Onko kellään kokemuksia kyseisestä liikkeestä? Olis tarve maalailla kärryä ja tuolta hyvä tarjous, mutta uskaltaako viedä, tuleeko amislakat?
Janglas Tampere?
10
5719
Vastaukset
- mutta
autoa pidelty välinpitämättömästi. Konepeltiä irroittaessa letkut vaan surutta poikki ja maski irroitettu osa liittimistä särkien.
- janglas Oy
kiitos jäljen kehuista ja kasaukseen liittyvästä
reklamaatiosta.valitettavaa tunarointia 2005 vuonna mutta emme enää onneksemme käytä samaa
alihankkijaa koritöissä mutta maalarit ovat samoja jotenka rohkeasti vaan tarjousta kysymään.
T:Janglas Oy - arthill
janglas Oy kirjoitti:
kiitos jäljen kehuista ja kasaukseen liittyvästä
reklamaatiosta.valitettavaa tunarointia 2005 vuonna mutta emme enää onneksemme käytä samaa
alihankkijaa koritöissä mutta maalarit ovat samoja jotenka rohkeasti vaan tarjousta kysymään.
T:Janglas OyEhkä kannattaisi vaihtaa vieläkin korityöntekijä ja maalari, tai pysyä vaan tuulilasin vaihto hommissa!
Alkuperäiselle kysyjälle vastaus.(Valitettavan myöhään)
Vie autosi vaan ammattikoululle laitettavaksi, saat varmasti laadukkaamman työnjäljen ja kohtuulliseen toimitusaikaan!
T:Arska - janglas Oy
arthill kirjoitti:
Ehkä kannattaisi vaihtaa vieläkin korityöntekijä ja maalari, tai pysyä vaan tuulilasin vaihto hommissa!
Alkuperäiselle kysyjälle vastaus.(Valitettavan myöhään)
Vie autosi vaan ammattikoululle laitettavaksi, saat varmasti laadukkaamman työnjäljen ja kohtuulliseen toimitusaikaan!
T:Arskaaika vahva mielen ilmaus, että ammattikoululle.
kertoisitko meille kaikille kokemastasi vääryydestä. - arthill
janglas Oy kirjoitti:
aika vahva mielen ilmaus, että ammattikoululle.
kertoisitko meille kaikille kokemastasi vääryydestä.Mielelläni, kunhan saan taas noi kotisivut pystyyn, niin tulee juttua kuvien kera!
T: Arska - arthill
janglas Oy kirjoitti:
aika vahva mielen ilmaus, että ammattikoululle.
kertoisitko meille kaikille kokemastasi vääryydestä.Mielelläni, kunhan saan kotisivuni taas pystyyn laitan kokemuksiani kuvien kera!
- masa6969
Itse olen maalauttanut mersuni siellä,
ja ei ainaskaan mulla ole mitään pahaa
sanottavaa.
Tarvittaessa aion käyttää ko. firman
palveluita edelleen.
Olen suositellut sitä myös tuolla
mersufoorumillakin.
Tv, Masa66- O PELtsu
Tähän asti suositellu ja jatkossakin suosittelen.
Rekola reilu tyyppi ja osaa hommansa. - +30%
O PELtsu kirjoitti:
Tähän asti suositellu ja jatkossakin suosittelen.
Rekola reilu tyyppi ja osaa hommansa.Maalaamisista en tiedä, mutta tuulilasien hinnat Tampereen, jos ei koko pirkanmaan kalleimmat!
- Maalariko?
Osaaminen on just sillä tasolla kun referenssikuvat antaa ymmärtää!
Ammattitaidottomia poikasia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059