Onko elarit pakolliset

Anonyymi

jos mies läytää uuden naisen jolla on lapsia ja yhteisiä tulossa? Eikö sillon elarit lopu kun on uusia maksettavia? Meillä on kallis asunto ja korkeat ruokakulut ym autot ja mökit, joten travimme rahat itse. Eikä exä voi mennä hakemaan tt tukea jos ei pärjää eikä viitsi töitä tehdä. Kyllähän sossu huolehtii yh vai miten on.
Minäkin jäin töistä pois kun on niin suuri talo että pitää hoitaa kotia jamun lapset on niin pieniä että koti on paras paikka. Miheellä on onneksi suuret tulot joten vin olla kotona mutta ei silti rahaa riitä entisille lapsille je eukolle. JOs mies jäisi työttömäksi niin sitten loppus elarit varmaan. Olen vaanhuolisissani meistä. ja luulen että me ollaan etusijalla.

5

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ” miheellä nimeltä Jamu on pienet lapset ja läytää naisen jolla maha paksuna joten travimme rahat itse, sossu huolehtii yh.
      Vin on kotona vaan ja silti rahaa riittää exille ja kakaroille.
      Me ollaan etusijalla Olen vaanhuolissani”””
      Heheh buhaaa lissu taas .

      • Anonyymi

        No moikka lissu. Vai semmosta sulle kuuluu tänään! Kyllä on yh äidit toki etusijalla, mutta kenestä olet huolissasi? Itsestäsikö? Me ollaan kaikki susta huolissaan.


      • Anonyymi

        Lissulla on uus mies nimeltään Jamu ja Jamulla on pieniä lapsia näinollen Lissu on niistä huolissaan.
        Oikeesti Lissulla ei ole miestä eikä lapsia, kunhan trollaa.


    • Anonyymi

      Elarit eivät ole pakollisia- ja sossu/ lastenvalvoja ei päätä yhteään mitään- ei elatusta vieraannuttaja "äidille- ja viranomaisille", piste.

      • Anonyymi

        on ne pakollisia eli siinä olet väärässä, mutta siinä olet oikeassa ,ettei niitä elareita siis vanhemmille tai sosiaaliviranomisille makseta vaan omalle lapselle.. toivottavasti olet kykeneväinen maksamaan omien lapsiesi elatusavun ajallaan, ettei taas tarvitse laittaa sitä ulosottoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe