Kuulin juttua jonka mukaan Liperissäkin on "eno-miehiä" houkuttelevat nuoria alkoholilla ym. Luokseen ja tekevät sairaita likaisia mielitekojaan..
Hyi saa ...tana
Liperissä "Eno-miehiä"
7
121
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä on se monikulttuuri.
- Anonyymi
Voi suomalainenkin olla "eno" .
Ei rasisti sian tarvitse yleistää kaikkea sairastA monikulttuurin syyksi.
Monikulttuuri on hyväksi ja rasismi on pahasta, tämäkin maa pysähtyisi ilman monikultturisia vaikutteita , samalla pysähtyisi suomen väestön kasvu.
Olen sitä mieltä , Liperiin pitäisi saada oma moskeija monikulttuuriselle väelle.
Islam on hyväksi suomelle ja Liperille.
Suomalaisilta ja Liperiläisiltä "enomiehiltä" lisääntymis vehkeet saksilla pois.- Anonyymi
Monikulttuurinen on aina huonompi kuin monokulttuurinen. On selvä juttu että maa jossa on monia kulttureja ja rotuja on kusessa verrattuna sellaieen jossa on vain yksi hallitseva etninen ryhmä.
"Ei rasisti sian tarvitse yleistää kaikkea sairastA monikulttuurin syyksi."
No, Suomen tapauksessa täällä oleilevat arabit syyllistyvät 12-kertaa useammin seksuaalirikoksiin kuin kantasuomalaiset. - Anonyymi
Islam on hyväksi suomelle ja Liperille.
Jaahas,kun nähtäs kepu..vai on Islam hyväksi?
Just joo,nyt tajusin..olet ite huippuluokan rasisti:)
Sulle vois navettaan laittaa oman peräpesulaitoksen..ja enon kanssa olo tilan..
- Anonyymi
Näin on ja autot sekä traktorit valtiolle . Ne myymällä saamme moskeijan liperiin
- Anonyymi
Aloittajan hampaassa on vastaanotin ja sieltä kuuluu ajoittain noita "juttuja". Aiemmin niitä kuului asunnon pistorasioista, mutta sitten jäi sähkölasku maksamatta.
HIHIIIII-HOhOOOOO-UUUAAAUUUiiieieieieijeeeee... - Anonyymi
Kirjoitukseta päätellen,taidan tietää mistä sinä eno olet?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279