saako vyökokeisiin

tervis

Moi kaikki! Tietäisikö joku, saako vyökokeisiin tulla ulkopuolisia katsomaan? Minulla on semmoinen aavistus ja tunne, että ei sais, kun pitäähän niissä muille antaa keskittymisrauha jne. Kiitos vastauksesta etukäteen!!!

6

1361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

Riippuu vyökokeen pitäjästä. Kysy asiasta omalta opettajaltasi. Taekwondoa harrastetaan Suomessa monissa eri piireissä, joissa on erilaiset käytännöt, joten yleispätevää vastausta ei voi antaa.

• tervis

Kiitos vastauksesta, taidanpa kysäistä sitten =).

• micco72

Taitaa olla paljon kiinni opettajasta. Meillä on alkeiskurssilla useita vaahtosammuttimen kokoista ipanaa, jotka aivan varmana haluavat äitin/isän mukaan.

• sheryli

Nfta ei yleensä anna ulkopuolisten tulla kattoo, vain alle 12v. vanhemmat..

• Niin no NFTA:lla taitaa päteä se perus jaottelu, että alle 12-vuotiaan vanhemmat ja muut lajin harrastajat saa olla kattomassa, mutta jos on häiriöksi, niin porukka poistetaan salista.
        Tässähän nyt on tietysti tämä, ettei tiedä missä seurassa aloittaja on, niin ei voi mitenkään tarkasti alkaa vastailemaan.
        Veikkaan, ettei se kuitenkaan mitenkään hirveästi poikkea muissakaan seuroissa. Tai voi kai niitä olla semmosiakin, missä ei saa olla ketään kattomassa, en kyllä oo ikinä kuullu, mutta mistä sitä tietää...

• tervis

Kiitos kaikille vastauksista! Auttoi todellakin paljon =)! Vyökoe meni jo ilman ylimääräistä häslinkia =).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135