Saattoi olla harhakin kun on helvetinmoinen krapula parin viikon ryyppämisen jälkeen, mutta joku perkeleen outo sirkku tuolla puun latvassa vihelteli. Vai joko se ilmastomuutos on niin pitkällä että trooppiset eläimetkin on tänne rantautunut?
Näin aamulla papukaijan puussa
9
77
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se oli ilmaston lämpeneminen! Itse näin pelkkiä trooppisia ihmisiä keskustassa, eikä ollut edes darra.
- Anonyymi
Toivottavasti tulisi helvetin kylmiä talvia ja jäädyttäisi nämä uudet vieraslajit.
- Anonyymi
Ei ne mihinkään jäädy kun on meidän kustantamat kämpät ja untuvatakit..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne mihinkään jäädy kun on meidän kustantamat kämpät ja untuvatakit..
Papukaijoilla?
- Anonyymi
Facebookissa joku nainen on etsinyt papukaijaansa. Missäpäin näit linnun?
- Anonyymi
Uutistakin löytyy
https://kouvolansanomat.fi/uutiset/lahella/cfdee987-27cb-4c1b-b844-842a314e73ca- Anonyymi
Papukaija löydetty. Häpeää nyt kotonaan ja puoliso yhä vihainen.
- Anonyymi
Yksi kaveri aikoinaan kesälomalla lähti vähän kierrokselle joka kesti pari viikkoa Kun viimein tuli kotiin niin vaimo odotti vihaisena, kaveri totesi että täälläkö kotona sinä olet ja minä olen etsinyt sinua vähän joka kapakasta. Pelimiehenä totesi että nyt syyää ja sitte naijaan. Vaimon käytös muuttui entistä vihaisemmaksi niin kaveri totesi että no jätetään se syöminen väliin.
- Anonyymi
Papukaija ei ole taida olla yhtä kokenut katoaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139