Olen vuosia tankannut ja pesettänyt automme Teboililla.
Pesun jälkeen on ollut hyvä tarkistaa rengaspaineet. Nyt paikalla on kyltti, jossa kerrotaan, että rengaspaineen jakelu on lopetettu.
Pitäkää tunkkinne, minä vaihdan asemaa.
TEBOIL, hyvästi
102
4584
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa herkässä nyt. Aivan naurettavaa uhoa, kun ei ole rengaspainemittaria. Ota se herne pois nenästä
- Anonyymi
Miten liittyy Jämsään ? Onko aloittajalla elämänhallinnan vaikeuksia .
- Anonyymi
Naurettavaa uhoa? EI. Huoltoasemalla pitää sentään peruspalvelut olla kunnossa, kahvila ja automyynti eivät riitä. Onneksi Neste ja Shell vielä palvelevat.
- Anonyymi
juuri näin!
- Anonyymi
Teboilissa ei oo muuta hyvää kuin ne ihkut naiset. Klanipää saa mennä kiillottaan päätänsä.
- Anonyymi
Aloittaja olen. Minua noin lähtökohtaisesti ei kiinnosta toimipisteen kauniit naiset tai miesten kaljut. Mutta tavallisen autoilijan palvelut on ajettu alas. Tuon ilmanpaineen mittaus oli vielä joku vuosi sitten rakennuksen etunurkalla. Sitten se siirrettiin ja nyt lopetettiin kokonaan. Siis EI TEBOIL.
- Anonyymi
juu ei tarvi sinne mennä!
- Anonyymi
Kukas ne maksais kun ne jatkuvasti rikotaan...
- Anonyymi
Tarkistetaan ilman paineita ilman paineita!
- Anonyymi
Tahtoo yleensä nuo huoltoasemien mittarit näyttää mitä osuu, kun kalliit ja hyvät mittarit varastetaan.
- Anonyymi
Tien toisella puolen saa palvelua.
- Anonyymi
Saa, mutta suomen hitainta.
Historiasta muistan, ettei ryssän pensaa tankata, joten koskaan en tepoililla ole käynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa, mutta suomen hitainta.
Historiasta muistan, ettei ryssän pensaa tankata, joten koskaan en tepoililla ole käynyt.kyyllä!
- Anonyymi
Vai että "ryssän pensaa". Valtaosa Suomeen tulevasta öljystä taitaa tulla Venäjältä. Sitä on sitten sinun oltavakin tarkkana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että "ryssän pensaa". Valtaosa Suomeen tulevasta öljystä taitaa tulla Venäjältä. Sitä on sitten sinun oltavakin tarkkana.
Taitavat olla kaikki TB:n tuotteet itänaapurissa jalostettuja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitavat olla kaikki TB:n tuotteet itänaapurissa jalostettuja...
Voitelu öljyt ei ole ryssän tekeleitä ne on Suomessa kehitetty ja laadukkaita oli sitten perusöljy vaikka ryssältä.
- Anonyymi
Shellillä kaksi paikaa missä voi tarkistaa ja pestä lasit. Huom pitkät varret. ;)
- Anonyymi
Kukaan täysjärkinen ei huoltsikan vehkeillä pese autonsa laseja, paitsi jos haluaa että valo taittuu vähän sinne tänne lasin kautta.
- Anonyymi
Eikös sinne Teboilille kandeis sanoo, ett miksei ilmanpaineita voi enää tarkastaa?
- Anonyymi
hyvä idea käyppä ihmeessä sanomassa.
- Anonyymi
Elänkoululainen siinä viisastelee ja tuo itseään esille muka fiksusti. voi mikä pöllön silmä.
- Anonyymi
Omistaja on ilkeä. En mene.
- Anonyymi
Lapussa lukee, että ilmanpaineen jakelu on lopetettu jatkuvan vääärinkäytön vuoksi. Eli siellä on mittarit rikottu tai muuta ilkivaltaa tehty.
