Varma tieto, aukee 14.7
Vastaukset 13
- Anonyymi
Tätä on odotettu. Hyvää kannattaa odottaakin. Kiitos, vedän rikosilmoituksen pois, tehkää muutkin niin tai käy kuin wincaputt issa
Mikä vuosi?
- Anonyymi
Piti olla 14.8. Anteeksi.
- Anonyymi
Ammutaanhan.hevosiakin kirjoitti:
No, joko aukesi, "varma tieto"?
Vain pers....e aukes
"Ette saa". (Tyhjää nyhjästä).
- Anonyymi
Siis mikä aukeaa 14.7? Väärä päiväys. Coinisteilla aukesi per...e jo kolme vuotta aiemmin. repikää siittää Rujautettua huumoria.
- Anonyymi
Aukeeko maajohtajan perärööri silloin?
- Anonyymi
Minä ainakin uskon että OneCoin menee pörssiin ja siitä tulee käytettävä valuutta. Varmana ei ole manit veskassa.
Lyötkö vetoa? Maksan 1000€ coineina. Jos ei aukea, sinä maksat playpal tililleni. Euroina.
- Anonyymi
Tairat olla varsinainen playpoi?
- Anonyymi
37.8. aukeaa 100% prosenttisen varmasti.
Joo, ja maa on litteä ja sijaitsee neljän elefantin selässä jotka seisoo kosmisessa meressä uivan kilpikonnan kilven päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301403
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4731153Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "164701- 49617
- 44607
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va190597Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l93590- 72547
- 40537
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20536