ovatko arvot normaalit kun olen vähän laiminlyönyt labrassa käyntiä eli edellisen kerran kävin 2 vuotta sitten. Olen ollut Thyroxin-lääkityksellä jo 20 vuotta. Kävin nyt labrassa ja TSH oli 4.5 ja T4-V 15,6. AIka saamaton olo on jatkuvasti ja silmien ympärykset mielestäni jkv turvoksissa. Silmät näyttävät pieniltä verrattuna siihen mitä ennen on ollut. Päivärytmi on kääntynyt väärin päin eli iltaisin tulee mentyä myöhään nukkumaan ja päivällä sitten nukkuisin vaikka kuinka pitkään. Vaikuttaako vuorokausirytmi kilpirauhaskokeen tulokseen? Nyt tietenkin kävin kokeessa ennen klo 10 aamulla ja ilman lääkkeen ottoa.
Kannattaisko soittaa lääkärille vai
5
224
Vastaukset
- Anonyymi
Arvot ovat normaalin huonot. Asian huomaa oireistakin.
TSH on umpisurkea epäluotettavuudessaan.
Kertoo silti jotain ja viisaimmat lääkärit pyrkivät lääkityllä ainakin alle 1:n.
Englantilainen osaava professori kertoo TYYPILLISESTI 0,2 - 0,5 olevan oikein lääkityillä, mutta usein oltava nollilla.- Anonyymi
Labrassa nykyään tsh yläraja 4.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Labrassa nykyään tsh yläraja 4.
Kyllä sen pitää olla matalampi, jos syö tyroksiinia. 4 on liian korkea.
Tietääkö kukaan teistä tyroksiinia käyttävistä, nouseeko T4v-arvo hitaammin kuin mitä TSH muuttuu?
Minulla nostettiin tyroksiinia alkukesästä, ja nyt uusimmat tulokset: TSH laskenut neljästä jo yhteen, mutta T4v pysynyt samana (15).
- Anonyymi
Vertasin vuoden 2017 tuloksiin ja silloin T4-V oli 20,8 ja TSH 0,90. On siis arvot huonontuneet. Olen syönyt Thyroxin 100 mikrog. 1 tbl päivässä.
Terv. ketjun aloittaja- Anonyymi
"Vaikuttaako vuorokausirytmi kilpirauhaskokeen tulokseen? "
Ei kai, jos sinulla on lääkitys. T4 ei ollenkaan.
Ilmeisesti annosta pakko pikkasen nostaa. Lääkärille meno!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1224815Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1854508Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1171942- 4031711
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331472Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann71249Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3751209- 751135
- 741055
- 921008