Kädelle suuteleminen

Rococo

Haluaisin tietää oikean tavan suudella naista kädelle. Mitä jos naisella on hansikkaat iltapuvun kanssa. Suudellaanko kädelle silloin? Entä jos tapa on vieras naiselle ja hän pelästyy ja hämmentyy? Minusta itse tapa on mitä hienostunein ja kaunis osoittaa miehen arvonantoa naista kohtaan.

5

3716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep

      huulet eivät saisi koskettaa kättä kunnolla, vain juuri ja juuri hipaista.

      • Ehkä oikeassa

        Itse olen oppinut, että huulet eivät saisi ollenkaan koskettaa kättä. (Eikä kannata myöskään loiskauttaa huulillaan, vaikka vain ilmaa loiskauttaisikin.)


    • me2

      Kädelle suutelu on todellinen taitolaji, jota ikävä kyllä turhan moni tollo mies käyttää väärin. Ja aiheuttaa meille naisille todellisia kauhun hetkiä ja epätoivoisia pakomatkoja naistenhuoneeseen hinkaamaan sylkeä käsistämme. YÖÖÖK! Jos haluat oikeasti oppia suutelemaan kädelle muistele miten Ehrnrooth teki sen linnanjuhlissa. Hän on ainoa mies Suomessa, jonka olen koskaan nähnyt tekevän sen tyylikkäästi ja oikein.

      Huulilla ei kuulu koskettaa kättä. Tartu naisen oikeaan käteen omalla oikealla kädelläsi ja kohota sitä kevyesti kämmenselkä ylös päin itseäsi kohti samalla kun kumarrut "suutelemaan" (ei siis oikeaa kontaktia!!!!) kättä. Kuten kaikkien kirjallisten sankarittarien äiti Scarlett O´Hara sanoi: "Rhettin hengitys poltti häntä, miehen kumartuessa suutelemaan hänen kättään..." Ja naimattomia naisiahan ei suudella kädelle.

      Harjoittele kotona vaikka pelkän hanskan kanssa. Ja kiitos että ajattelet naisen mahdollista hämmentymistä/ pelästymistä. Muista myös nämä nykyiset pöpöiset aikamme lintuinfluenssoineen etc. Käsisuudelmien aikakaudella oli toki silloinkin pöpöjä, mutta ne eivät reissanneet ympäri maailmaa ihan niin nopeasti kuin nykyisin.

    • Anonyymi

      Häh 14 vuotta tästäki 🌝

    • Anonyymi

      Ei oo muuttunut etiketti 14 vuodessa. Naisen käden päälle vain KUMARRUTAAN, ei kosketa huulilla kädenselkää !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe