Onko elarit pakolliset

Anonyymi

jos mies läytää uuden naisen jolla on lapsia ja yhteisiä tulossa? Eikö sillon elarit lopu kun on uusia maksettavia? Meillä on kallis asunto ja korkeat ruokakulut ym autot ja mökit, joten travimme rahat itse. Eikä exä voi mennä hakemaan tt tukea jos ei pärjää eikä viitsi töitä tehdä. Kyllähän sossu huolehtii yh vai miten on.
Minäkin jäin töistä pois kun on niin suuri talo että pitää hoitaa kotia jamun lapset on niin pieniä että koti on paras paikka. Miheellä on onneksi suuret tulot joten vin olla kotona mutta ei silti rahaa riitä entisille lapsille je eukolle. JOs mies jäisi työttömäksi niin sitten loppus elarit varmaan. Olen vaanhuolisissani meistä. ja luulen että me ollaan etusijalla.

5

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ” miheellä nimeltä Jamu on pienet lapset ja läytää naisen jolla maha paksuna joten travimme rahat itse, sossu huolehtii yh.
      Vin on kotona vaan ja silti rahaa riittää exille ja kakaroille.
      Me ollaan etusijalla Olen vaanhuolissani”””
      Heheh buhaaa lissu taas .

• Anonyymi

No moikka lissu. Vai semmosta sulle kuuluu tänään! Kyllä on yh äidit toki etusijalla, mutta kenestä olet huolissasi? Itsestäsikö? Me ollaan kaikki susta huolissaan.

• Anonyymi

Lissulla on uus mies nimeltään Jamu ja Jamulla on pieniä lapsia näinollen Lissu on niistä huolissaan.
        Oikeesti Lissulla ei ole miestä eikä lapsia, kunhan trollaa.

• Anonyymi

Elarit eivät ole pakollisia- ja sossu/ lastenvalvoja ei päätä yhteään mitään- ei elatusta vieraannuttaja "äidille- ja viranomaisille", piste.

• Anonyymi

on ne pakollisia eli siinä olet väärässä, mutta siinä olet oikeassa ,ettei niitä elareita siis vanhemmille tai sosiaaliviranomisille makseta vaan omalle lapselle.. toivottavasti olet kykeneväinen maksamaan omien lapsiesi elatusavun ajallaan, ettei taas tarvitse laittaa sitä ulosottoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      15
      4160
    2. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      182
      3357
    3. Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!

No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      2513
    4. Kiira Korpi ja wanha Pekka

Järjenvastainen suhde, ei mitään tolkkua.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1942
    5. Maailman suurin sanomalehti: Sanna Marin on coolein poliitikko

Sanna saa taas ylistystä maailmalla. Ja mikäs siinä, onhan hän ylivoimaisesti paras pääministeri Suomen historiassa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaa
      Maailman menoa
      398
      1337
    6. Kuu kaipaa tähtiään...

mutta nalle kaipaa tähtisilmäänsä vielä enemmän. Runoa ei täksi illaksi viel ole, mut toivottavasti pidät tästä laulusta :) olen vähä epävarma onko tä
      Ikävä
      226
      1314
    7. Miksei Martinaa kutsuttu Leppilampi en häihin

Pelättiin varmasti että jos käyttää siellä "äidillisiä otteita" muihin vieraisiin tai nuolee jonkun miehen korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1201
    8. Sanna on aivan sekaisin Venäjästä, auringonpistosko?

Sannan mielestä tavallinen venäläinen ei saisi matkustaa Euroopassa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä. Tällä hetkellä hävettää olla suomalainen, niin t
      Maailman menoa
      277
      1173
    9. Kerran vielä...

Minä tiedän ja sinä tiedät...Anteeks omasta puolesta🤗... toivon oikeasti sulle kaikkea hyvää, vaikka viisaasti et toiminutkaan, mutta mä alan olla ta
      Ikävä
      53
      1086
    Aihe