Tylypahkan opettajista

Omppu

Onko kukaan ihmetellyt, miksi tylypahkan opettajilla ei tunnu kovinkaan usealla olevan vaimoa tai miestä, vai onko niillä?

15

998

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ambrosia

Olenhan tuota miettinyt, että onko niillä vaimoa/miestä, kun ei kirjoissa mainita. Mutta milloin ne näkisivät toisiaan, kesälomalla? En tiedä, mahtaisikohan sellainen suhde toimia? Tai voisivathan opettajat olla keskenään naimisissa, mutta eivät taida kuitenkaan olla...

• Omppu

Niin en tullu ajatelleeksi, milloin ne näkisi toisiaan, mutta toisaalta tuntuu aika oudolta, jos kaikki opettajat on yksineläjiä.

• ...

... aattelin just samalla lailla...

• aimee
        ... kirjoitti:

... aattelin just samalla lailla...

Mulla oli täällä kanssa tällänen keskustelu. Aika epäilyttävää. Miks ne ei vois olla keskenään naimisissa? Hmmm... Ei huono ajatus... *miettii*

• Mary18
        aimee kirjoitti:

Mulla oli täällä kanssa tällänen keskustelu. Aika epäilyttävää. Miks ne ei vois olla keskenään naimisissa? Hmmm... Ei huono ajatus... *miettii*

Niin, en oikein usko, että he voisivat olle keskenään naimisissa, tai jos ovat muodostavat he aika omituisia pareja...
        Kenen kanssa kukin ois? Kalkaros ja McGarmiwa,
        Lipetit ja Punurmio...
        Ei yhtään uskottavaa..
        Uskon, että jokaisella on myös oma yksityinen tylypahkan ulkopuolinen elämä. Kuten Hagridilla ja Madame Maximella.

• aqressiivinen
        Mary18 kirjoitti:

Niin, en oikein usko, että he voisivat olle keskenään naimisissa, tai jos ovat muodostavat he aika omituisia pareja...
        Kenen kanssa kukin ois? Kalkaros ja McGarmiwa,
        Lipetit ja Punurmio...
        Ei yhtään uskottavaa..
        Uskon, että jokaisella on myös oma yksityinen tylypahkan ulkopuolinen elämä. Kuten Hagridilla ja Madame Maximella.

haggerilla olympuksella on suhde, ja eihän nekään nää paljoo toisiaan. eli kyl muillakin voi olla.

• SiriusMusta

Olen paljon miettinyt tätä...
        Niin, ehkä juuri siksi heillä ei ole vaimoa/miestä, koska eivät näe niitä kovinkaa usein... Kedälomilla kylläkin... :D

• Omppu

Onko Rowling kertonut, että viettävätkö opettajat koko aikansa tylypahkassa kouluaikaan? Tietysti ne käy suorittamassa tärkeitä tehtäviä, mutta entä muuten?

• Ihmetyttö

kun jos... niin ainakaan opettajilla ei ole suhdetta...
      mut mietin et miksei vois olla... Onhan oikeestikin opettaja pareja, mun koulussa ainakin...:)
      Mut jos kirjoissa kuvailtais esim. kun harry kulkis näkymättömyysviitan alla ja sattus törmäämään esim. Lipetiin ja Punor(mikä lie)..No se joka on ennustuksen opettaja, kun ne olis suutelemas jossain käytävillä... Se olis aika hauskaa...;)
      Mun yks opettaja koulus ja sen vaimo(joka on kans opettaja) oli apeille esittäny semmoisen näytelmän jos sen ukon vaimo oli prinsessa ja ukko ite prinssi ja joutu sit suutelemaan kaikkien nähden vaimoaan niin vähän me naurettiin...:D(ja kun sen ukon ois pitäny suudella KÄDELLE)tai siis mä vaan kuulin ton isosiskolta kun se on abi..:)

• Muru

Itse henk.koht uskon että tyliksen opettajat eivät elä parisuhteessa, vaikea kuvitella esim. Kalkarosta naimisiin! mutta ainahan saa kuvitella!! Ja onhan siellä muitakin kuin opettajia.

Meikä on loistava parittaja...

Dumbledore Pomfrey
      Kalkaros McGarmiwa
      Lipetit Huiski
      Vector Punurmio
      Hagrid Verso
      Voro Prilli

Unohtuko joku listalta???(väliaikaisia opeja ei lasketa...)

• aimee.evans

Luin joiltain ikivanhoilta sivuilta HP5 juonipaljastuksia. Yhden mukaan Kalkaros rakatuisi FK:ssa. Siellä oli vaikka kuinka paljon tuollaisia outoja spoilereita. Niitä lukiessa oli hauskaa, mutta mitä, jos niin kävisi sittenkin? *kauhistuu* Naisparka... XP

• nannni91
        aimee.evans kirjoitti:

Luin joiltain ikivanhoilta sivuilta HP5 juonipaljastuksia. Yhden mukaan Kalkaros rakatuisi FK:ssa. Siellä oli vaikka kuinka paljon tuollaisia outoja spoilereita. Niitä lukiessa oli hauskaa, mutta mitä, jos niin kävisi sittenkin? *kauhistuu* Naisparka... XP

Mun mieleat nää tyypit sopii kaikkein parhaiten yhteen (tässä ei oo pelkkii opettajii..)
        ensinnäkin

hagrid

• Nimetön

Voihan niil olla mutkun ne opettajat on töissä tylypahkas ni ei kai niitten miehet tai vaimot mukaan oo

• Nimetön

Moi!

Siis brittityyliinhän kuuluu että opeettajat asuvat yleensä semmoisissa asuntoloissa koulussa/sen lähellä...(siis paremmissa kouluissa/sisäoppilaitoksissa).

Ja sittenhän siinä on Tylyaho lähellä. Olisi ihan mahdollista että opet asuisivat tylypahkassa ja kävisivät sieltä töissä Öisinhän käytävillä ei opettajista ole liikkuneet oikeastaan kuin Kalkaros ja sitten mcGarmiva. Jotka ilmeisesti asuvat koululla. Muut päivystivät siellä enemmänkin silloin kun tarvittiin eikä koko ajan.

Tilaahan Tylypahkassa olisi kyllä yhden opettajakunnan tarpeiksi.

• Jasmiina

Minä olen käsittänyt että opettajat asuvat Tylypahkassa kesätkin, vai mitenkä on ??
        Kalkaroksesta ja Minervasta tuskin sentään saa pariskuntaa, niillähän on hurja ikäerokin. Ne on kai yksineläjiä kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66