- Anonyymi
Se on kyllä aivan yleinen ilmiö autoileva ämpärikansa on sen verran ryssittynyt, että hällä väliä tyyli on vallalla.
- Anonyymi
Sillä tontilla aloitti Sirkan baari, nyt tyhjillään sekin.
- Anonyymi
ILPO kun lähti . Lähti monimuukin..
- Anonyymi
Sirkka oli enne hyvä
- Anonyymi
Minä käyn Jyväskylässä tarkastamassa paineet renkaista, paljon halvempaa.
- Anonyymi
Kirjoituksestasi ei selvinnyt mopedisi merkki ja malli jolla ajat sinne Jyväskylään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksestasi ei selvinnyt mopedisi merkki ja malli jolla ajat sinne Jyväskylään.
🤣 pappa Tunturi vuosimalli 1969.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 pappa Tunturi vuosimalli 1969.
👍👍😏
- Anonyymi
Kyllä huoltamolla pitää peruspalvelut olla kunnossa. Aiemmin Teboililla oli ilmapiste etunurkalla. Se vissiin häiritsi autokauppaa ja siirrettiin. Nesteellä ja Shellillä palvelut kunnossa.
- Anonyymi
Käyköhän jonkun muun aseman tyypit katkomassa Teboilin letkut, tuli vaan mieleen? Se kateus on Jämsäläinen luonnevika. ( Asuttu on muuallakin.)
- Anonyymi
Kyllä ne rikottiin jatkuvasti....
- Anonyymi
Minen sen mulkun paariin menis on siellä ilmanpaineen jakelut tai ei.
- Anonyymi
Käyn nykyään Rukalla.
- Anonyymi
-noin 15-20 mittaria vuodessa.
-letku solmussa/oven välissä usein.
-ovipumppu revitty irti usein.
-ovi auki pakkasella ja vesiputki jäätynyt alkanut vuotamaan.
Tähän päälle vielä satunnaiset kuittailut mittarin toiminnasta jne. jotkut jopa hermostuivat jolleivat saaneet sillä sekunnilla ilmaa..
Mittari siirtyi taakse koska koko ilmanpainejärjestelmä uusittiin ja vaihdettiin korjaamon/pesukoneen lähelle jossa sitä eniten käytetään.
Näiden asiakkaalle ilmaisten palveluiden arvostus on olematonta, moni ei tajua minkä työn takana tämä oli hoitaa ja pitää kunnossa.
Siinä muutama syy miksi laitoin lapun luukulle.
T: Lauri Lehtinen
Ps: meiltä saa edelleen pyytämällä ilmaa.- Anonyymi
Paska pulju.
- Anonyymi
Mainostetaan täyden palvelun asemana ja ilmaa saa kerjäämällä.
- Anonyymi
on siinä autoja myöty yli 30 v
- Anonyymi
Niin kaun kun merose naama paistaa lasissa, ei minun pennejä vie
- Anonyymi
Just näin
- Anonyymi
Kyllä näkyi teboilin synttäri tarjoilu kelpaavan moittijoille porukkaa näky olevan kun ojon ohi
- Anonyymi
Eiköhän tuo aloitus ole provo, kun saman tyyppisiä on lähes joka kunnan keskustelussa. Joku toimeton niitä tehtailee ajankulukseen.
- Anonyymi
Shellillä oli 95 halvenpaa ja osattiin parkkeerata. D mittarille ei mitään asiaa ammittikalustolla.. 1500 l otin naftaa ja söin pöydässä.
- Anonyymi
Kävikö ILPO? autokaupan mestari..
- Anonyymi
Kyllä oli Hyvät tarjoomiset.Kiitos!
Onnea !Menestystä! Kauppias pariskunnalle ja hienolle henkilökunnalle! - Anonyymi
Kuka Suomalaisen urheilun ystävä voi käydä Teboililla?
On Venäläisen Lukoil öljy yhtiön ketjua ,eli raha menee Suurimmalta osaltaan Venäjälle !
On suurin ja pää asiallinen Venäjän Hiihtoliiton tukija ,ja sotkeutunut siis doubing urheiluun
Suomen hiihdon ja yleensä urheilun tukijoita on mm ST1 ja Neste . Kannatetaan aina niitä ! - Anonyymi
Miksi kukaan suomalainen haluaisi kantaa rahansa Putinia tukevan Lukoilin kassaan? Oli paineilmaa tai ei niin Toboil boikottiin!
- Anonyymi
Tiiä meneekö suoraan putlerin mustan meren palatsiin
- Anonyymi
Kusee teboilin kahvat käsille
- Anonyymi
Mää oksennan kartturina kypärään ja autoon. !
- Anonyymi
Teboi, seo ja siinäpä se olikin, mennyt aika miekka ja kilpi.
- Anonyymi
Niin kauan kun Meronen siellä teppaa ,ei mene meidän autot sinne huoltoon, eikä polttoainetta mene tankkiin. Hänen edustamaa merkkiä on kaksi, ja molemmat ostettu uutena muualta. Eilen viimeksi käytin Käyttöautossa huollossa.
- Anonyymi
Vieläkö on paineilma liian kallista jakaa ilmaiseks?
- Anonyymi
Merosen Teboil on minun huoltoasemani, on aina ollut.
Olen tyytyväinen palveluun, kahvitkin juon siellä mielelläni.- Anonyymi
Näin sanot täällä, mutta seläntakana haukut palvelua ym. Näin on kyllällä kuullut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sanot täällä, mutta seläntakana haukut palvelua ym. Näin on kyllällä kuullut
Minä taas olen kuullut, ettei teillä tuhkajortikoilla ole rahaa.
Pitääkö paikkansa?
- Anonyymi
Venäjän bensa
- Anonyymi
Onko vielä Merosen paikka? Jos on, en mene.
- Anonyymi
Varmaankin katsoit aikoinaan jotain Melrose Place nimistä sarjaa, ja sitten juopottelit aivosi narikkaan, joten hommaa elämä itsellesi ja rahaa siihen laskujen maksuun.
- Anonyymi
Valitettavasti on olen itse lopettanut asioinnin TB huoltamo käynnit jo 2016 nahkapää lausui viimeisen lauseen.
- Anonyymi
Korkkasin molemmat naaraat. Toisesta tein ratin. :)
- Anonyymi
Sama juttu :)
- Anonyymi
Pesussa tuli autoon naarmuja, omistaja ei välitä!!
- Anonyymi
No se on hyvä. Taitaa olla porvari auton omistaja. Minä pesen oman autoni itse.
- Anonyymi
Mun mielestä teboilin ruuat maistuu kakalle
- Anonyymi
TB onkin Venäläinen yhtiö Suomessa, kysynkin miksi kukaan haluaa tukea Venäläistä demokratiaa???
- Anonyymi
Merosella. Tosi hyvä mielytävä palvelu. Junior tosi kauppamies! 👍
Ruoka hyvää.
Ristus notta tuloo vettä pesukoneesta.
Ilmaa heti nurkalla. 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merosella. Tosi hyvä mielytävä palvelu. Junior tosi kauppamies! 👍
Ruoka hyvää.
Ristus notta tuloo vettä pesukoneesta.
Ilmaa heti nurkalla. 👍Taidat olla talon väkeä
- Anonyymi
Venäläinen asema,jota en käytä koskaan vaikka bensa halvempaa vähän onkin.Periaatekysymys.
- Anonyymi
Mul sama
- Anonyymi
Kanta-asiakaskortti leikattu kolmeen osaan!
- Anonyymi
Myös kortti leikattu,ja ABC:llä hinta halvempaa kuin Teboililla,minun sentit ei mene Venäjälle eikä Putinin 12000€ luksustakkeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös kortti leikattu,ja ABC:llä hinta halvempaa kuin Teboililla,minun sentit ei mene Venäjälle eikä Putinin 12000€ luksustakkeihin.
Viimeinen niitti. Tässä. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/073ab249-228a-4360-b7c2-57e924b08223
No sehän oli entinen "konelan" puoti. Ei asiointia täältä.!
- Anonyymi
Nyt täytyykin tarkkailla, onko Teboililla tankkaavien autoissa Putinin Zoolandian Z-tunnus, taikka kuskeilla peräti Z-teepaita!
- Anonyymi
Klanipää omistajalla selvästi Z muotoiset korvat, Mölylläkin on samanlaiset.?
- Anonyymi
Tais olla viimenen niitti ,kun tukku ei toimita tavaraa. Tarjoan 100e siitä vanhasta Ford logosta.
- Anonyymi
Totuus tulee aina julki. https://www.is.fi/autot/art-2000008728707.html
Täällähän tepoililla oli myös KONELAN myynti. Kukahan kehtaa vielä tankkailla.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus tulee aina julki. https://www.is.fi/autot/art-2000008728707.html
Täällähän tepoililla oli myös KONELAN myynti. Kukahan kehtaa vielä tankkailla.?Jonku, pitää olla ikuisen idän puolella
- Anonyymi
Meni ikuiseen boikottiin jo maaliskuussa ja kanttiskortti on lakkautettu!
- Anonyymi
No kummasti noita Putinilaisia näkyy Jämsässäkin vielä olevan! Eikä mikään yllätys!
- Anonyymi
Teboil on nykyään persujen huoltoasema.
- Anonyymi
Teboililla halvin bensa.
Sieltä ostetaan.
- Anonyymi
Tänäänkin Teboililla halvin bensa. Kiitos asiakasystävällisistä hinnoista.
- Anonyymi
Venäläisen Lukoilin omistuksessa, kannattaa kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Kiitos Teboil sieltä bensa ostetaan....
- Anonyymi
Persut, nuo Putinin suomalaiset nöyrät palvelijat ostavat polttoaineet Teboililta.
- Anonyymi
Kysynpä vaan! Onkos sekin sitä Putinin "nöyrää palvelemista", kun persujen Halla-ahokin osti granaatin Ukrainasta Venäjälle laukaistavaksi!
- Anonyymi
Tässä maiilman nykytilanteessa, ei ole epäselvää, etteikö kaikkia ryssän systeemia vastaan poikotoida tyhjentävästi, ilman että asiasta tehdään henkilökohtaista ja siten jokaisen isänmaan puolesta valmiin on ajateltva suomen parasta, historia muistaen.
- Anonyymi
Ei tee teboil enää voittoa hohohoo
- Anonyymi
Itse lopetin teboililla tankkauksen heti helmikuun 25.päivä venäjän hyökättyä ukrainaan, enkä taatusti palaa asiakkaaksi. Vaikka halvimmalla myyvätkin polttoainetta.
- Anonyymi
Itse tankkaan melkein aina siitä halvinta. Siinä näkyy olen Samaroitakin pihassa.
- Anonyymi
Teboilin väki voisi juoda bensansa ja sytyttää itsestään jouluvalon.
- Anonyymi
Veribensaa. Kiitos, ei kiitos!
- Anonyymi
Samaa bensaa tankkaat muillakin asemilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän raha lemahtelee kuolemalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensa ehkä samaa, mutta rahat menevät ammuksiin, joilla pommitetaan Ukrainaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän raha lemahtelee kuolemalta.
Paskat. Mikä leimahti jatkosodassa kun tämä väki tappo suomalaisia. Minä tankkaan Teboililla.
- Anonyymi
Ostin kompuran kotiin Tokmannilla maksoi 70 €inaria aina on saatavilla ja toimii.
- Anonyymi
Voi ne rengaspaineet tarkistaa ennen pesuaikin, ei ne siitä pesusta muutu.
- Anonyymi
Pesun jälkeen tietysti niin ei päädy venttiiliin sisään likaa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057