Elikkäs T25-mallisen Avensiksen (vm. -06) kuljettajan penkin istuinosan verhous kului puhki vasemmasta reunasta. Muuten auton verhoukset olisivat asiallisessa kunnossa ikäänsä nähden, mutta tuo nyt pistää silmään ikävästi. Korjausvaihtoehtoina olisi joko uusi istuinosan verhous/päällinen marmoritiskiltä tai sitten viedä penkki verhoilijalle ja pyytää korjaamaan. Kuulemma sen verhouksen sivupalan voisi pelkästään vaihtaa, eli sauma auki ja ommellaan uusi pala tilalle. Marmoritiskillä uuden päällisen hinta on suolainen ja verhoilijakin vähän epäröiden suhtautui asiaan tuohon ompelu-urakkaan. Autopurkaamolta löytyy varaosapenkkejä ja yhtä olen jo sovittanutkin autoon, mutta se ei loppujen lopuksi käynytkään, koska siitä puuttui penkinlämmitin eikä verhouksen sävykään ollut täysin identtinen.
Mitä tuolle revenneelle verhoukselle nyt kananttaisi tehdä?
Kuljettajan penkin verhous revennyt
11
783
Vastaukset
- Anonyymi
Siinäpä sinulla vaativa pähkinä purtavana, onnea ja jaksamista sulle.
- Anonyymi
Nahkapallit olisi olleet kalliimmat kuin kuttaperkaa vinyyli?
- Anonyymi
Tojomiehen elämä on kovaa, kun mikään ei saisi maksaa mitään. Autoverhoomoita on pilvin pimein, mutteivat tee ilmaiseksi.
- Anonyymi
Ei juurikaan yllättänyt vastausten taso.
- Anonyymi
Miten kukaan täällä voisi etäpaikata sen penkin? Häh!
- Anonyymi
No vastauksista päätellen on ainut tekeminen kun saa aikaiseksi leivästä paskaa.
- Anonyymi
Motonet myy Jeesus teippiä, kylla kestaa!
- Anonyymi
Kannattaa etsiä jokin autoverhoomo esim: https://www.kxd.fi/ josta voisi kysellä hintaa korjaukselle.
- Anonyymi
Oli ihan asiallinen aloitus. Ja mitä paskaa nämä trollit alkoivat syytää! Hävetkää, kusella jatketut.
Minä, menestyneesti Toyotalla liikkuva, minulla on tuo penkin korjaus edessä. Ne ensimmäiset 312000 km se kuskin penkki kesti. (Edellisen Toyotan penkki kesti yli puoli miljoonaa km.) Minä olen onnistunut hieromaan penkin ja selkäosan laidan rikki viidessä vuodessa sen jälkeen. Ja autolla jatkan, potkii kuin nuorena 150hv:lla. Ja, jotenkin ovat niitä käyttökelpoisia heppoja, ihan toisin kuin hitlerwagonien nuhapumppujen ponit. Siitäkin päästöhuijausrunkkujen merkistä on kokemusta. Ruuhkavuosina sorruin
siihen paskaan sekaantumaan!
Menkää äidinkullat pois täältä häiritsemästä meidän parempien ihmisten keskustelua! Minä voin auttaa siinä, tuon nuoran ja teen solmunkin valmiiksi.
Siis, tarvitsen 2008 Toyota Avensiksen, Wagon T25, maali metal Grey, verhous dark Grey/ gray istuimen sivuosien, sen tummemman kankaan. Kultsu hoitaa ompelemisen.
Nyt kiireesti Oulun seudun ammattiosaajat, vinkkiä kehiin!
Köyhänä/järjen köyhänä en tule maksamaan 300€ penkin verhoilun korjaamisesta.
Saattaahan se minunkin, punaniskan, mieli muuttua kun alkaa ikäkausiurheijan pakara hangata istuimen runkoteräksiin!?
Saa vastata, Juhan Autosta ei.
Tase- Anonyymi
Kannattaa aloittaa ruokavalion muutoksesta ja vähentää hernekeiton naatiskelua. Oot tietenki piereskellyt penkin puhki. Suolistokaasuja ei tojotan penkki pitkään kestä vaikka muuten haiseekin pierulle.
- Anonyymi
Kokeileppa tämmöstä fyllinkinä:
https://www.youtube.com/watch?v=eQmrON838WM
Kaupan päälle tulee länsiauton tuoksu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227