Varma tieto, aukee 14.7
varma tieto
13
181
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä on odotettu. Hyvää kannattaa odottaakin. Kiitos, vedän rikosilmoituksen pois, tehkää muutkin niin tai käy kuin wincaputt issa
Mikä vuosi?
- Anonyymi
Piti olla 14.8. Anteeksi.
- Anonyymi
Ammutaanhan.hevosiakin kirjoitti:
No, joko aukesi, "varma tieto"?
Vain pers....e aukes
"Ette saa". (Tyhjää nyhjästä).
- Anonyymi
Siis mikä aukeaa 14.7? Väärä päiväys. Coinisteilla aukesi per...e jo kolme vuotta aiemmin. repikää siittää Rujautettua huumoria.
- Anonyymi
Aukeeko maajohtajan perärööri silloin?
- Anonyymi
Minä ainakin uskon että OneCoin menee pörssiin ja siitä tulee käytettävä valuutta. Varmana ei ole manit veskassa.
Lyötkö vetoa? Maksan 1000€ coineina. Jos ei aukea, sinä maksat playpal tililleni. Euroina.
- Anonyymi
Tairat olla varsinainen playpoi?
- Anonyymi
37.8. aukeaa 100% prosenttisen varmasti.
Joo, ja maa on litteä ja sijaitsee neljän elefantin selässä jotka seisoo kosmisessa meressä uivan kilpikonnan kilven päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54708Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434568Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1553663Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063476Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313470Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm452946Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121070Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap78907Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63809- 93762