Savon Voiman tekemät sähkö/liitäntätyöt menevät aika hitaasti

Anonyymi

Yritin juuri äsken soittaa tästä kyseisestä asiasta naapurille, mutta eipä tuttuun tyyliin mitään vastannut.

- Se, mitä itse olen laittanut, anteeksi vaan, merkille, niin, tässä meidänkin alueelleellamme, useimmiten kyseiset työmiehet ovat vain joko seisseet, istuneet tupakalla ja sen sellaista. Palkka ilmeisesti kyseisestä ajantappamisesta sen kuin juoksee?

Ymmärrän hyvin sen, että viime aikoina on ollut kovasti hellettä, mutta edistyykö se Teidän maakaapelointi yhtään, niin hieman on ollut hieman viime aikoina epäselvyyttä.

Hieman tulee sellainen viivyttelemisen tunne.

"Suomalainen on rehellinen aina ".

Niinhöhän sittenkään todella aina on?

Useimmiten nimittäin, sitä mitä olen merkille laittanut, niin jokin aliurakoitsijan yrityksenne auto kurvaa joko pihaan, tai lähelle, ja työmiehet turisevat vähän keskenään, istuvat, ihmettelevät ja tupakoivat siinä välillä ; mutta mitenhän niidetöiden todellisten sujumisten ja toteutumisten laita sitten niin onkaan???

Ikävä kyllä, semmoinen tunne viimeaikaisistakin tällä alueella tehtävistä toimista on tullut se, että pelkkää ja silkkaa tahallista viivyttelemistä, ja totta kai kyseisen firman, sähköyrityksen, ja muiden , tai oikeastaan kaikkien niiden alalla toimivien firmojen piikkiin vain !

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyse oli siis sähkön maakaapeloinnista...

    • Anonyymi

      - Ja hallituksessa istuvat ministerit, etc vastaavat tahot siis " aikovat jossakin lähitulevaisuudessa tehdä jotakin näille järjettömille sähkönsiirtomaksuille "...

      Sittenkö vasta kun ns, niiden järjestestämiseksi tehdyt työt ja toimenpiteet on jo tehty?

      - Too late.

      Vähän liian myöhään, hallituksen osalta, nekin toimenpiteet.

      Ja täysin tahallaan., kaikkien hyvin tietäen nämä tosiasiat.

    • Anonyymi

      Ei Savon Voima tee itse kaapelointeja. Alihankkijat ovat asialla.
      Ei siinä kaapeloinnissa ole juuri järkeä. Liian kallis ratkaisu. On ohitettu halvemmat menetelmät.
      SV kaapeloittaa maaseutualueilla kesämökkialueita, vaikka siihen ei ole mitään tarvetta.
      Firmalla on huoltovarmuustyöt tehty yli 80% osaltanja aikaa näille töille on vuoteen 2036 saakka. Miksi sitten kustannuksia ei ole jaettu pidemmälle aikavälille? Toisaalta, mihin näitä maksuja nyt kerätään?

    • Anonyymi

      Onko tämänkin ketjun tapahtumapaikkana Santalanrotko?

    • Anonyymi

      ""Suomalainen on rehellinen aina ".

      Niinhöhän sittenkään todella aina on?"

      No on, on, niin kauan siis kun itse katsoo hyötyvänsä tilanteesta.

      Ja sen jälkeen alkaakin se katkeran karvainen mielensäpahoittaminen, jos ei kaikki menekään "Oman mielen" mukaan täysin ja kaikkinen kohtineen ... :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe