Nauttikaa loppukesästä. Tauko tekee hyvää.
Oikeita ihmiskontakteja ja elämää. Joskus pitää jättää jotain taakseen.
Palsta on alas ajettu
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Virtuaalisuhteet eivät korvaa oikeita ihmisiä.
Antakaa aikanne niille, joita ympärillänne on. - Anonyymi
Hiljaisuus näyttää hyvältä. Se pukee tätä paikkaa.
- Anonyymi
En ole ikinä tätä kautta ketään treffanut, enkä treffaa.
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Ei kai tämä varsinaisesti treffipalsta olekaan?
Osa käyttää treffipalstana, osa keskustelu.
Anonyymi kirjoitti:
Osa käyttää treffipalstana, osa keskustelu.
Varmaankin näin. Kai tämä enemmän kuitenkin on keskustelupalsta. Kivahan se on, jos seuraa löytää vaikka täältäkin.
- Anonyymi
Illalla koneen nokka kohti lämmintä, syksy on jo tullut.
- Anonyymi
Sama täällä, mutta lämpö on vielä jossain, sitä etsimään :)
- Anonyymi
Menkää tänään yökerhoon juomaan viinaa ja tapaamaan naisia ja naiset miehiä. Kaljakellunta on myös hyvä tapahtuma jossa juodaan viinaa ja tutustumaan naisiin ja miehiin. Vain viinaa juovat saa kumppanin ja raitis mies ei tutustu naisiin.
T: viinamiesTähän tekisi mieleni linkittää tohtori Kaikkosen ajatuksia liittyen viinan juontiin, mutta en linkitä, kun se on vähän rankka juttu
Se puutarhuri taisi käydä keräämässä rikkaruohoja kukkasia uhkaamasta ja läheltä jotkut kukkaset elää ja toisia rikkaruohoja taisi leikata kun oli niin kietoutuneet kukan ympärillä kukkineen päivineen jos kukka itsekin alkanut myös tuottamaa rikkaruohoja ei kaikkia pysty pelastamaan.
Kyllä se aurinko vielä paistaa ja kun taas palstaa ruokkii oikein ja vähän siementää nousee kaunis puutarha.- Anonyymi
hmm... niin no ei ole aikaa minullakaan kaikkia kirjoituksia selailla, kun on oikeaa elämääkin, mutta sanoisin, kun pidin kesälomia, niin ainakin 2 naispuolista henkilöä pitivät minulle mukavaa seuraa jutusteluissa.
Rikkaruohot ja sun muut, sellaiset ihmiset jotka ajattelevat että toisen pitäisi antaa jotain heille... en aivan ymmärrä mitä täsmällisesti tarkoittaisit.
Mutta oikeasti, olen itse saanut sellaisen ajatuksen mieleeni, kun ilmeisesti olen sitten joku ylijumala tai vastaava kun on valtaa ihmisiä määräilläkin.
Mutta en halua määrätä ketään, pelkästään yrittää auttaa heikompia ihmisiä elämässä. Anonyymi kirjoitti:
hmm... niin no ei ole aikaa minullakaan kaikkia kirjoituksia selailla, kun on oikeaa elämääkin, mutta sanoisin, kun pidin kesälomia, niin ainakin 2 naispuolista henkilöä pitivät minulle mukavaa seuraa jutusteluissa.
Rikkaruohot ja sun muut, sellaiset ihmiset jotka ajattelevat että toisen pitäisi antaa jotain heille... en aivan ymmärrä mitä täsmällisesti tarkoittaisit.
Mutta oikeasti, olen itse saanut sellaisen ajatuksen mieleeni, kun ilmeisesti olen sitten joku ylijumala tai vastaava kun on valtaa ihmisiä määräilläkin.
Mutta en halua määrätä ketään, pelkästään yrittää auttaa heikompia ihmisiä elämässä.Rikkaruoholla tarkoitan huonoa käytöstä mutta kaikki ei ole tehnyt pahoja kun lähtenyt asiallisiakin viestejä.
- Anonyymi
hmm... valtakunta... lähetin kyllä itsellesi joskus keväällä kuvan, mutta itse silloin tyotesit että olen aivan liian hyvännäköinen ja komea mies sinulle...
- Anonyymi
Luontoäiti ei arvota yhtä kasvia toista arvokkaammaksi.
-flowersreally-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913190Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729631Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969128Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207756Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386734Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486168Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri193145En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3921225Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71164YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl841010