Tilaisuus tekee narsistin?

Anonyymi

Olisiko mahdollista että sanonta 'tilaisuus tekee varkaan' sopii myös narsistin käytökseen. Kun hän näkee ja tunnstaa sopivan henkilön, se on tilaisuus jota hän ei jätä käyttämättä. Uhri antaa sen tilaisuuden myös itse olemalla jotakin. Olisko mahdollista että narsimi pysyisi piilossa pinnan alla, jollei sopivaa tilaisuutta tulisi? Kun kohde löytyy, narsimi pääsee valloilleen ja se kohdistuu voimalla uhriin. Tilaisuus tuli ja sitä hän ei jätä käyttämättä. Siitä alkaisi rikollisen / narstin ura.

Jos henkilö jolla on taipumus narsismiin ei saa itselleen uhria, miten silloin kävisi? Ehkä narsismiin täytyy aina olla kaksi osapuolta tekijä ja uhri, aivan kuin mihin muuhun rikokseen tahansa. Muuten narsistia ei ole olemassa, hän on tavallinen ihminen joka odottaa tilaisuuttaan...

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi höpö! Tämä on kyllä hauska palsta.
      Sinustakin voi tulla paha narsisti. Annat vain pirulle pikkusormen ja se vie koko käden.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti et tiedä narsismista mitään. Jos ihminen ei ole narsisti ei hänestä sitä voi tulla.


    • Anonyymi

      Luin tän tuolle omalle narstilleni ja se ehdotti, että hakisit Valkoisen Talon tiedotuspäälliköksi.

      • Anonyymi

        No sä oot näköjään pihdeissä edelleen ja luet narsistillesi juttuja kuin pienelle lapselle. :) Mitä muuta se narsistisi aina käskee sua tekemään??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä oot näköjään pihdeissä edelleen ja luet narsistillesi juttuja kuin pienelle lapselle. :) Mitä muuta se narsistisi aina käskee sua tekemään??

        Ei sillä ole narsistista persoonallisuushäiriötä. Niin kuin moni muukin tällä palstalla, itse-diagosoin hänet katkeruuttani narsistisesta käytöksestä, halusin tehdä hänestä pirun jolla elämässään mitään toivoa ei ole.
        Olen muuttanut mieltäni: pahat teot eivät katoa minnekään, enkä edes usko anteeksiantoon sillä tavalla kuin se tunnutaan ymmärrettävän. Mutta ei sillä mitään persoonallisuushäiriötä ole.
        Niinkuin ei uskoakseni useimmiten näillä teidän muidenkaan diagnosoimilla kumppaneilla, vanhemmilla, ystävillä, tuttavilla, pomoilla ...
        Ehkä minulla sitten on, kun tuo nahka on tehty jostain maiharinvarresta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole narsistista persoonallisuushäiriötä. Niin kuin moni muukin tällä palstalla, itse-diagosoin hänet katkeruuttani narsistisesta käytöksestä, halusin tehdä hänestä pirun jolla elämässään mitään toivoa ei ole.
        Olen muuttanut mieltäni: pahat teot eivät katoa minnekään, enkä edes usko anteeksiantoon sillä tavalla kuin se tunnutaan ymmärrettävän. Mutta ei sillä mitään persoonallisuushäiriötä ole.
        Niinkuin ei uskoakseni useimmiten näillä teidän muidenkaan diagnosoimilla kumppaneilla, vanhemmilla, ystävillä, tuttavilla, pomoilla ...
        Ehkä minulla sitten on, kun tuo nahka on tehty jostain maiharinvarresta.

        SINÄ_voit

        "Niinkuin ei uskoakseni useimmiten näillä teidän muidenkaan diagnosoimilla kumppaneilla, vanhemmilla, ystävillä, tuttavilla, pomoilla ..."
        SINÄ voit tehdä tyhmyyksissäsi ihan mitä tahdot.
        Mutta jätä meidät muut rauhaan. Minä en siksi toiseksi ole diagnosoinut ketään, ainoastaan tehnyt erittäin raskauttavan todistusaineiston valossa valistuneen arvion.
        Jätä sinä tosiaan meidät muut rauhaan ja virhearvioimatta, kuten SINUlla tosiaan taitaa olla tapana tehdä virhearvioita.

        Eihän sinulla muuta asiaa ollutkaan vähän moitiskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SINÄ_voit

        "Niinkuin ei uskoakseni useimmiten näillä teidän muidenkaan diagnosoimilla kumppaneilla, vanhemmilla, ystävillä, tuttavilla, pomoilla ..."
        SINÄ voit tehdä tyhmyyksissäsi ihan mitä tahdot.
        Mutta jätä meidät muut rauhaan. Minä en siksi toiseksi ole diagnosoinut ketään, ainoastaan tehnyt erittäin raskauttavan todistusaineiston valossa valistuneen arvion.
        Jätä sinä tosiaan meidät muut rauhaan ja virhearvioimatta, kuten SINUlla tosiaan taitaa olla tapana tehdä virhearvioita.

        Eihän sinulla muuta asiaa ollutkaan vähän moitiskella.

        Olisiko kuitenkin mahdollista, että odotukset suhteessa ei vain kohdanneet todellisuutta. Kannattaa haastaa itsensä!
        "Sinä tarjosit salmiakkia
        Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän
        Vaikka tarjosit vain salmiakkia
        Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän."
        (Akimof/ Tavaramarkkinat: Kevät)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko kuitenkin mahdollista, että odotukset suhteessa ei vain kohdanneet todellisuutta. Kannattaa haastaa itsensä!
        "Sinä tarjosit salmiakkia
        Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän
        Vaikka tarjosit vain salmiakkia
        Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän."
        (Akimof/ Tavaramarkkinat: Kevät)

        Juurikin noin se meni. Sinä tarjosit ja minä oikein houkuttelin, katsoin kuinka pitkälle menisit ja menithän sinä ihan perille asti. Sitten minä, joka leikillä aloitin, en itse ymmärtänytkään, kun vain leikit minulla ja tyydytit tarpeesi. Niin hölmö olin, että kuvittelin sen olevan jotain elämää suurempaa ja olinkin vain seksilelusi. Ja sitten nimesin sinut narsististiksi, kun sen pastillin maku oli suustani hävinnyt. Olin niin hölmö, etten tajunnut, että meillähän oli sopimus, mutta kuvittelin sen olevan sitä pastillia suurempaa. Sinä pidit sopimuksesi, mutta minä haukuin sinut kaikilla foorumeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko kuitenkin mahdollista, että odotukset suhteessa ei vain kohdanneet todellisuutta. Kannattaa haastaa itsensä!
        "Sinä tarjosit salmiakkia
        Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän
        Vaikka tarjosit vain salmiakkia
        Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän."
        (Akimof/ Tavaramarkkinat: Kevät)

        Ilman_muuta

        Ilman muuta odotukset eivät kohdanneet. En ole muuta koskaan väittänytkään.
        Mutta voi itku noita ihmisiä joilla ei koskaan ole muuta tarjottavaa kenellekään kuin pastilli... Säälittävää.

        Tosiasiassa minäkään en vastannut hänen odotuksiaan, en mennyt sillä tavoin halpaan kuin hän olisi kuvitellut. Ei saanut minusta minkäänlaista niskalenkkiä, vaikka pastillinsa hyviä olisivat olleetkin, niin ei niillä niskalenkkiä ainakaan minusta saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman_muuta

        Ilman muuta odotukset eivät kohdanneet. En ole muuta koskaan väittänytkään.
        Mutta voi itku noita ihmisiä joilla ei koskaan ole muuta tarjottavaa kenellekään kuin pastilli... Säälittävää.

        Tosiasiassa minäkään en vastannut hänen odotuksiaan, en mennyt sillä tavoin halpaan kuin hän olisi kuvitellut. Ei saanut minusta minkäänlaista niskalenkkiä, vaikka pastillinsa hyviä olisivat olleetkin, niin ei niillä niskalenkkiä ainakaan minusta saa.

        "Mutta voi itku noita ihmisiä joilla ei koskaan ole muuta tarjottavaa kenellekään kuin pastilli... Säälittävää."

        Mistä voit tietää, ettei hän jollekin muulle kuin sinulle ole valmis tarjoamaan enemmän kuin pastillin? Jospa kaikki tarjoaakin sinulle vain pastillin?

