Olen ihastunut sinuun nainen. Heti kun näen sinut tulen onnelliseksi ja iloiseksi. Sinäkin varmaan sen huomannut. Sinulla on kaikkein kaunein hymy ja toivon että kukaan ei ikinä vie sitä kasvoiltasi pois.
Tänään sen taas aamusta huomasin
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ei kukaan jaksa olla iloinen, ja hymyillä 24/7.
- Anonyymi
En sitä tuolla tarkoittanutkaan.
Tunnen samoin erästä miestä kohtaa, vaikkakin ollaan tavallaan eriparia mutta silti...
- Anonyymi
Nainen onko sinulla kuukautiset?
Olet tuuliviiri vallaton !
Mielipiteet vaihtuu sekunin sadasosassa!
Mitä jos tehdään niin että vasta kun 6 kuukautta jokainen sekunti olet jatkuvasti tästä asiasta samaa mieltä että sovimmeko toisillemme ja tuleeko meistä pari, niin sitten palaamme uudelleen tämän asian äärelle!
Tuo tuuliviiri vallaton ei ole mieleiseni nainen!
T: kyllästynyt mies
- Anonyymi
Olen ollut iloinen koko iltapäivän. . Jostain syystä
- Anonyymi
Mikä se sellainen syy on? :)
- Anonyymi
Missä nähtiin? Tunnistetta?
- Anonyymi
Näkemisiin
- Anonyymi
Minäkin olen ihastunut mieheen jonka näin heti aamulla. Näin hänet myös iltapäivällä. En tiedä onko hän huomannut herättävänsä minussa levottomuutta, ainakin yritän kovasti olla näyttämättä sitä... Hän on ajatuksissani jatkuvasti ja minun on vaikea keskittyä työntekoon
- Anonyymi
Kukas aloittaja on oletko kuumaakin kuumempi mies? 😋
- Anonyymi
Taitaa olla tuo nainen joka kirjoittaa nicillä ERI PARIA OLEVAT
ainakin vastailee kaikkiin ap:n sijaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla tuo nainen joka kirjoittaa nicillä ERI PARIA OLEVAT
ainakin vastailee kaikkiin ap:n sijaanMinä olen ap. En ainakaan koe olevani mitenkään kuuma mutta katson silmissähän se on.
- Anonyymi
En usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko.
Eihän se mikään uskon asia ole.
- Anonyymi
Yhden näkemisestä tulee vaan niin onnelliseksi
- Anonyymi
Mä näin myös aamulla töissä naisen joka on mun tuleva vaimo vaikkei sitä viel itsekkään tiedä. :)
- Anonyymi
Ohoh.
Minäkin näin aamulla miehen. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohoh.
Minäkin näin aamulla miehen. 😂Sehän olin mä. Sun tuleva miehes. :)
- Anonyymi
Oliko tämä minulle 🐱
Oli tai ei niin päätän että on. #omin- Anonyymi
Tämä aloitus meni S-naiselle.
- Anonyymi
Lähetä tälle S naiselle viestiä, sitten tiedän että tarkoitat minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetä tälle S naiselle viestiä, sitten tiedän että tarkoitat minua.
Ei ole numeroa. Muuten kyllä.
- Anonyymi
Työpaikka-tupakkapaikkarakkaudet kukoistaa taas lomien jälkeen. xD
- Anonyymi
Jooh tupakkapaikka-keskustelut :) Joskus voi olla hyviäkin keskusteluja :)
Työpaikan "Johtoryhmä" kokoontuu aina tupakkapaikalle suunnittelemaan uusia temppujaan.
- Anonyymi
Mistäpäin tämä? 🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383419Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742940Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271854- 651792
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641778- 641521
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa891323Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781262Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072