rinkan pakkaus edessä-vihdoin.kaitpa iceland expressiin voi luottaa, halpalentoyhtiö,köpiksen kautta islantiin, hinnaksi alle 300euroa,tosin vain meno,mutta tulenkin vasta sitten syksyllä takas,en uskalla varata lentoa takasin vielä.satujen saari...täältä tullaan.
kesäksi töihin islantiin jess
4
907
Vastaukset
- samma
nähään siellä sitten. ties vaikka samalla työpaikalla olisimme
- Menolippu Mombasaan
Miten sinne mennään töihin ?
Olisin itsekkin kiinnostunut ?
Kiitos jo etukäteen !- fiksu
no sinne mennään lentämällä tai laivalla.sehän on saari????
- -sanna-
Ei varmaan mitaan hyötya etta kirjotan nain myöhaan takasin... Mut itekin oon islannissa kesatöissa ja olis kiva naha muitakin suomalaisia taalla.. Jos joskus luet tan mun viestin, niin missa pain Islantia oot? Ite oon Borgarnes nimisessa kaupingissa, noin tunnin ajomatka Reykjavikista..
Ma oon kans lahdössa syksylla takas, luultavasti syyskuussa, koska teen myös mun työharjottelun taalla..
Voit vaikka mailata mulle jos haluat.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344522Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752944- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211301
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884