Ootteko lihonneet kilpirauhasen vajaatoiminnan takia? Jos ootte, kuinka paljon ja millä lääkityksellä? Onko joukossa niitäkin, joiden paino ei oo noussut?
Terveisin,
huolestunut yksilö.
Lihominen kilpirauhassairauden takia
3
190
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ja reilusti ennen sen toteamista. Lääkityksen aikana on paino vaihdellut hieman, mutta kyllä siihen löytyy syyt muualta kuin kilpirauhasesta.
Tarkoitatko sinä aloittaja, että painosi on noussut lääkityksen aloittamisen jälkeenkin vai? Jos näin voi esim. olla liian pieni annos tai tarvisit lisäksi T3-lääkettä.
Hashimoto - Anonyymi
Olen sairastanut vajaatoimintaa kolmisen kymmentä vuotta. Todettiin jo nuorena, ja lääkitys on tällä hetkellä joka toinen päivä 100 mq joka toinen 150 mq.
Lihonut en ole koskaan yhtään, en edes silloin kun sairaus todettiin. Sisarellani sama sekä isälläni. Minä ja isä ollaan laihoja, sisko normaalipainoinen. - Anonyymi
Muistelen tutkitun että jo 800kcal/vrk lihottaa aineenvaihdunnan hiastuttua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901