Et mies ehkä arvannutkaan...

Mitä mun olis tehnyt mieli tehdä, mitähän olisit ajatellut tai sanonut?

Jos olisin vaan silittänyt sua takaa, hiljaa... =)

oot sä vaan niin <3
5145
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Sopiiko nainen nyt että pidät vaan asenteesi että olemme eri paria emmekä sovi toisillemme.

Olet hiljaa ja unohdat minut

T: mies joka kyllästynyt soutamisees ja huopaamisees

Äänestä
  • Sepä harmi, aattele että sovin hyvin Sua huomattavasti pidemmälle? Hyvin sovittiin yhteen, oikkeen hyvin😂😂😂

Äänestä

Minä olen vastustamaton.

Äänestä

Olisin ollut onnellinen :)
Mä olisin halunnut olla se koira, olis kyllä häntä heilunut. Olis saanut paljon rakkautta ja helliä silityksiä ;)

Äänestä

Olisin kaapanut syliin jos olisit hän

Äänestä

Kommentoi aloitusta

eripariaolevat kirjoitti:

Mitä mun olis tehnyt mieli tehdä, mitähän olisit ajatellut tai sanonut?

Jos olisin vaan silittänyt sua takaa, hiljaa... =)

oot sä vaan niin <3

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu