Varma tieto, aukee 14.7
varma tieto
13
116
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä on odotettu. Hyvää kannattaa odottaakin. Kiitos, vedän rikosilmoituksen pois, tehkää muutkin niin tai käy kuin wincaputt issa
Mikä vuosi?
- Anonyymi
Piti olla 14.8. Anteeksi.
- Anonyymi
Ammutaanhan.hevosiakin kirjoitti:
No, joko aukesi, "varma tieto"?
Vain pers....e aukes
"Ette saa". (Tyhjää nyhjästä).
- Anonyymi
Siis mikä aukeaa 14.7? Väärä päiväys. Coinisteilla aukesi per...e jo kolme vuotta aiemmin. repikää siittää Rujautettua huumoria.
- Anonyymi
Aukeeko maajohtajan perärööri silloin?
- Anonyymi
Minä ainakin uskon että OneCoin menee pörssiin ja siitä tulee käytettävä valuutta. Varmana ei ole manit veskassa.
Lyötkö vetoa? Maksan 1000€ coineina. Jos ei aukea, sinä maksat playpal tililleni. Euroina.
- Anonyymi
Tairat olla varsinainen playpoi?
- Anonyymi
37.8. aukeaa 100% prosenttisen varmasti.
Joo, ja maa on litteä ja sijaitsee neljän elefantin selässä jotka seisoo kosmisessa meressä uivan kilpikonnan kilven päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.38116247- 2646271
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113698- 1972777
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142332- 1372239
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101670Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481469- 901224
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216