        Ei se tee näistä "Ottaisitko pastillin?" -ihmisistä narsisteja. Joku toinen voi ottaa pastillin ("Kiitos mielelläni") iloisena odottamatta yhtään enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta voi itku noita ihmisiä joilla ei koskaan ole muuta tarjottavaa kenellekään kuin pastilli... Säälittävää."

        Mistä voit tietää, ettei hän jollekin muulle kuin sinulle ole valmis tarjoamaan enemmän kuin pastillin? Jospa kaikki tarjoaakin sinulle vain pastillin?

        Ei se tee näistä "Ottaisitko pastillin?" -ihmisistä narsisteja. Joku toinen voi ottaa pastillin ("Kiitos mielelläni") iloisena odottamatta yhtään enempää.

        Kiitos kommentistasi. Kaikki suhteet, olkoonpa ne sovittuja pastillisuhteita tai mitä tahansa perustuvat vuorovaikutukseen, jossa toinen antaa itsestään tietynlaisen kuvan toiselle joko tietämättään tai tietoisesti. Eli 50 prossaa menee omaan piikkiin ja 50 prossaa tulee siltä toiselta. Joillakin on tapana tulkita liikaa ja sitä myöden tulkintojen perusteella kuvitella liikoja. Yksinäisyyden ja puhekumppanin puutteen jotenkin ymmärtää, mutta että jollakin on niin kova rakkauden ja kehumisen jano, että sortuvat päättömyyksiin, joita sitten katuvat. Ja katuvat sitten niin, että syyllistävät toisen kokonaan tehden itsensä täysin viattomiksi, enhän minä mitään, mutta kun ne muut. Rohkeutta on tunnustaa itse töpeksineensä, mutta sitä kovin harvoin kuulee, useammin sitä havaitsee jonkun asteista dementoitumista ja omien mokien kieltämistä tai jopa unohdusta, seli seliä ja itsensä jalustalle nostamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta voi itku noita ihmisiä joilla ei koskaan ole muuta tarjottavaa kenellekään kuin pastilli... Säälittävää."

        Mistä voit tietää, ettei hän jollekin muulle kuin sinulle ole valmis tarjoamaan enemmän kuin pastillin? Jospa kaikki tarjoaakin sinulle vain pastillin?

        Ei se tee näistä "Ottaisitko pastillin?" -ihmisistä narsisteja. Joku toinen voi ottaa pastillin ("Kiitos mielelläni") iloisena odottamatta yhtään enempää.

        Narsisteista_

        "Mistä voit tietää, ettei hän jollekin muulle kuin sinulle ole valmis tarjoamaan enemmän kuin pastillin? Jospa kaikki tarjoaakin sinulle vain pastillin?"

        Narsisteista tiedetään paljon. Heitä ja heidän elämäänsä on tutkittu paljon pidempään kuin vasta viimevuosina valaistunut maallikkoväki tietää...

        Narsistit eivät kykene rakastamaan ja heiltä puuttuu kyky empatiaan. Empatiakyvyn puuttuminen on ratkaiseva asia siinä miksi narsistit eivät kykene samaan kuin muut.

        Minä tiedän oman narsisti-psykopaattini pystymiset kun tunnen hänet paremmin kuin moni muu narsistinsa, jo pitkältä ajalta. Koko hänen elämänsä on sitä samaa... pastillien jakoa.
        Tekee tietenkin kaikkensa narsistien tapaan että näyttäisi normaalilta ja että hänen kaikki suhteensa, joista viimeisin on aina tapetilla vaikuttaisivat kadehdittavilta.
        Mutta sen tietää kun suhteita lukuisia ja kaikissa suhteissa sama show.

        Voit googlettaa kirjallisuutta narsismista ja sitä kautta hankkia tietoja.
        Minä alan veloittaa yksityistunneista ja kohta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi. Kaikki suhteet, olkoonpa ne sovittuja pastillisuhteita tai mitä tahansa perustuvat vuorovaikutukseen, jossa toinen antaa itsestään tietynlaisen kuvan toiselle joko tietämättään tai tietoisesti. Eli 50 prossaa menee omaan piikkiin ja 50 prossaa tulee siltä toiselta. Joillakin on tapana tulkita liikaa ja sitä myöden tulkintojen perusteella kuvitella liikoja. Yksinäisyyden ja puhekumppanin puutteen jotenkin ymmärtää, mutta että jollakin on niin kova rakkauden ja kehumisen jano, että sortuvat päättömyyksiin, joita sitten katuvat. Ja katuvat sitten niin, että syyllistävät toisen kokonaan tehden itsensä täysin viattomiksi, enhän minä mitään, mutta kun ne muut. Rohkeutta on tunnustaa itse töpeksineensä, mutta sitä kovin harvoin kuulee, useammin sitä havaitsee jonkun asteista dementoitumista ja omien mokien kieltämistä tai jopa unohdusta, seli seliä ja itsensä jalustalle nostamista.

        Tyypillistä_

        "sortuvat päättömyyksiin, joita sitten katuvat. Ja katuvat sitten niin, että syyllistävät toisen kokonaan tehden itsensä täysin viattomiksi, enhän minä mitään, mutta kun ne muut. Rohkeutta on tunnustaa itse töpeksineensä,"

        Tyypillistä narsistitarinoille on kylläkin että ei uhri sinänsä kadu mitään tekemäänsä sinällään. Vaan siis se loukko ja ansa mihin joutuu on se kauheus, ja se on nimenomaan narsistin rakentama se ansa..

        Mutta nyt tosiaan tässä kirjoittelen ihmiselle joka ei tiedä mitään narsismista.
        Mutta ehkä joku muukin lukee näitä niin aika turhaa virsuamista anonyymiltä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta voi itku noita ihmisiä joilla ei koskaan ole muuta tarjottavaa kenellekään kuin pastilli... Säälittävää."

        Mistä voit tietää, ettei hän jollekin muulle kuin sinulle ole valmis tarjoamaan enemmän kuin pastillin? Jospa kaikki tarjoaakin sinulle vain pastillin?

        Ei se tee näistä "Ottaisitko pastillin?" -ihmisistä narsisteja. Joku toinen voi ottaa pastillin ("Kiitos mielelläni") iloisena odottamatta yhtään enempää.

        💡Tosiaan_

        " Joku toinen voi ottaa pastillin ("Kiitos mielelläni") iloisena odottamatta yhtään enempää. "

        Tosiaan. Oletko hourepäissäsi kun et ymmärrä että et tiedä toisten tapauksista yhtään mitään?
        Minä olisin halunnut vain pastillin mutta narsku tarjosi koko elämää.


    • Anonyymi

      Minä ehdottaisin, että psykodynaamisesssa terapia tekee narsistin. Jos sinun narsismia hoidetaan, sinut viedään sellaisiin kriisiin ja tilanteisiin, joissa kokemuksen sietokyky ei enään riitä.

      Näin ollen se milloin syntyy narsistinen häiriö, eli kriisitilanne, pahoinpitely ja niin vakava trauma ja uudelleentraumatisoituminen terapiassa aiheuttaa persoonallisuuden häiriön.

      Vaikka juuri on julkaistu artikkeleita, että jos narsistinen persoonallisuushäiriö aikuisiässä se johtuu työstä. Terapialla ei ole mitään merkitystä, vaikka se hajoittaa ihmisen - jotta ihminen voisi parantaa itsensä.

      • Anonyymi

        Hajoittaminen ja paraneminen on feikki juttu. Hajottamisen jälkeen ihminen ei ole enää se sama joka ennen oli eikä palaset loksahda luonnollisesti koskaan kasaan. Ihmisestä tulee entisen feikki, teennäinen terve. Teko terve tai miksi sitä voisi sanoa.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoista. Voisin yhtyä tuohon. Ja tähön siis terapiassa pyritään. Haluaisitko meille kertoa enemmän kokemuksestasi?


      • Anonyymi

        Kauanko siitä on, että sinut laitettiin palasiksi?


    • Anonyymi

      Entäs eikös jotkut pedofiilitkin ole sellaisia jotka eivät toteuta tekojaan lapsia kohtaan, miksei sama voisi olla narsistillakin, vaikka hän olisi narsisti hän ei toteuta tekojaan. Narsismi <->pedofilia, eivätkös molemmat ole häiriöitä ja molemmat voivat vielä esiintyä samassa henkilössä.

