Onko kellään kokemuksia kyseisestä liikkeestä? Olis tarve maalailla kärryä ja tuolta hyvä tarjous, mutta uskaltaako viedä, tuleeko amislakat?
Janglas Tampere?
10
5641
Vastaukset
- mutta
autoa pidelty välinpitämättömästi. Konepeltiä irroittaessa letkut vaan surutta poikki ja maski irroitettu osa liittimistä särkien.
- janglas Oy
kiitos jäljen kehuista ja kasaukseen liittyvästä
reklamaatiosta.valitettavaa tunarointia 2005 vuonna mutta emme enää onneksemme käytä samaa
alihankkijaa koritöissä mutta maalarit ovat samoja jotenka rohkeasti vaan tarjousta kysymään.
T:Janglas Oy - arthill
janglas Oy kirjoitti:
kiitos jäljen kehuista ja kasaukseen liittyvästä
reklamaatiosta.valitettavaa tunarointia 2005 vuonna mutta emme enää onneksemme käytä samaa
alihankkijaa koritöissä mutta maalarit ovat samoja jotenka rohkeasti vaan tarjousta kysymään.
T:Janglas OyEhkä kannattaisi vaihtaa vieläkin korityöntekijä ja maalari, tai pysyä vaan tuulilasin vaihto hommissa!
Alkuperäiselle kysyjälle vastaus.(Valitettavan myöhään)
Vie autosi vaan ammattikoululle laitettavaksi, saat varmasti laadukkaamman työnjäljen ja kohtuulliseen toimitusaikaan!
T:Arska - janglas Oy
arthill kirjoitti:
Ehkä kannattaisi vaihtaa vieläkin korityöntekijä ja maalari, tai pysyä vaan tuulilasin vaihto hommissa!
Alkuperäiselle kysyjälle vastaus.(Valitettavan myöhään)
Vie autosi vaan ammattikoululle laitettavaksi, saat varmasti laadukkaamman työnjäljen ja kohtuulliseen toimitusaikaan!
T:Arskaaika vahva mielen ilmaus, että ammattikoululle.
kertoisitko meille kaikille kokemastasi vääryydestä. - arthill
janglas Oy kirjoitti:
aika vahva mielen ilmaus, että ammattikoululle.
kertoisitko meille kaikille kokemastasi vääryydestä.Mielelläni, kunhan saan taas noi kotisivut pystyyn, niin tulee juttua kuvien kera!
T: Arska - arthill
janglas Oy kirjoitti:
aika vahva mielen ilmaus, että ammattikoululle.
kertoisitko meille kaikille kokemastasi vääryydestä.Mielelläni, kunhan saan kotisivuni taas pystyyn laitan kokemuksiani kuvien kera!
- masa6969
Itse olen maalauttanut mersuni siellä,
ja ei ainaskaan mulla ole mitään pahaa
sanottavaa.
Tarvittaessa aion käyttää ko. firman
palveluita edelleen.
Olen suositellut sitä myös tuolla
mersufoorumillakin.
Tv, Masa66- O PELtsu
Tähän asti suositellu ja jatkossakin suosittelen.
Rekola reilu tyyppi ja osaa hommansa. - +30%
O PELtsu kirjoitti:
Tähän asti suositellu ja jatkossakin suosittelen.
Rekola reilu tyyppi ja osaa hommansa.Maalaamisista en tiedä, mutta tuulilasien hinnat Tampereen, jos ei koko pirkanmaan kalleimmat!
- Maalariko?
Osaaminen on just sillä tasolla kun referenssikuvat antaa ymmärtää!
Ammattitaidottomia poikasia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733