"Kunpa surmaisit, Jumala, väärintekijät!
Kaikotkaa, murhamiehet!
He ovat sinun vihollisiasi,
he vetoavat sinuun valheellisesti
ja vannovat väärin sinun nimeesi.
Enkö vihaisi sinun vihollisiasi, Herra,
enkö inhoaisi sinun vastustajiasi!
Loputon on vihani heitä kohtaan, he ovat minunkin vihollisiani.
Tutki minut, Jumala,
katso sydämeeni.
Koettele minua,
katso ajatuksiini.
Katso, olenko vieraalla, väärällä tiellä, ja ohjaa minut ikiaikojen tielle."
Kuinka moni löytää nämä viholliset omasta lihastaan?
Psalmi 139
9
149
Vastaukset
Jokainen jesusianisti sekä muihin epäjumaliin uskova.
Sivumennen huomautan, että olematon ei voi ketään surmata, vaikka tuon olemattoman puolesta päivät pitkä valehdellaan.Jos tunnistaa itsestään tuon omanvanhurskauden murhamiehen, joka vannoo väärää valaa, herralle omassa rinnassaan, niin sitä ei voi kukaan muu surmata, kuin hän: "sinulle olematon".
Kukaan muu ei surmaa niitä perkeleitä ja ohjaa ikiaikojen tielle.
- Anonyymi
Kyllä me uskotaan että olet murhanhimoinen väkivallasta nauttiva kuten jumalasikin.
Niin..
Se pahin vihollinen on omassa lihassa. Sieltä nousee ne murhamiehet ja väärintekijät, jotka vetoavat Jumalan puoleen valheellisesti
ja vannovat väärin hänen nimeensä.
Eli omien tekojen kautta ja ilman synnin tuntoa ja katumusta.
Niitä taipumuksiako en vihaisi itsessäni?
Niitä vastaanko en tahtoisi Jumalan voimalla taistella.
Mutta taistelua ei käydä yksin, vaan sillä rukouksella, että: "Kunpa surmaisit, Jumala, väärintekijät!"
Tutki minut, Jumala,
katso sydämeeni.
Koettele minua,
katso ajatuksiini.
Katso, olenko vieraalla, väärällä tiellä, ja ohjaa minut ikiaikojen tielle.
- Anonyymi
Ps.101:8 Joka aamu minä hukutan kaikki jumalattomat maasta, lopettaakseni kaikki väärintekijät Herran kaupungista. Ps.14:4. 53:5. Sananl.20:26.
- Anonyymi
Jer.31:38 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin Herran kaupunki rakennetaan jälleen Hananelin-tornista Kulmaporttiin asti. Alaviitteet: Neh.3:1. Sak.14:10.
Jumalattomat ovat röyhkeitä tietämättömyydessään ja epäuskossaan. Näinhän se on aina ollut.
Perin kummallisena pidän sitä, että järkevä ihminen uskoo tyhjästä tulevan materiaa ja elävää elämää SATTUMALTA. Ei tule!
Kaikkihan me sen tiedämme, ettei tyhjästä tule koskaan mitään ihmisten tuntemien lainalaisuusien valossa. Ei tule.
Tämän tietävät tiedemiehetkin, vaikka Jumalan Luojansa kieltäessään uskovat kaikenlaisia satuja ja valehtelevat uskovilleen kaikenlaisia satuja maailmankaikkeuden ja ihmiselämän synnystä. Jumala on niin hyvä, että iankaikkisen helvetin tulen ITSE valinnut (Luojansa ja lunastuksensa kieltänyt) henkilö saa mennä sinne ihan rauhassa. 😉- Anonyymi
Aivan , Ps 139 : 160 .
Nämä ovat ihmistä suurempia asioita toki. Jumala on kuitenkin kaikkivaltias ja toimii ihan niin, kun hän tahtoo.
Miksi toisten on mentävä helvettiin, toisten iloitessa iankaikkisesti Jumalan luona taivaassa? Miksi toinen uskoo evankeliumin, ja toinen hylkää sen pilkaten Luojaansa?
Miksi kysymyksiä riittää, joihin emme koskaan saa vastausta. 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779