Haluaisin tietää oikean tavan suudella naista kädelle. Mitä jos naisella on hansikkaat iltapuvun kanssa. Suudellaanko kädelle silloin? Entä jos tapa on vieras naiselle ja hän pelästyy ja hämmentyy? Minusta itse tapa on mitä hienostunein ja kaunis osoittaa miehen arvonantoa naista kohtaan.
Kädelle suuteleminen
5
4174
Vastaukset
- jepjep
huulet eivät saisi koskettaa kättä kunnolla, vain juuri ja juuri hipaista.
- Ehkä oikeassa
Itse olen oppinut, että huulet eivät saisi ollenkaan koskettaa kättä. (Eikä kannata myöskään loiskauttaa huulillaan, vaikka vain ilmaa loiskauttaisikin.)
- me2
Kädelle suutelu on todellinen taitolaji, jota ikävä kyllä turhan moni tollo mies käyttää väärin. Ja aiheuttaa meille naisille todellisia kauhun hetkiä ja epätoivoisia pakomatkoja naistenhuoneeseen hinkaamaan sylkeä käsistämme. YÖÖÖK! Jos haluat oikeasti oppia suutelemaan kädelle muistele miten Ehrnrooth teki sen linnanjuhlissa. Hän on ainoa mies Suomessa, jonka olen koskaan nähnyt tekevän sen tyylikkäästi ja oikein.
Huulilla ei kuulu koskettaa kättä. Tartu naisen oikeaan käteen omalla oikealla kädelläsi ja kohota sitä kevyesti kämmenselkä ylös päin itseäsi kohti samalla kun kumarrut "suutelemaan" (ei siis oikeaa kontaktia!!!!) kättä. Kuten kaikkien kirjallisten sankarittarien äiti Scarlett O´Hara sanoi: "Rhettin hengitys poltti häntä, miehen kumartuessa suutelemaan hänen kättään..." Ja naimattomia naisiahan ei suudella kädelle.
Harjoittele kotona vaikka pelkän hanskan kanssa. Ja kiitos että ajattelet naisen mahdollista hämmentymistä/ pelästymistä. Muista myös nämä nykyiset pöpöiset aikamme lintuinfluenssoineen etc. Käsisuudelmien aikakaudella oli toki silloinkin pöpöjä, mutta ne eivät reissanneet ympäri maailmaa ihan niin nopeasti kuin nykyisin. - Anonyymi
Häh 14 vuotta tästäki 🌝
- Anonyymi
Ei oo muuttunut etiketti 14 vuodessa. Naisen käden päälle vain KUMARRUTAAN, ei kosketa huulilla kädenselkää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983