FARMI-PRO

Tyytyväinen asiakas.

Minä kiersin ja kaarsin kehää.
Kunnes löysin.Muutama myyijä varoitti että älä
osta Farmi peräkärryä.Että sitä merkkiä pitää
varoa.Eivät edes huoli sitä edes vaihtooon..Kävin
Juhanin Oy.n.Liikkessä ja yllätyin kun kerroin
mitä olin kuullut.Ja yllätys oli suuri kun minulle
sanottiin älä vielä osta vaan kierrä viellä ja tule sitten meille.Ja tietysti luulin että he vinoilevat ja.?.Lähdin pois ja sanoin itselleni että asia on selvä.Ja sama kiertäminen jatkui ja Farmia haukuttiin.Meni viikko tai kaksi
ja olin ihan pihalla.Aloin nähdä Farmi kärryjä
joka puolella.Ja menin heille uudelleen ja tein
kaupat.Enkä ole katunut. Ostin itselleni kärryn
ja sitten osti naapuri samanlaisen.Ja nyt olen
jälkeenpäin tarkemmin katsonut muiden tuotteita
ja tiedän tehneeni hyvän ostoksen.Sanoisin kaikille niin kun minulle sanottiin vertaa ja valitse.Kiitos vielä kerran vaikka ei kahvia
tarjottu.

48

34778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielä Koukuton.

Olen ollut tässä kahden vaiheella.
      Ostaisinko Muulin Tai Starset,Kärryn,
      Vai olisiko halvempi valmistaa itse ja mistä saa osat.voisiko viisaampi vastata,Miten painot lasketaan. Paljonko siinä säästäisi.
      Onko kellään kokemusta,

• se on paras

Hanki ensi koukku.
        Ostin itse juuri muulin ja se on todella hyvä.

Se on paras yleis kärry.
        Ja tulee todella edullisemaksi kun että rakentaisit itse,

• mikä on ero
        se on paras kirjoitti:

Hanki ensi koukku.
        Ostin itse juuri muulin ja se on todella hyvä.

Se on paras yleis kärry.
        Ja tulee todella edullisemaksi kun että rakentaisit itse,

Onko muuli paras kun kerran niitä on niin palajon myyty,
        Mitä mieltä olette telikärrystä.

• kys
        mikä on ero kirjoitti:

Kyllä K-raudan muuli on hyvä ostos jos haluaa halvalla peräkärryn.
        Itselläni on tuo aiemmin mainittu farmi-kärry ja valitsin sen vankan teon ja korkeiden laitojen vuoksi. En vaihtaisi. Nyt olen etsinyt kärryyn matalaan lasikuitukuomua pressun tilalle mutta näyttää siltä että kaikki on sellaisia vähintään 70-80 senttiä korkeita ja kun en keksi että miksi sen pitää olla niin korkea niin en ole vielä ostanut. Joitain näitä korkeita katteita olen nähnyt jopa lyhistyneen lumikuorman alle.

• *tavis*
        kys kirjoitti:

Kyllä K-raudan muuli on hyvä ostos jos haluaa halvalla peräkärryn.
        Itselläni on tuo aiemmin mainittu farmi-kärry ja valitsin sen vankan teon ja korkeiden laitojen vuoksi. En vaihtaisi. Nyt olen etsinyt kärryyn matalaan lasikuitukuomua pressun tilalle mutta näyttää siltä että kaikki on sellaisia vähintään 70-80 senttiä korkeita ja kun en keksi että miksi sen pitää olla niin korkea niin en ole vielä ostanut. Joitain näitä korkeita katteita olen nähnyt jopa lyhistyneen lumikuorman alle.

Minulla on kanssa Farmin kärry, jarruton keinuteli. Tukevuus ihan omaa luokkaansa.

Samaa koppaasiaa minäkin olen miettinyt. On jopa tullut mieleen, että jos tekisi itse jonkin 20...30 korkean. Mutta mistä materiaalista jotta on kevyt ja kestävä? Ja miten kiinnityksestä tehdään idioottivarma?

