Onko kokemuksia, minkä kokosia nuo Louis-vaatteet oikeesti on? Eli minkä verran normaalikokoon pitää lisätä numeroita, että sopii. Esim. Nyt tarjouksessa oleva Cafe nahkatakki (naisten), jos normaalikoko on 38? Entä onko miesten kokotaulukoissa suuremmat heitot, kuin naisten? Muutenkin kaikki kokoemukset Louis-tavaroista tervetulleita !
Louis.de; vaatteiden koko?
10
1871
Vastaukset
- ensin
Sovita kotimaassa - tilaa ulkomailta, niin se menee. Tai sitten tilaat jonku kotimaisen firman kautta, niin selviit helpommalla. Onhan tuo nähty, että joka valmistajalla on vähän erilaiset mitat ja kamppeita on ihan turha tilailla, jos ei ensin sovita. Ei se ostopaikka mitään kerro, eikä Louis ole vaatevalmistaja..
Louisin kamaa saa myös kotimaasta, esim. Motovelhot Nummelassa. - simo
Kokemukseni perusteella voin sanoa että ilman sovittamista ei tule onnistumaan, kuin vahingossa!
- löytyy
en tiedä huomasitko siellä sivuilla vieraillessasi että kokotiedot löytyvät sieltä saksien kuvaa klikkaamalla. Muistaakseni sieltä löytyi kokonumerot ja mitat joita voit vertailla omiin mittoihisi.
Jossain housuissa sanotaan että tilaa yksi numero suurempi tai vastaavaa.
Voi olla että on hiukka arpapeliä kokojen kanssa mutta muuten on yllättävän laadukkaita ko. puljun vaatteet. Jos saat tarpeeksi edullisesti (mm.restpostenista...) niin ota riski ja jos ei käy niin jobbaat eteenpäin kaveripiiriin.- Sissy
Kiitos tästä ilmoituksesta, ja myös kaikista muista vastauksista. Oli apua!!!
- pappa
ensin suomessa,minä ostin vaimolle puvun louissilta hyvin sopi ja koko oli sama kuin suomessa.Muut tavarat mitä olen sieltä tilannut ovat olleet ihan hyviä ja juuri sellaiset kuin olen tilannutkin
- cyclespirit
Ostin pari vuotta sitten Cyclespiritin asun Louisin kautta. Vaikka mielestäni mittasin ohjeiden mukaan ja tilasin L-puvun, oli se pienehkö. Lähinnä lyhyt eli lahkeet nousi ajaessa liian ylös. Samankokoinen (eli L-koon) mp-asun puku taas on ihan sopivan "väljä".
Puku sinänsä oli ihan OK hinta / laatu suhteessa, mutta kannattaa tilata mieluummin varman päälle hiukan väljä.
- mopedisti
Mä oon tilannut Luissilta melkein kaikki varusteet.Ainoastaan hanskoissa koot ei oikein täsmää tai ainakin mulle tulleissa.Kypärän kävin sovittamassa paikallisessa liikkeessä ennen tilausta.Takin ja housut otin niiden oman taulukon mukaan ja hyvät tuli.Kengät ihan normaalin koon mukaan.Kaks kesää on ajeltu eikä mitään valittamista,vaikka takki ja housut on "outoa merkkiä".Tulevaksi kesäksi kyllä ostan Rukan takin se on painoltaan kuin tuulitakki verrattuna Roleffiin.Tilaan kyllä tulevaisuudessakin Saksasta,kun se vaan on siellä halvempaa..
- Vee2
Osoite Suomessa. Biker Point Hämeentie 35, Turku.
Tule meille sovittamaan ja ostamaan.
Tavara löytyy hyllyssä ja maksaa 89,95 egee.- Louis
Ei löydy netistä sivustoa ko. liikkeelle, mahtaako olla tulossa? Onko teillä saatavissa kaikkea Louis-kamaa? Tuleeko Louis kuvastohintaan vielä Biker Pointlisää? Toimitatteko tavaroita esim. postiennakolla? Kiitos jo etukäteen!!
- Vee2
Louis kirjoitti:
Ei löydy netistä sivustoa ko. liikkeelle, mahtaako olla tulossa? Onko teillä saatavissa kaikkea Louis-kamaa? Tuleeko Louis kuvastohintaan vielä Biker Pointlisää? Toimitatteko tavaroita esim. postiennakolla? Kiitos jo etukäteen!!
Ei löydy kotisivuja??? www.bikerpoint.net
Ei tule lisää päälle. Hinnat samat kuin Saksassa. Emme tee ns postimyyntikauppaa kuten Louis itse. Tavarat maksetaan meille tai pankkitilillemme ja noudetaan täältä. Lähetämme tarvittaessa postissa tai matkahuollolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361