Varma tieto, aukee 14.7
varma tieto
13
192
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä on odotettu. Hyvää kannattaa odottaakin. Kiitos, vedän rikosilmoituksen pois, tehkää muutkin niin tai käy kuin wincaputt issa
Mikä vuosi?
- Anonyymi
Piti olla 14.8. Anteeksi.
- Anonyymi
Ammutaanhan.hevosiakin kirjoitti:
No, joko aukesi, "varma tieto"?
Vain pers....e aukes
"Ette saa". (Tyhjää nyhjästä).
- Anonyymi
Siis mikä aukeaa 14.7? Väärä päiväys. Coinisteilla aukesi per...e jo kolme vuotta aiemmin. repikää siittää Rujautettua huumoria.
- Anonyymi
Aukeeko maajohtajan perärööri silloin?
- Anonyymi
Minä ainakin uskon että OneCoin menee pörssiin ja siitä tulee käytettävä valuutta. Varmana ei ole manit veskassa.
Lyötkö vetoa? Maksan 1000€ coineina. Jos ei aukea, sinä maksat playpal tililleni. Euroina.
- Anonyymi
Tairat olla varsinainen playpoi?
- Anonyymi
37.8. aukeaa 100% prosenttisen varmasti.
Joo, ja maa on litteä ja sijaitsee neljän elefantin selässä jotka seisoo kosmisessa meressä uivan kilpikonnan kilven päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1862850Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222374Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1611108kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001105- 691040
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171002- 67928
- 113865
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48774Ja taas oli vappu. Ja jokavuotinen ulina siitä kuinka juhlinnasta syntyy roskaa.
Pitäsköhän vaan juhliminen kieltää. Voitais kaikki viettää vaputkin vaan neljän seinän sisällä puhelimiamme hiplaten143731