Olen jonkun aikaa ihmetellyt miksi minun pupillit ovat jatkuvasti niin pienet, ihan nuppineulankokoiset. Syön päivittäin zyrtec:iä nokkosrokkoon...voisikohan tällä olla jotain tekemistä asiaan..?
pienet pupillit
8
3229
Vastaukset
- iiris
Pupillithan supistuu valossa ja laajenee hämärässä. Millaisessa valossa mahdat peiliin tuijotella? Katso vielä hämärässä.
- ihmettelevä
No niinkuin sanoin "käytän" ainoastaan zyrteciä (-:
Kun meitä on monta ihmistä samassa huoneessa/tilassa >samassa valossa niin minun pupillit ovat aina paljon pienemmät kun muiden...
- pupilli
Mulla ei ole näössä mitään vikaa, mutta pupillit reagoi vähän heikohkosti valoon niin, että koulussa olessa mua epäiltiin muutamia kertoja huumeiden/lääkkeiden (väärin)käytöstä. Kouluhoitaja valaisi silmiä pienellä valolla ja sen jälkeen istuttiin toista tuntia selvittämässä, mitä olin ottanut: "Me haluamme vain auttaa sinua, jos kerrot, mitä olet ottanut, niin voimme helpommin auttaa sinua." "Mitä mä voin sanoa, jos en ole ottanut mitään?" "Jos sanot, mitä olet ottanut, niin me tiedämme paremmin, mitä tehdä." "Kun en ole ottanut mitään, niin en voi sanoa, mitä otin." Ja sitä rataa.
- sarveiskalvo
Tommottiis jutuissa on kyll yleensä laajentuneista pupilleista...
- iiris
Huumeet vaikuttavat pupilleihin niin, että opiaatit (opium, heroiini, morfiini jne.) supistavat pupilleja ja esim. kokaiini, amfetamiini ja kannabis laajentavat.
Luultavasti tietäisit tämän, jos käyttäisit aineita??- kannabis
Kannabis ei välttämättä laajenna vaan voi yhtä hyvin supistaa.
- %¤#?+[*-<!&/~9
...niin,vedä spiidiä,piriä,amfetamiinia,vauhtia (miksi sitä nyt kukin haluaa kutsua) jos pienet pupillit ärsyttävät. Voin taata,sen jälkeen sitä ongelmaa ei ole! :-D
- LUE
RAKASTU IHASTU TAI KIIHOTU SILLOIN NE LAAJENEVAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-NAINEN-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733