Talohuolto Heinolassa

Anonyymi

Minua on askarruttanut Heinolassa, kun pakettiautoja on niin hirveän paljon ja Lähes jokaisen auton kyljessä lukee texti: Talohuolto, se ja se?
Mitä se tarkoittaa? Huoltaako ne taloja? No ei. Sillä meidän kerrostaloa ne käy, joka arkipäivä aamupäivällä kiertämässä ympäri ja menevät pois. Talo on ilmeisesti silloin huollettu!??? Eivät nouse autosta kertaakaan pois.
Kuka näille maksaa tommosesta työstä? Ymmärtäisin, jos jossain olisi ilmoitustaulu esim. vioista tai puutteista ja he kävisivät katsomassa, mutta ei!
Onhan taloyhtiön ilmoitustaululla yhteystiedot, joho heille voi soittaa. On ihmisiä, jotka eivät uskalla soittaa, koska pelkäävät, että joutuvat itse maksamaan ( tai nuukuuttaan ajattelevat, että tulee kalliiksi taloyhtiölle, jos soittaa) Minäkään en viitsi aina soitella, ettei mustamaalata, että taaas se sama valittaja soittaa.
Sitten tämä ammattitaito? Pyysin siivoojaa soittamaan huoltomiehelle, kun saunan lamppu oli jo kuukauden pimeänä. Kyllä siellä pimeässä saunassa pärjäsi, kun tiesi missä nurkassa se kiuvas oli, mutta pois tulo rappuja myöten oli tosi vaarallista, kun ei nähnyt mihin asua. Jos olisin kaatunut niin oliko talyhtiön hallituksella tieto, kuka olisi ollut korvaaja ja ihan kuukauden ajan ei se ketään kiinnostanut. Siivooja hoiti homman nopeasti ja valo paloi seuraavalla saunareissulla. MUTTA se ammattitaito? Säleikkö, joka on lampun edessä oli laitettu takaisin ylös alaisin niin, että valo suuntautui ylöspäin saunojan silmiin eikä rappusiin? Kun vielä laiska oli niin täytyi laittaa ruuvit samoihin reikiin, joten se säleikkö on nyt sitten 2 - 3 senttiä valoaukon alapuolella ja paistaa se lamppu sieltä tänäkin päivänä yläreunasta suoraan silmiin lauteilla istuskellessa. Kyllä minä sen äkkiä itse kääntäisin, mutta kun kylpytakin taskussa ei ole useinkaan ruuvimeisseli mukana.
Myöskin ulko-ovien sarannat ja lukonkieli vaatisi sen öljytipan aina joskus, mutta kiristetään ovipumpun vetoa niin kyllä se ovi kiinni menee. Kun ei oveen ole vaihdettu edes tiivisteitä kahteenkymmeneen vuoteen niin kyllä se ovi kolahtaa metalli metallia vasten niin, että jokainen kapakastatulija yöllä tiedetään koko talossa. Siinä olisi talohuollolle töitä, mutta mitäpä niitä tekemään, kun vaan raha juoksee. Tasan kahden viikon kuluttua ilmoitan osoitteen, jossa saunan lampun ritilä on viturallaan, jos ei sitä ole korjattu!

3

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hel###tin hyvä vuodatus. Soita sinne talohuoltoon tarpeeksi monta kertaa, kyllä se siitä sitten. Tämänpäivän huoltomiehet ovat, ehkä peukalo keskeskellä sitä jotain!

• Anonyymi

Noin sitä pitää pitkään vuodattaa, kun ei tiedä että miten homma toimii. Ei se talohuolto tee muuta kuin työt jotka sille kuuluu, eikä suinkaan oma-aloitteisesti. Siitä se vasta meteli nousisi, että ihan pyytämättä tehdään laskuja.

• Anonyymi

Kyllä asioiden hoito vaatii omaa aktiivisuutta eli,pitää soittaa huoltofirmaan jos on jotain mikä on epäkunnossa.Sehän on mahdottomuus vaatia huoltomiehiltä mittään jos eivät tiedä mikä on vikana ja missä taloyhtiössö.Huoltomiehet on reilua porukkaa ei ne purematta niele,ei muuta kun luuri kouraan ja soitto heille niin asiat tulee varmasti hoidettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      92
      2107
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1388
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1350
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1298
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1028
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      54
      891
    9. 122
      787
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      776
    Aihe