Psalmi 139

"Kunpa surmaisit, Jumala, väärintekijät!
Kaikotkaa, murhamiehet!
He ovat sinun vihollisiasi,
he vetoavat sinuun valheellisesti
ja vannovat väärin sinun nimeesi.
Enkö vihaisi sinun vihollisiasi, Herra,
enkö inhoaisi sinun vastustajiasi!
Loputon on vihani heitä kohtaan, he ovat minunkin vihollisiani.

Tutki minut, Jumala,
katso sydämeeni.
Koettele minua,
katso ajatuksiini.
Katso, olenko vieraalla, väärällä tiellä, ja ohjaa minut ikiaikojen tielle."

Kuinka moni löytää nämä viholliset omasta lihastaan?

9

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokainen jesusianisti sekä muihin epäjumaliin uskova.

      Sivumennen huomautan, että olematon ei voi ketään surmata, vaikka tuon olemattoman puolesta päivät pitkä valehdellaan.

      • Jos tunnistaa itsestään tuon omanvanhurskauden murhamiehen, joka vannoo väärää valaa, herralle omassa rinnassaan, niin sitä ei voi kukaan muu surmata, kuin hän: "sinulle olematon".
        Kukaan muu ei surmaa niitä perkeleitä ja ohjaa ikiaikojen tielle.


    • Anonyymi

      Kyllä me uskotaan että olet murhanhimoinen väkivallasta nauttiva kuten jumalasikin.

      • Niin..
        Se pahin vihollinen on omassa lihassa. Sieltä nousee ne murhamiehet ja väärintekijät, jotka vetoavat Jumalan puoleen valheellisesti
        ja vannovat väärin hänen nimeensä.
        Eli omien tekojen kautta ja ilman synnin tuntoa ja katumusta.

        Niitä taipumuksiako en vihaisi itsessäni?
        Niitä vastaanko en tahtoisi Jumalan voimalla taistella.
        Mutta taistelua ei käydä yksin, vaan sillä rukouksella, että: "Kunpa surmaisit, Jumala, väärintekijät!"

        Tutki minut, Jumala,
        katso sydämeeni.
        Koettele minua,
        katso ajatuksiini.
        Katso, olenko vieraalla, väärällä tiellä, ja ohjaa minut ikiaikojen tielle.


    • Anonyymi

      Ps.101:8 Joka aamu minä hukutan kaikki jumalattomat maasta, lopettaakseni kaikki väärintekijät Herran kaupungista. Ps.14:4. 53:5. Sananl.20:26.

    • Anonyymi

      Jer.31:38 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin Herran kaupunki rakennetaan jälleen Hananelin-tornista Kulmaporttiin asti. Alaviitteet: Neh.3:1. Sak.14:10.

    • Jumalattomat ovat röyhkeitä tietämättömyydessään ja epäuskossaan. Näinhän se on aina ollut.

      Perin kummallisena pidän sitä, että järkevä ihminen uskoo tyhjästä tulevan materiaa ja elävää elämää SATTUMALTA. Ei tule!

      Kaikkihan me sen tiedämme, ettei tyhjästä tule koskaan mitään ihmisten tuntemien lainalaisuusien valossa. Ei tule.

      Tämän tietävät tiedemiehetkin, vaikka Jumalan Luojansa kieltäessään uskovat kaikenlaisia satuja ja valehtelevat uskovilleen kaikenlaisia satuja maailmankaikkeuden ja ihmiselämän synnystä. Jumala on niin hyvä, että iankaikkisen helvetin tulen ITSE valinnut (Luojansa ja lunastuksensa kieltänyt) henkilö saa mennä sinne ihan rauhassa. 😉

      • Anonyymi

        Aivan , Ps 139 : 160 .


    • Nämä ovat ihmistä suurempia asioita toki. Jumala on kuitenkin kaikkivaltias ja toimii ihan niin, kun hän tahtoo.

      Miksi toisten on mentävä helvettiin, toisten iloitessa iankaikkisesti Jumalan luona taivaassa? Miksi toinen uskoo evankeliumin, ja toinen hylkää sen pilkaten Luojaansa?

      Miksi kysymyksiä riittää, joihin emme koskaan saa vastausta. 🤔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe