jos mies läytää uuden naisen jolla on lapsia ja yhteisiä tulossa? Eikö sillon elarit lopu kun on uusia maksettavia? Meillä on kallis asunto ja korkeat ruokakulut ym autot ja mökit, joten travimme rahat itse. Eikä exä voi mennä hakemaan tt tukea jos ei pärjää eikä viitsi töitä tehdä. Kyllähän sossu huolehtii yh vai miten on.
Minäkin jäin töistä pois kun on niin suuri talo että pitää hoitaa kotia jamun lapset on niin pieniä että koti on paras paikka. Miheellä on onneksi suuret tulot joten vin olla kotona mutta ei silti rahaa riitä entisille lapsille je eukolle. JOs mies jäisi työttömäksi niin sitten loppus elarit varmaan. Olen vaanhuolisissani meistä. ja luulen että me ollaan etusijalla.
Onko elarit pakolliset
5
86
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ” miheellä nimeltä Jamu on pienet lapset ja läytää naisen jolla maha paksuna joten travimme rahat itse, sossu huolehtii yh.
Vin on kotona vaan ja silti rahaa riittää exille ja kakaroille.
Me ollaan etusijalla Olen vaanhuolissani”””
Heheh buhaaa lissu taas .- Anonyymi
No moikka lissu. Vai semmosta sulle kuuluu tänään! Kyllä on yh äidit toki etusijalla, mutta kenestä olet huolissasi? Itsestäsikö? Me ollaan kaikki susta huolissaan.
- Anonyymi
Lissulla on uus mies nimeltään Jamu ja Jamulla on pieniä lapsia näinollen Lissu on niistä huolissaan.
Oikeesti Lissulla ei ole miestä eikä lapsia, kunhan trollaa.
- Anonyymi
Elarit eivät ole pakollisia- ja sossu/ lastenvalvoja ei päätä yhteään mitään- ei elatusta vieraannuttaja "äidille- ja viranomaisille", piste.
- Anonyymi
on ne pakollisia eli siinä olet väärässä, mutta siinä olet oikeassa ,ettei niitä elareita siis vanhemmille tai sosiaaliviranomisille makseta vaan omalle lapselle.. toivottavasti olet kykeneväinen maksamaan omien lapsiesi elatusavun ajallaan, ettei taas tarvitse laittaa sitä ulosottoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899