• *tavis*
        mikä on ero kirjoitti:

Noi ainakin keinuteli teoriassa (ja toki käytännössäkin) puolittaa kuopat. Vakaata menoa ainakin Farmin moisella on meillä ollut. En pois vaihtais. (Enkä edes ole mitenkään sidoksissa tuohon Nrmijärveläiseen firmaan.)

• Kippi
        *tavis* kirjoitti:

Noi ainakin keinuteli teoriassa (ja toki käytännössäkin) puolittaa kuopat. Vakaata menoa ainakin Farmin moisella on meillä ollut. En pois vaihtais. (Enkä edes ole mitenkään sidoksissa tuohon Nrmijärveläiseen firmaan.)

Voisiko joku neuvoa Ostisitko kipillä vai ilman.

• kys
        Kippi kirjoitti:

Voisiko joku neuvoa Ostisitko kipillä vai ilman.

Ostin kärryn vuosi sitten. Siinä on kippi. En ole sitä kertaakaan tarvinnut. Juuri ajattelin että pitäisikö se kerran kipata ettei juutu kiinni.

• Autakaa

Mikä on teidän neuvo non ostan kärryn
        siis ihan tavallinen yleiskäyttöön sopiva
        onko sillä mitään tekemistä kärryn kanssa jos se
        on painavampi onko se silloin paremmin tehty.
        kun kärryjen omapaino alkaa jollaim merkilla
        jo 100 kilosta niin mistä tämä johtuu.
        voisiko joko neuvoa.
        kiitos etukäteen T.koski /kirkkonummi.

• Anonyymi
        *tavis* kirjoitti:

Minulla on kanssa Farmin kärry, jarruton keinuteli. Tukevuus ihan omaa luokkaansa.

Samaa koppaasiaa minäkin olen miettinyt. On jopa tullut mieleen, että jos tekisi itse jonkin 20...30 korkean. Mutta mistä materiaalista jotta on kevyt ja kestävä? Ja miten kiinnityksestä tehdään idioottivarma?

Tukevuus>kankeus. Raskas vetää ja ruostuu jopa kuomunkin sisäpuolelta muutamassa vuodessa vaikka on "sinkitty".

• icdc

minulla on Farmin lavetti kärry (5.5mx2m)olen ollut tyyväinen ostoksen ajo rampit tein uudet ovat aivan liian lyhyet muuten toimiva paketti

• harri

Ostin viime kesänä 747 Farmi Pron telimallin ja on muuten loistava peli, täydellä kuormalla tulee perässä kuin ei mitään. Ei mitään huomauttamista ja palvelu ostaessa oli asiallista. Hinta -laatu suhde on erittäin hyvä.
      Kävin katsomassa Muulia ja muita kilpailijoita ja ne muovi lokarit yms yleinen työnlaatu ei kiinnostaneet. Jos k-rauta on ainoa lähellä oleva ostopaikka, niin sitten olisi ollut pakko hankkia esim Muuli tai vastaava tusinamerkki.

• Johtaja sanoo sivuillaan näin.

Ostin halvimman farmikärryn jonka tyyppi on
      PRO - 007 Minua neuvottiin että älä osta se
      pomppii jopa farmilla minua varoitettiin.
      Mutta ostin kuitenkin kun huomasin että
      oma paino on 180kg.
      Ja ostos oli hyvä .Olen joskus lainannut myös kaverilta kärryn missä oli lehtijouset ja kumiset
      lokasuojat,mutta tämä on kyllä paras ostos minkä olen tehnyt.Hyvää kesän alkua kaikille eläinystäville toivoo kalkkunakauppias.

• PRO-757.

Minäkin kävin kiertämässä ja katselemassa itselleni peräkärryä lauantaina ja aivan vahingossa näin Farmin mainoksen jossain tuusulan ja Hyvinkään välillä ja poikkesin pihalle vaikka olin menossa hakemaan aivan muualta peräkärryä.
      Ja yllätyin tosiaan kun sieltä tuli pirteä naishenkilö ja tiesi kaiken perävaunuista.
      Hetken juteltiin ja katseltiin ennenkuin huomasinkaan olin peräkärryn omistaja........
      Mutta voisivat miehet hieman ajatella kun tulevat ostoksille.Eräskin herrasmies kysyi myyijältä
      että hänellä olisi miestenvälistä asiaa.?
      Mutta kyllä nainen osaa myydä peräkärryä siinä missä mieskin.Terveisiä ja hyvää kesän jatkoa toivoo.Porin poika.

• Se on niin

Hyvä että se saa monen AASIN kateeliseksi?
        Mutta se on suomalainen tapa.
        Se on yhtä varma asia kun että farmi on eräs parhaista kärrylöistä.

• Tämän nähnyt

nykyään muualla töissä. Kyllästyi Farmin juttuihin... Toimitusjohtaja talvet Espanjassa ja mikään ei tunnu toimivan. Firma velkasaneerauksessa. Ehkä huomenna konkurssissa.

• nähty on
        Tämän nähnyt kirjoitti:

nykyään muualla töissä. Kyllästyi Farmin juttuihin... Toimitusjohtaja talvet Espanjassa ja mikään ei tunnu toimivan. Firma velkasaneerauksessa. Ehkä huomenna konkurssissa.

Eipä ole muualla töissä, ainakin viime viikolla oli paikalla. Sama nainen joka oli myös vuonna 2001 kun ostin kärryn ja nyt hain kuomun. Siellä näytti olevan.

• Peräkärryn

Olen todella tyytyväinen.
      Merkkiä en viitsi mainostaa,koska se on salaisuus.
      Mutta miten saan sumuvalon kytkettyä pois kun se syttyy aina kun laitan virran päälle.

• äänetön

Ajat takaisin firmaan ja kerro tästä ongelmasta.
        Tai toinen vaihtoehto on että poistat lampun
        koska se voi jäädä myös palamaan kun olet
        jättänyt kärryn ja auton parkkipaikalle.

• kytketty jatkuva virta

7-napaisen rasian 2-napaan? Eli vedätkö myös asuntovaunua?
        Vanhoissa as.vaunuissa oli akun lataus 2-navassa, nykyään samassa navassa on takasumuvalo.
        Elikkä jos sinulla on autossa 7-napainen rasia ja vanhan mallinen kytkentä jatkuvine virtoineen, käy juuri näin.
        Onko autossa takasumuvalo? Jos on, pitää sen toimia myös kärryssä. Silloin ainoa oikea lääke on poistaa autosta 2-nastasta jatkuva virta ja kytkeä takasumari tilalle.
        Jos autossa ei takasumaria ole, otat vain jatkuvan virran pois ja homma on siinä.

• Jyväjemmari

Ostin jarrullisin lavamitoiltaan 350x150 olevan JKTJ keinutelimallin.

Ei hassumpi peli.

Päädyin tähän mm. siksi koska muilla valmistajilla ei tuntunut olevan myynnissä jarrullista keinutelimallia.

Tulee aika nätisti auton perässä ja ei jarrutuksissa puske vastaavalla tavalla kuin jarruton kärry.

• jj

Respo-tuotantoa eli tehdään Virossa Tarton lähellä. Farmi läppää vaan omat tarrat kylkeen. Farmin 757-malleissa (jotka tehdään Nurmijärvellä) saa rälläköidä pultteja, että saa perälaudan auki... samoin muuta sellaista, mitä ei saisi olla tuon hintaisissa. Jämäkkä noin muuten, mutta ovat käytännössä samoja kuin Respot.

• FARMI PRON VALMISTUS
        jj kirjoitti:

Respo-tuotantoa eli tehdään Virossa Tarton lähellä. Farmi läppää vaan omat tarrat kylkeen. Farmin 757-malleissa (jotka tehdään Nurmijärvellä) saa rälläköidä pultteja, että saa perälaudan auki... samoin muuta sellaista, mitä ei saisi olla tuon hintaisissa. Jämäkkä noin muuten, mutta ovat käytännössä samoja kuin Respot.

Tervetuloa katsomaan, kuinka esim. JKTJ mallia valmistetaan Nurmijärvelä. Ei tarvitse sen jälkeen huhuja levitellä, kun on nähnyt omin silmin.
        TJ
        PS. Respo on kylläkin parhaimmasta pästä peräkärryjä, ei ainakaan mikään rautakaupan pihakoriste.

• Tiedätte

Jos PRO-FARMI,n halvin yleiskärry painaa 200kg
      Ja muilla samanlainen 110kg,niin kumman valitset.
      Eikö tämä jo sano kumpi on vahvempi.
      Sitten
      pieni
      kevennys.
      Miten se voi olla aisasta kiinni.
      Eikö perävaunu ole koukussa kiinni.

• Carry777

Mikä on irtokoukku ja kuka niitä myy, vielä yksi kysymys onko takasumuvalo pakollinen.Kiitos
        etukäteen,

• Kärryn paino

on pois kuormasta. Esim jos autolla saa vetää 500 kg jarrutonta, niin 200 kg PRO-FARMI -kärryyn saat laittaa 300 kg kuormaa, mutta 110 kg -painoiseen kärryyn 390 kg.

Esim jarruton telikärry on huono ostos, kun ylimääräisen pyöräparin paino on kuormasta pois...

• karvamaha iso

Ostin respo kärryn 1,50x3,50 keinutelillä ja olen tosi tyytyväinen kärryyn.

• jampppa123

747 Farmi Pro malli on ollut käytössä 8 vuotta eikä mitään vikaa

• Jep Jep

Kannatta ehkä kuitenkin miettiä asiaa myös siltä kantilta, että jarruttomissa kärryissä jos kokonaispaino on 750 kg niin mitä köykäisemmästä tavarasta kärry tehdään sitä enemmän siihen saa lastata.
      Esim. kärryn paino 250 kg --> kuorma 500 kg
      Kärryn paino 150 kg --> kuorma 600 kg
      Tämä lain typeryys toimii myös venetrailereissa.

Riippuu tietysti vielä siitä kuinka painavaa kärryä autolla saa vetää, läheskään kaikilla nimittäin ei saa vetää jarrutonta kokonaispainoltaan 750 kg kärryä.

• Farmari

aika vähän on Farmin kärryjä käyttärinä .. . kauan sain hakea että löysin kun ei enään uusi kelpaa " Respo Pro" vaikka hyvähän toikin on . .

• muulilla

Olen onnellinen Muulin omistaja, nuo virulaiset(ryssän) paskat onneksi unohdin.

• kärryn vetäjä

Ostin pari vuotta sitten Farmi pro 757T telikärryn kuomulla, todella tyytyväinen.
      Tutkin pitkään kellä on hyvä teli, siis teli ei kaksi akselinen joka hyppää kahdesti joka pompussa. Muutenkin tukevaa tekoa

Vanha kärry on Muuli joka on kyllä hyvä kärry mutta on huomioitava että ne halvemmat Muulit on tehty Virossa, ei sillä että eikö siellä osattaisi tehdä kunnollistakin mutta ne halvimmat Muulit on ihan rihveleitä, kalliimmat on hyviä ja Muulin keinutelikin ihan hyvä muuten mutta siinä oli mielestäni liikaa "niveliä" kulumaan ja vanhana väljä.

• ystävä

Hyvä ja Onnea ! Olen lähes 10v.myynyt FarmiPro;ta ja tyytyväisiä on ostajat olleet
      Kahvit voidaan juoda sen kunniaksi.
      Farmi niille,jotka haluavat paremman,mutta jos halvinta hakee pitää tyytyä muuhun merkkiin.
      Ei kannata kadehtia,eikä syyttömästi haukkua mitään tai ketään,niin on parempi olo
      itselläkin.
      Saahan joka merkillä olla omat suosittelijat.Eihän me kaikki ajeta samanmerkkisillä autoillakaan ,mutta samaa tietä ajetaan .Onnea kaikille!

• huuhkaja1

Meillä on kaksi farmia: Jarruton KLT keinutelillä ja 30T niinikään keinutelillä. KLT tuli ensin ja sen kanssa saatujen hyvien kokemusten siivittämänä hommattiin tuo 30T. Kärryjämme lainanneet ovat järjestään hankkineet Farmit myös itselleen. Etenkin 30T tuntuu iskevän tajuntaan. Se on kieltämättä hyvä vetää, käytökseltään rauhallinen, kestää kovaakin käsittelyä ja mitoiltaan se on rakentajan unelma - rakennuslevyt menevät siihen kätevästi. Kipin ansiosta koneetkin menevät kyytiin kätevästi. Varaosiakin saa hyvin jos satttuvat fyysiset esteet osumaan tielle peruutellessa.

• PePe516

Minäkin ostin Farmi peräkärryn , itse asensin takalaitaan vaijerit molemmille puolille, niin laita pysyy vaaka-asennossa eikä tartte irrottaa sitä. Laitoin koukkukiinnityksellä vaijerit, joten saa helposti kyllä poiskin. Laitoin myös kippiin kaasumännän, niin ei kolahda voimakkaasti kipatessa. Neljä vuotta on ollut Farmi Pro 75L ja ei valittamista, 100cm:n kuomulla, on riittävä.

• MattiV

www.kuomukarryt.fi sivustolla kannattaa käydä tutustumassa jos peräkärryä on ostamassa.

• Tytyväinen
        MattiV kirjoitti:

www.kuomukarryt.fi sivustolla kannattaa käydä tutustumassa jos peräkärryä on ostamassa.

Farmi Pro 747 malli ollut käytössä nyt 10 vuotta eikä mitään vikaa. Ulkonäkö on kuin uudella kun pari kertaa vuodessa pesee painepesurilla. Kuomu toimii moitteetta. Erittäin hyvä vetää ei pompi kuopissa eli jousitus toimii. Kerran tuli vedettyä reilua ylilastia 1,2 tonnia ja sekin meni hienosti...

• Esaikämies

Vertailin kärryjä aika tarkkaan kun insinööri olen. Päädyin Farmi Prohon vaikka se oli kalliimpi kuin muut, mutta hinta/laatusuhde oli kuitenkin paras. Teknisesti ihan omaa luokaa.

• FarmiAMATEUR

Itsellä on päinvastaisia kokemuksia. Oma 757L on ollut täyttä paskaa, Knottin "waterproof"-navoista lähtien. Navoissa sinänsä ei varmaan olis vikaa, mutta rannikkoryssä paskaisine sormineen asentanut miten sattuu. Suolavettä navan sisään ja kas kummaa, paskaksihan se meni. Kummasti tuntuu myös tuo "ruostumaton" ottavan ruostetta itseensä.

• FarmiToimii
    • Anonyymi

Aika hyvä myyntipuhe.
      Paljonko sait poonusta.

• Anonyymi

Alekoodilla: Lakkapaa700 ilmainen kotiintoimitus ja rekisteröinti Temared peräkärryille ja trailereille. Kampanja voimassa 28.4.2020 - 12.5.2020 www.lakkapaa.com

• Anonyymi

Tässä taas ollaan.
      FARMI oli FARMI.
      Kunpa vielä löytyisi uusi PRO FARMI.
      Hyvää kesää kaikille.

• Anonyymi

Kuka myy nykyään tätä kyseistä merkkiä.

• Anonyymi

Hyvässä kärryssä on aina runko, hitsattu ja v aisa putkesta, kuumasinkitty.

Nämä näkee sellainenkin ihminen joka ei ymmärrä mitään

• Anonyymi

Minulle tuli kaupoissa pikkuinen farmi 75 kärry ja kun pesin sen niin hattua pitää valmistajalle nostaa,jämäkästä tavarasta tehty hitsattu ja upposinkitty runko,lehtijouset,iskunvaimentimet,vm 2007....Joskus ohimennen katsellut noita muuleja ja temaretteja jotka kasattu ruuveilla ja pop niiteillä,notkeita jo uutena...Kärryjä itellä Vihe,Respo ja Hulcon lavetti,kaikki hitsattuja sekä upposinkittyjä eikä ongelmia vaikka vanhin jo yli 20v..

• Anonyymi

FARMI PRO kärry on kyllä ollut itsellä 20 vuotta ja ei mitään ongelmaa.

• Anonyymi

Mitenkähän etulaidan saa irti hyvin ja takaisin.
      Meillä menee 1.5 tuntia etulaidan irroituksess.
      Tv reijo Farmi pro telikärry

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe