Oletteko tunteneet liitoskipuihin liittyvää kipua häpyluun seudun ja alavatsan lisäksi myös alempana (emättimessä)? Itselläni on jonkin aikaa ollut tasaisen vihlovan kivun lisänä yksittäisiä vihlaisevia (ikäänkuin kouristuksen ja krampin omaisia)kipupiikkejä aivan kuin emättimen sisällä. Ne tulevat ja menevät nopeasti, mutta sen verran ilkeän tuntuisia, että kävelylle lähtöä vähän jo aristelee...neuvolasta sanottiin että kunhan ohi menevät, ei kai sen enempää haittaa. Mukavampi olisi kuulla samassa tilanteessa olevilta kokemuksia:)
liitoskivuista kärsiville
4
550
Vastaukset
- rv 39+6
Olen myös noin viikon verran tuntenut tuollaisia vihlaisuja. Ne tulevat satunnaisesti, ei merkitystä onko liikkeessä vai paikallaan. Sen verran tuntuu että istuessa aina vähän "hypähtää" kun vihlaisee. Terkkari sanoi että normaalia ovat ihan.. :D Kuuluvat ilmeisesti elimistön synnytykseen valmistautumiseen
- täälläki
mulla on ihan kamalat liitoskivut, kävely on yhtä tuskaa, samoin sängyssä pelkästään kääntyminen. rv nyt 36 2, mulla nuo liitoskivut alko rv 30 mut nyt viimeset pari viikkoa on ollu yhtä tuskaa.
- ...
menossa rvk29 ja neljättä viikkoa saikulla liitoskipujen takia.. Mulla tilanne oli jo päässyt siihen, että lantionpohjan lihakset oli ihan jumissa yrittäessään töissä (paljon kävelyä) tukea lantiota. tuntuu, että nuo vihlovat kivut emättimessä on juuri niitä lantionphjan lihasten kipuja. Kannattaa koittaa rentouttaa esim. makaamalla polvien päällä pylly pystyssä, autto minua. Jumisa olevat lihakset ei mielellään nääs päästä sitä lapsukaista läpi, ainakaan helpolla.
- nallepuhii
Minulla samankaltaisia kipuja vihloo aivan vietävästi alapäästä ja nyt on rv34 2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969