Saattoi olla harhakin kun on helvetinmoinen krapula parin viikon ryyppämisen jälkeen, mutta joku perkeleen outo sirkku tuolla puun latvassa vihelteli. Vai joko se ilmastomuutos on niin pitkällä että trooppiset eläimetkin on tänne rantautunut?
Näin aamulla papukaijan puussa
9
88
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se oli ilmaston lämpeneminen! Itse näin pelkkiä trooppisia ihmisiä keskustassa, eikä ollut edes darra.
- Anonyymi
Toivottavasti tulisi helvetin kylmiä talvia ja jäädyttäisi nämä uudet vieraslajit.
- Anonyymi
Ei ne mihinkään jäädy kun on meidän kustantamat kämpät ja untuvatakit..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne mihinkään jäädy kun on meidän kustantamat kämpät ja untuvatakit..
Papukaijoilla?
- Anonyymi
Facebookissa joku nainen on etsinyt papukaijaansa. Missäpäin näit linnun?
- Anonyymi
Uutistakin löytyy
https://kouvolansanomat.fi/uutiset/lahella/cfdee987-27cb-4c1b-b844-842a314e73ca- Anonyymi
Papukaija löydetty. Häpeää nyt kotonaan ja puoliso yhä vihainen.
- Anonyymi
Yksi kaveri aikoinaan kesälomalla lähti vähän kierrokselle joka kesti pari viikkoa Kun viimein tuli kotiin niin vaimo odotti vihaisena, kaveri totesi että täälläkö kotona sinä olet ja minä olen etsinyt sinua vähän joka kapakasta. Pelimiehenä totesi että nyt syyää ja sitte naijaan. Vaimon käytös muuttui entistä vihaisemmaksi niin kaveri totesi että no jätetään se syöminen väliin.
- Anonyymi
Papukaija ei ole taida olla yhtä kokenut katoaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238