naisia kunnioittava aikuinen ja henkisellä tasolla oleva kypsä mies, onneksi löytyy ihan siellä irl sitä uskallusta olla kohtelias ja avulias, toki sinun kaltaiset leimaajat kierrän kaukaa sanomatta mitään koska ei tollaisen kanssa pysty juttelemaan asioista kuin aikuiset, jatka sinä niissä harhoissa elämistä ja älä sitten ihmettele jos jossain vaiheessa jäät yksin.

        Jo tuo wtf sanan käyttö kertoo paljon, varmaan joku elämää kokematon 20 tyttö joka katsoo nokan vartta pitkin muita kun ei ole itseluottamusta saatika itsekunnioitusta.

        Ja tollasia tapauksia on tullut vastaan, enkä ala edes selittämäään sitä miten hyvä vaistot toisilla on ja miten hyvin ihmistä osaa lukea, se on osin elämänkokemuksen ansiota.

        Harmi sinun kaltasten puolesta kun menee varmasti moni hyvä mies sivusuun, tässä yksi sellainen, sinua vaan ärsyttää kun tiedät itsekkin ettet tunne minua etkä tiedä mitään minusta vaan säälittävästi yrität tunnistella.

        Se miten vastaat kommenttiin kertoo myös sen että jos joillain on kokemuksia joita sinulla ei ole ja jos jonku mielipide eroaa omasta niin ennemmin kuin keskustelisit rakentavalla tavalla ja voisit opia myös toisten mielipiteistä jotain niin hyökkäät ja räksytät koska maailmasi on mustavalkonen etkä kestä olla väärässä, itselle teet hallaa loppupeleissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä nyt päättää. Yritit kyylätä naista, että voisit pyytää sitä ulos ja sitten selittelet, että naiset käsittää väärin ja ovat ahdasmielisiä, kun sua muistutettin olemaan kyylämättä salilla naisia? WFT WFT WFT?
        Nainen joutui ilmeisesti lähtemään karkuun epäsopivaa kyylämistäsi. Mieti sitä ja yritä käyttäytyä seuraavan kerran!

        Niin ja ihan tiedoksi että en ole aloittaja, pisti vaan silmään lapsellinen kommenttisi, tuokin todistaa jo sen kuinka pentu olet vielä.


      • Anonyymi

        Nämä on asioita, joissa on monesti ylireakoinnin makua? Syyttömät ovat yleensä niitä, jotka lopulta kärsii näistä. Syylliset vähät välittää tapahtuneesta, puhuvat mustan valkoiseksi ja jatkavat eloa kuin ei mitään olisi koskaan tapahtunutkaan?


      • Anonyymi

        "valitettavasti olen naisia kunnioittava aikuinen ja henkisellä tasolla oleva kypsä mies" WFTTTT valitat siis sitä, että kuvittelelet olevasi tällainen mies? Mitä yrität sanoa? Sitäkö, että olet siirtynyt naisenkaipuussasi toimintaan: epätoivoinen?


    • Anonyymi

      Tällä tavalla sitä jotkut surkiot nysämunaiset osaa karkoittaa naiset harrastusten piiristä, alkamalla ahdistella tuijotuksin ja muunlaisella käytöksellään. Onko opit otettu näiltä juuri tulleilta muun maalaisilta ahdistelijoilta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe