Varma tieto, aukee 14.7
varma tieto
13
139
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä on odotettu. Hyvää kannattaa odottaakin. Kiitos, vedän rikosilmoituksen pois, tehkää muutkin niin tai käy kuin wincaputt issa
Mikä vuosi?
- Anonyymi
Piti olla 14.8. Anteeksi.
- Anonyymi
Ammutaanhan.hevosiakin kirjoitti:
No, joko aukesi, "varma tieto"?
Vain pers....e aukes
"Ette saa". (Tyhjää nyhjästä).
- Anonyymi
Siis mikä aukeaa 14.7? Väärä päiväys. Coinisteilla aukesi per...e jo kolme vuotta aiemmin. repikää siittää Rujautettua huumoria.
- Anonyymi
Aukeeko maajohtajan perärööri silloin?
- Anonyymi
Minä ainakin uskon että OneCoin menee pörssiin ja siitä tulee käytettävä valuutta. Varmana ei ole manit veskassa.
Lyötkö vetoa? Maksan 1000€ coineina. Jos ei aukea, sinä maksat playpal tililleni. Euroina.
- Anonyymi
Tairat olla varsinainen playpoi?
- Anonyymi
37.8. aukeaa 100% prosenttisen varmasti.
Joo, ja maa on litteä ja sijaitsee neljän elefantin selässä jotka seisoo kosmisessa meressä uivan kilpikonnan kilven päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2018981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265548- 534671
- 914517
- 593629
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703320Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432631