Yritin juuri äsken soittaa tästä kyseisestä asiasta naapurille, mutta eipä tuttuun tyyliin mitään vastannut.
- Se, mitä itse olen laittanut, anteeksi vaan, merkille, niin, tässä meidänkin alueelleellamme, useimmiten kyseiset työmiehet ovat vain joko seisseet, istuneet tupakalla ja sen sellaista. Palkka ilmeisesti kyseisestä ajantappamisesta sen kuin juoksee?
Ymmärrän hyvin sen, että viime aikoina on ollut kovasti hellettä, mutta edistyykö se Teidän maakaapelointi yhtään, niin hieman on ollut hieman viime aikoina epäselvyyttä.
Hieman tulee sellainen viivyttelemisen tunne.
"Suomalainen on rehellinen aina ".
Niinhöhän sittenkään todella aina on?
Useimmiten nimittäin, sitä mitä olen merkille laittanut, niin jokin aliurakoitsijan yrityksenne auto kurvaa joko pihaan, tai lähelle, ja työmiehet turisevat vähän keskenään, istuvat, ihmettelevät ja tupakoivat siinä välillä ; mutta mitenhän niidetöiden todellisten sujumisten ja toteutumisten laita sitten niin onkaan???
Ikävä kyllä, semmoinen tunne viimeaikaisistakin tällä alueella tehtävistä toimista on tullut se, että pelkkää ja silkkaa tahallista viivyttelemistä, ja totta kai kyseisen firman, sähköyrityksen, ja muiden , tai oikeastaan kaikkien niiden alalla toimivien firmojen piikkiin vain !
Savon Voiman tekemät sähkö/liitäntätyöt menevät aika hitaasti
5
50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse oli siis sähkön maakaapeloinnista...
- Anonyymi
- Ja hallituksessa istuvat ministerit, etc vastaavat tahot siis " aikovat jossakin lähitulevaisuudessa tehdä jotakin näille järjettömille sähkönsiirtomaksuille "...
Sittenkö vasta kun ns, niiden järjestestämiseksi tehdyt työt ja toimenpiteet on jo tehty?
- Too late.
Vähän liian myöhään, hallituksen osalta, nekin toimenpiteet.
Ja täysin tahallaan., kaikkien hyvin tietäen nämä tosiasiat. - Anonyymi
Ei Savon Voima tee itse kaapelointeja. Alihankkijat ovat asialla.
Ei siinä kaapeloinnissa ole juuri järkeä. Liian kallis ratkaisu. On ohitettu halvemmat menetelmät.
SV kaapeloittaa maaseutualueilla kesämökkialueita, vaikka siihen ei ole mitään tarvetta.
Firmalla on huoltovarmuustyöt tehty yli 80% osaltanja aikaa näille töille on vuoteen 2036 saakka. Miksi sitten kustannuksia ei ole jaettu pidemmälle aikavälille? Toisaalta, mihin näitä maksuja nyt kerätään? - Anonyymi
Onko tämänkin ketjun tapahtumapaikkana Santalanrotko?
- Anonyymi
""Suomalainen on rehellinen aina ".
Niinhöhän sittenkään todella aina on?"
No on, on, niin kauan siis kun itse katsoo hyötyvänsä tilanteesta.
Ja sen jälkeen alkaakin se katkeran karvainen mielensäpahoittaminen, jos ei kaikki menekään "Oman mielen" mukaan täysin ja kaikkinen kohtineen ... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746