TEBOIL, hyvästi

Anonyymi

Olen vuosia tankannut ja pesettänyt automme Teboililla.
Pesun jälkeen on ollut hyvä tarkistaa rengaspaineet. Nyt paikalla on kyltti, jossa kerrotaan, että rengaspaineen jakelu on lopetettu.
Pitäkää tunkkinne, minä vaihdan asemaa.

86

4074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa herkässä nyt. Aivan naurettavaa uhoa, kun ei ole rengaspainemittaria. Ota se herne pois nenästä

      • Anonyymi

        Miten liittyy Jämsään ? Onko aloittajalla elämänhallinnan vaikeuksia .


    • Anonyymi

      Naurettavaa uhoa? EI. Huoltoasemalla pitää sentään peruspalvelut olla kunnossa, kahvila ja automyynti eivät riitä. Onneksi Neste ja Shell vielä palvelevat.

      • Anonyymi

        juuri näin!


    • Anonyymi

      Teboilissa ei oo muuta hyvää kuin ne ihkut naiset. Klanipää saa mennä kiillottaan päätänsä.

    • Anonyymi

      Aloittaja olen. Minua noin lähtökohtaisesti ei kiinnosta toimipisteen kauniit naiset tai miesten kaljut. Mutta tavallisen autoilijan palvelut on ajettu alas. Tuon ilmanpaineen mittaus oli vielä joku vuosi sitten rakennuksen etunurkalla. Sitten se siirrettiin ja nyt lopetettiin kokonaan. Siis EI TEBOIL.

      • Anonyymi

        juu ei tarvi sinne mennä!


    • Anonyymi

      Tarkistetaan ilman paineita ilman paineita!

    • Anonyymi

      Tahtoo yleensä nuo huoltoasemien mittarit näyttää mitä osuu, kun kalliit ja hyvät mittarit varastetaan.

    • Anonyymi

      Tien toisella puolen saa palvelua.

      • Anonyymi

        Saa, mutta suomen hitainta.
        Historiasta muistan, ettei ryssän pensaa tankata, joten koskaan en tepoililla ole käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa, mutta suomen hitainta.
        Historiasta muistan, ettei ryssän pensaa tankata, joten koskaan en tepoililla ole käynyt.

        kyyllä!


      • Anonyymi

        Vai että "ryssän pensaa". Valtaosa Suomeen tulevasta öljystä taitaa tulla Venäjältä. Sitä on sitten sinun oltavakin tarkkana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että "ryssän pensaa". Valtaosa Suomeen tulevasta öljystä taitaa tulla Venäjältä. Sitä on sitten sinun oltavakin tarkkana.

        Taitavat olla kaikki TB:n tuotteet itänaapurissa jalostettuja...


    • Anonyymi

      Shellillä kaksi paikaa missä voi tarkistaa ja pestä lasit. Huom pitkät varret. ;)

      • Anonyymi

        Kukaan täysjärkinen ei huoltsikan vehkeillä pese autonsa laseja, paitsi jos haluaa että valo taittuu vähän sinne tänne lasin kautta.


    • Anonyymi

      Eikös sinne Teboilille kandeis sanoo, ett miksei ilmanpaineita voi enää tarkastaa?

      • Anonyymi

        hyvä idea käyppä ihmeessä sanomassa.


      • Anonyymi

        Elänkoululainen siinä viisastelee ja tuo itseään esille muka fiksusti. voi mikä pöllön silmä.


    • Anonyymi

      Omistaja on ilkeä. En mene.

    • Anonyymi

      Lapussa lukee, että ilmanpaineen jakelu on lopetettu jatkuvan vääärinkäytön vuoksi. Eli siellä on mittarit rikottu tai muuta ilkivaltaa tehty.

    • Anonyymi

      Sillä tontilla aloitti Sirkan baari, nyt tyhjillään sekin.

      • Anonyymi

        ILPO kun lähti . Lähti monimuukin..


      • Anonyymi

        Sirkka oli enne hyvä


    • Anonyymi

      Minä käyn Jyväskylässä tarkastamassa paineet renkaista, paljon halvempaa.

      • Anonyymi

        Kirjoituksestasi ei selvinnyt mopedisi merkki ja malli jolla ajat sinne Jyväskylään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksestasi ei selvinnyt mopedisi merkki ja malli jolla ajat sinne Jyväskylään.

        🤣 pappa Tunturi vuosimalli 1969.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣 pappa Tunturi vuosimalli 1969.

        👍👍😏


    • Anonyymi

      Kyllä huoltamolla pitää peruspalvelut olla kunnossa. Aiemmin Teboililla oli ilmapiste etunurkalla. Se vissiin häiritsi autokauppaa ja siirrettiin. Nesteellä ja Shellillä palvelut kunnossa.

      • Anonyymi

        Käyköhän jonkun muun aseman tyypit katkomassa Teboilin letkut, tuli vaan mieleen? Se kateus on Jämsäläinen luonnevika. ( Asuttu on muuallakin.)


    • Anonyymi

      Minen sen mulkun paariin menis on siellä ilmanpaineen jakelut tai ei.

    • Anonyymi

      Käyn nykyään Rukalla.

    • Anonyymi

      -noin 15-20 mittaria vuodessa.
      -letku solmussa/oven välissä usein.
      -ovipumppu revitty irti usein.
      -ovi auki pakkasella ja vesiputki jäätynyt alkanut vuotamaan.

      Tähän päälle vielä satunnaiset kuittailut mittarin toiminnasta jne. jotkut jopa hermostuivat jolleivat saaneet sillä sekunnilla ilmaa..

      Mittari siirtyi taakse koska koko ilmanpainejärjestelmä uusittiin ja vaihdettiin korjaamon/pesukoneen lähelle jossa sitä eniten käytetään.

      Näiden asiakkaalle ilmaisten palveluiden arvostus on olematonta, moni ei tajua minkä työn takana tämä oli hoitaa ja pitää kunnossa.

      Siinä muutama syy miksi laitoin lapun luukulle.

      T: Lauri Lehtinen

      Ps: meiltä saa edelleen pyytämällä ilmaa.

      • Anonyymi

        Paska pulju.


    • Anonyymi

      Mainostetaan täyden palvelun asemana ja ilmaa saa kerjäämällä.

    • Anonyymi

      on siinä autoja myöty yli 30 v

    • Anonyymi

      Niin kaun kun merose naama paistaa lasissa, ei minun pennejä vie

      • Anonyymi

        Just näin


      • Anonyymi

        Kyllä näkyi teboilin synttäri tarjoilu kelpaavan moittijoille porukkaa näky olevan kun ojon ohi


    • Anonyymi

      Eiköhän tuo aloitus ole provo, kun saman tyyppisiä on lähes joka kunnan keskustelussa. Joku toimeton niitä tehtailee ajankulukseen.

    • Anonyymi

      Shellillä oli 95 halvenpaa ja osattiin parkkeerata. D mittarille ei mitään asiaa ammittikalustolla.. 1500 l otin naftaa ja söin pöydässä.

    • Anonyymi

      Kävikö ILPO? autokaupan mestari..

    • Anonyymi

      Kyllä oli Hyvät tarjoomiset.Kiitos!
      Onnea !Menestystä! Kauppias pariskunnalle ja hienolle henkilökunnalle!

    • Anonyymi

      Kuka Suomalaisen urheilun ystävä voi käydä Teboililla?
      On Venäläisen Lukoil öljy yhtiön ketjua ,eli raha menee Suurimmalta osaltaan Venäjälle !
      On suurin ja pää asiallinen Venäjän Hiihtoliiton tukija ,ja sotkeutunut siis doubing urheiluun
      Suomen hiihdon ja yleensä urheilun tukijoita on mm ST1 ja Neste . Kannatetaan aina niitä !

    • Anonyymi

      Miksi kukaan suomalainen haluaisi kantaa rahansa Putinia tukevan Lukoilin kassaan? Oli paineilmaa tai ei niin Toboil boikottiin!

      • Anonyymi

        Tiiä meneekö suoraan putlerin mustan meren palatsiin


    • Anonyymi

      Kusee teboilin kahvat käsille

      • Anonyymi

        Mää oksennan kartturina kypärään ja autoon. !


    • Anonyymi

      Teboi, seo ja siinäpä se olikin, mennyt aika miekka ja kilpi.

    • Anonyymi

      Niin kauan kun Meronen siellä teppaa ,ei mene meidän autot sinne huoltoon, eikä polttoainetta mene tankkiin. Hänen edustamaa merkkiä on kaksi, ja molemmat ostettu uutena muualta. Eilen viimeksi käytin Käyttöautossa huollossa.

    • Anonyymi

      Vieläkö on paineilma liian kallista jakaa ilmaiseks?

    • Anonyymi

      Merosen Teboil on minun huoltoasemani, on aina ollut.
      Olen tyytyväinen palveluun, kahvitkin juon siellä mielelläni.

      • Anonyymi

        Näin sanot täällä, mutta seläntakana haukut palvelua ym. Näin on kyllällä kuullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sanot täällä, mutta seläntakana haukut palvelua ym. Näin on kyllällä kuullut

        Minä taas olen kuullut, ettei teillä tuhkajortikoilla ole rahaa.

        Pitääkö paikkansa?


    • Anonyymi

      Venäjän bensa

    • Anonyymi

      Onko vielä Merosen paikka? Jos on, en mene.

      • Anonyymi

        Varmaankin katsoit aikoinaan jotain Melrose Place nimistä sarjaa, ja sitten juopottelit aivosi narikkaan, joten hommaa elämä itsellesi ja rahaa siihen laskujen maksuun.


      • Anonyymi

        Valitettavasti on olen itse lopettanut asioinnin TB huoltamo käynnit jo 2016 nahkapää lausui viimeisen lauseen.


    • Anonyymi

      Korkkasin molemmat naaraat. Toisesta tein ratin. :)

      • Anonyymi

        Sama juttu :)


    • Anonyymi

      Pesussa tuli autoon naarmuja, omistaja ei välitä!!

      • Anonyymi

        No se on hyvä. Taitaa olla porvari auton omistaja. Minä pesen oman autoni itse.


    • Anonyymi

      Mun mielestä teboilin ruuat maistuu kakalle

    • Anonyymi

      TB onkin Venäläinen yhtiö Suomessa, kysynkin miksi kukaan haluaa tukea Venäläistä demokratiaa???

      • Anonyymi

        Merosella. Tosi hyvä mielytävä palvelu. Junior tosi kauppamies! 👍
        Ruoka hyvää.
        Ristus notta tuloo vettä pesukoneesta.
        Ilmaa heti nurkalla. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merosella. Tosi hyvä mielytävä palvelu. Junior tosi kauppamies! 👍
        Ruoka hyvää.
        Ristus notta tuloo vettä pesukoneesta.
        Ilmaa heti nurkalla. 👍

        Taidat olla talon väkeä


    • Anonyymi

      Venäläinen asema,jota en käytä koskaan vaikka bensa halvempaa vähän onkin.Periaatekysymys.

      • Anonyymi

        Mul sama


    • Anonyymi

      Kanta-asiakaskortti leikattu kolmeen osaan!

      • Anonyymi

        Myös kortti leikattu,ja ABC:llä hinta halvempaa kuin Teboililla,minun sentit ei mene Venäjälle eikä Putinin 12000€ luksustakkeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös kortti leikattu,ja ABC:llä hinta halvempaa kuin Teboililla,minun sentit ei mene Venäjälle eikä Putinin 12000€ luksustakkeihin.

        Viimeinen niitti. Tässä. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/073ab249-228a-4360-b7c2-57e924b08223
        No sehän oli entinen "konelan" puoti. Ei asiointia täältä.!


    • Anonyymi

      Nyt täytyykin tarkkailla, onko Teboililla tankkaavien autoissa Putinin Zoolandian Z-tunnus, taikka kuskeilla peräti Z-teepaita!

      • Anonyymi

        Klanipää omistajalla selvästi Z muotoiset korvat, Mölylläkin on samanlaiset.?


    • Anonyymi

      Tais olla viimenen niitti ,kun tukku ei toimita tavaraa. Tarjoan 100e siitä vanhasta Ford logosta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Meni ikuiseen boikottiin jo maaliskuussa ja kanttiskortti on lakkautettu!

      • Anonyymi

        No kummasti noita Putinilaisia näkyy Jämsässäkin vielä olevan! Eikä mikään yllätys!


    • Anonyymi

      Teboil on nykyään persujen huoltoasema.

      • Anonyymi

        Teboililla halvin bensa.
        Sieltä ostetaan.


    • Anonyymi

      Tänäänkin Teboililla halvin bensa. Kiitos asiakasystävällisistä hinnoista.

    • Anonyymi

      Venäläisen Lukoilin omistuksessa, kannattaa kiertää kaukaa.

    • Anonyymi

      Kiitos Teboil sieltä bensa ostetaan....

    • Anonyymi

      Persut, nuo Putinin suomalaiset nöyrät palvelijat ostavat polttoaineet Teboililta.

      • Anonyymi

        Kysynpä vaan! Onkos sekin sitä Putinin "nöyrää palvelemista", kun persujen Halla-ahokin osti granaatin Ukrainasta Venäjälle laukaistavaksi!


    • Anonyymi

      Tässä maiilman nykytilanteessa, ei ole epäselvää, etteikö kaikkia ryssän systeemia vastaan poikotoida tyhjentävästi, ilman että asiasta tehdään henkilökohtaista ja siten jokaisen isänmaan puolesta valmiin on ajateltva suomen parasta, historia muistaen.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe