Itse aloitin 3vuotta sitten enkä ole katunut. Mielekästä puuhaa kaikinpuolin ja paljon löytynyt ystäviä skodapiireistä. Suosittelen skodaa kaikille!
Kauanko olet harrastanut skodaa?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten Skodaa harrastetaan?
- Anonyymi
Aloittajalla on verbit sekaisin. Skodalla ajetaan ei harrasteta. Esim. Toyotan kanssa voi harrastaa vaikka peltitöitä.
- Anonyymi
Niin. Skoda on yleinen pääkaupunki seudulla, Toyota maaseudulla, jossa on harrastetiloja esim peltitöihin...
Skoodan kanssa on aina jotain pientä ongelmaa jota tulee korjailla. Eipä tarvitse skoodailija erikseen harrastelu autoa.
- Anonyymi
Skodahan on itäautoharrastus ennen kaikkea. Osaa ajaa harrastajista toki ajelee myös harrasteautollaan arkiajoja jos auto on siihen soveltuva muuten. Esim monella uudella skoda itäautolla voi myös ajaa tietääkseni jo ihan hyvin normaaleja arkiajoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214