      • Anonyymi

        Narsisti haluaa nähdä uhrinsa sellaisena, että uhrissa on vikaa, ei hänessä. Samalla tavalla pedofiili kertoo, kuinka lapsi teki aloitteen ja halusi tulla raiskatuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti haluaa nähdä uhrinsa sellaisena, että uhrissa on vikaa, ei hänessä. Samalla tavalla pedofiili kertoo, kuinka lapsi teki aloitteen ja halusi tulla raiskatuksi.

        Itsestäsikö puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsestäsikö puhut?

        Ai, et ole kuullut että jotkut lukevat lehtiä ja jotkut jopa kirjoja.


    • Anonyymi

      Nämä jutut menee yhä pimeämmiksi.
      Terapiatakuukaan tuskin auttaa.

    • Anonyymi

      Tottakai narsisti käyttää tilaisuuden aina hyväksi. Siitä hän saa sisällön elämäänsä. Se vaatii herkän ihmisen jolla ei ole hajuakaan siitä kuinka hänen elämä otettiin toisen hallintaan. Tämähän näkyy myös siinä että jos narsistille pistää vastaan hän jahtaa tilaisuutta jolloin saa kostaa.

      • Anonyymi

        "Tottakai narsisti käyttää tilaisuuden aina hyväksi. Siitä hän saa sisällön elämäänsä" jne.. Tämä kommentti on niin totta..


    • Anonyymi

      💡Minusta_

      Minusta:
      Kyllä narsistin on ikäänkuin palattava muisitinsa kautta menneesseen, ja ennenkaikkea, REHELLLISESTI. Että voisi ymmärtää minkälaista se oma toiminta on. Jotenkin narsistin olisi myös otettava vastaan ulkopuolista valitsunutta informaatiota siitä miten asioita oikeasti voisi vaihtoehtoisesti hoitaa. Yhtä tapaahan elää ei ole, mutta on olemassa huomattavasti terveempiä ja järkevämpiä valintoja.
      On olemassa ajatustapoja, joilla syntyy järkevämpiä ja parempiin lopputuloksiin johtavia valintoja. Huom! Ei mitenkään ainoastaan parempiin muiden kannalta, vaan myös narsistin itsensä kannalta. Narsistin aiemmat omat valinnathan johtavat suoraan hemmettiin vähintään tasaisin väliajoin.
      Minkälaisiin tuloksiin satunnaiset oivallukset sitten johtavat, niin toivottavasti vähän parempiin mutta olen melkoisen pessimisti kuitenkin. Taustalla narsismin itsetuntoa korvaavat runsaat ja voimakkaat defenssit, joita tuossa ei nyt pystytä rakentamaan uudelleen käden käänteessä!!??

      Olen aina ollut sitä mieltä, että Suomessa ei pystytä narsismia hoitamaan. Kyse ei maaperän laadusta, vaan siitä että ei ole resursseja.
      Mielestäni narsismin hoitoon tarvitaan vähintään Dr.Phil:n käytössä olevien kaltaisia massiivisia resursseja, pitkää oleskelua hoidossa moniammatillisten tiimien huomassa ja paikassa jossa järkevää tekemistä tarjolla myös.

      En mitenkään usko että narsistin itsetuntoa voidaan tukea riittävästi ja tukea narsistia hänen uudelleen ohjautuvuudessaan kevyiden tukien varassa.

      Mutta tämä siis minun maallikkoajatteluani.

      • Anonyymi

        Siis_kuvitelkaa

        Siis kuvitelkaa nyt. Eikö varhaisessa lapsuudessa alkunsa saanut patologinen häiriö joka ohjaa kantajansa poikkeukselliseen elämään sisäisen tarpeen ohjatessa häntä ole muka verrattavissa edes huumeriippuvuuksiin muka?
        Jotka huumeriippuvuudet vaativat juuri noita tuontyyppisiä hoitoja usein joista puhun.
        Olen sitä mieltä että huumeriippuvuuksien hoito on nopeampaa ainakin kuin narsismista muuttuminen toisenlaiseksi ihmiseksi.


      • Anonyymi

        Eikö narsistin uhrien hoito pitäisi olla ensisijaisena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö narsistin uhrien hoito pitäisi olla ensisijaisena?

        Ainakin_

        Ainakin se on helpompaa ja uhrit usein varmaankin haluavat apua ottaa vastaan.
        Missä sanottu että vain ensisijaiset avuntarvitsijat tarvitsevat hoitoa?

        Harvoin palstalla keskustellaan narsistien hoidosta. Joskus toki. Aika vähän uhrit varmaan kykenevät ajattelemaan sen pahantekijänsä hoitoa. Ehkä sitten kun se oma tilanne on selvinnyt ja oiennut riittäväksi.
        Minä tosin aikoinani keskustelin paljon narsisti-psykopaattini kanssa hänen tilanteestaan, vaikka hän ei ihan täysin avoin ollutkaan. Sivulauseissa tosin ilmeni hänen vaikutensa, ehkä ei enempää voi vaatia likapyykkiä nähtäväksi hänen kaltaiseltaan.

        Ehkä nämä ajatukset narsistien hoidosta ovat peräisin siltä ajalta, vaikken sitä silloin kyennyt vielä näinkään paljon pohtimaan.
        Silloin jo ajattelin että narsisteilla ei paljoa changea avautumiseen kun ei ole hoitoa, lääkkeitä eikä mahdollista sairaseläkettäkään tiedossa siihen vaivaan...
        Ehkä sitten sairaseläke voisi olla mahdollista jos oheissairauksia on jo paljon.

        Mutta kun yleensä se esiintymiskyky heillä hyvä niin kyllä niille tarjotaan kouluttautumista ennen kuin sairaseläkettä...


    • Anonyymi

      Narsisti on olemassa melkein syntymästään.
      Tilaisuus kyllä saa narsistin toimimaan ja
      käyttäytymään omaa etuaan tavoitellen
      mutta kahdella tavalla.
      Uhrilleen hän on petomainen sadisti.
      Hovilleen taas ylin ystävä mutta
      vain niin kauan kuin se narsistia hyödyttää.

      • Anonyymi

        Niin_Tuntuu

        Niin. Tuntuu että täällä palstallakin on raakkumassa hovilaisia jotka tyhmyyksissään uskovat mitä narsisti rallattaa heidän päälleensä.
        Olen nähnyt niitä tyhmiä naamoja paljon jotka tuijottavat silmät tyhjinä ja pää vielä tyhmempänä rallattavaa narsistia ja uskovat tähän kuin pyhään jeesukseen. 🔴Narsisti onkin hovilaisten jeesus.

        Hovilaiset uskovat että on olemassa sellainen ihmistyyppi kuin narsisti esittää, uskovat narsistin itsestään luomaan hoville projisoimaan valeminään ja sen olemassaoloon ymmärtämättä kyseenalaistaa sitä.

        Hovilaiset ovat vielä vedätetympiä kuin uhrit, jotka uhrit sentään vaihtuvat ja suhteellisen nopeastikin heräävät totuuteen. Kun hovilaiset sensijaan marssivat narsistin perässä usein jopa koko elämänsä uskoen valheisiin.
        Helposti koko hovi lähtee elämään vale-elämää.


    • Anonyymi

      Narsisti on aina narsisti. Konteksti vaikuttaa siihen, miten kanssatallaaja narsismin sitten kokee. Vuotava vene voi näyttää ihan kivalta sellaiselle jonka ei tarvitse sitä vesille lykätä. Saareen vuotavalla veneellä soutava ei veneen kivuutta ehkä tunnista.

      Ja eihän narsisti käytöskään ole aina ja kaikille samanlaista. Joku "tärkeä" ihminen, joka ei kuitenkaan ole liian lähellä narsistin elämää, tod. näk. näkee aina vain sen ystävällisen ja viehättävän ihmisen koska narsisti toteuttaa narsismiaan sillä tavoin hänen suhteensa.

    • Anonyymi

      tilaisuus ei tee narsistia, mutta narsisti kyllä näkee tilaisuudet, eikä epäröi toimissaan kun omaatuntoakaan ei ole pidäkkeeksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe