USA:n länsirannikko

Herra Kehveli

Saisiko suosituksia kaupungeista USA:an ensikerran matkustavalle, mieluiten länsirannikolta. Kiitos etukäteen.

1

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

olin muutama kesä sitten pari viikkoa länsirannikolla.majoitus oli tädilläni, ja sieltä saimme sitten auton käyttöön.jos vain on varaa,vuokraa auto!!kierreltiin san fransiscosta n 250 km säteellä,aivan upeita paikkoja!!lähellä napa valley,jos olet kiinostunut katselemaan idyllisiä viinitiloja,lake tahoe;voiko noin turkoosia JÄRVEÄ olla!!muutenkin siellä oli upeaa!(rannalta löytyy myös ponderosa ranch, jos olet sitä joskus katsellut telkkarista)lassen- tulivuori,välillä huipulle päin ajellessa oli kuin olisi mennyt lappiin.reno,ei niin kovin iso kaupunki, mutta ainakin vilkaisemisen arvoinen.jos pysyttelet paikallasi,ainakin suunilleen,san franciscosta löytyy vaikka mitä.helppo kulkea kun saa kartan käsiin.ne ihanat raitiovaunut oli pakko kokea!alcatrasille pääsee käymään,koko kaupunki täynnä mitä hienoimpia rakennuksia.kaupungin puisto,olisikohan golden gate park oli hieno kävellä läpi, ja tietenkin itse Golden gate.vaikka mitä muutakin löytyy, itsekään en muista kaikkea mitä käytiin katsomassa!.rohkeasti vaan sähköllä toimiviin busseihin ja kaupunkia kiertämään!!kun vain itse vähän tutkiskelee,sf:n lähiseudulta löytyy paljon nähtävää,varmasti pääsee vaikka ei vuokraisikaan autoa.itse paikan päällä ollessamme käytiin lentäen pari päivää los angelesissa.onhan se jo vähän kulahtanut joidenkin mielestä, mutta minuun iski!universal studios,disney land(vai onko se park) tarjosivat tekemistä niin että ei kyllä yksi päivä riitä!itse kaupungissa oli mukava kierrellä katsomassa julkkisten hulppeita taloja ja tietenkin niitä tähtösiä siellä kadulla!en usko että los angeles kuitenkaan tarjoaa yksistään kovin pitkäksi aikaa tekemistä. vaihtoehtona mietimme että olisi vuokrattu auto jolla mennä sf:sta losiin, mutta päädyttiin lentoon. dollari on nyt niin halpa että varsinkin nyyt lennot olisivat tosi halvat,mitä katselin, jotain 140 e edestakaisin.tässä oli nyt jotain mitä nopeasti tuli mieleen.vaikka yhdysvallat onkin melko "yliampuva" maa, se kolahti minuun.pian uudestaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      239
      4613
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3055
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1703
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      79
      1451
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe