Saisiko suosituksia kaupungeista USA:an ensikerran matkustavalle, mieluiten länsirannikolta. Kiitos etukäteen.
USA:n länsirannikko
1
642
Vastaukset
- Nimetön
olin muutama kesä sitten pari viikkoa länsirannikolla.majoitus oli tädilläni, ja sieltä saimme sitten auton käyttöön.jos vain on varaa,vuokraa auto!!kierreltiin san fransiscosta n 250 km säteellä,aivan upeita paikkoja!!lähellä napa valley,jos olet kiinostunut katselemaan idyllisiä viinitiloja,lake tahoe;voiko noin turkoosia JÄRVEÄ olla!!muutenkin siellä oli upeaa!(rannalta löytyy myös ponderosa ranch, jos olet sitä joskus katsellut telkkarista)lassen- tulivuori,välillä huipulle päin ajellessa oli kuin olisi mennyt lappiin.reno,ei niin kovin iso kaupunki, mutta ainakin vilkaisemisen arvoinen.jos pysyttelet paikallasi,ainakin suunilleen,san franciscosta löytyy vaikka mitä.helppo kulkea kun saa kartan käsiin.ne ihanat raitiovaunut oli pakko kokea!alcatrasille pääsee käymään,koko kaupunki täynnä mitä hienoimpia rakennuksia.kaupungin puisto,olisikohan golden gate park oli hieno kävellä läpi, ja tietenkin itse Golden gate.vaikka mitä muutakin löytyy, itsekään en muista kaikkea mitä käytiin katsomassa!.rohkeasti vaan sähköllä toimiviin busseihin ja kaupunkia kiertämään!!kun vain itse vähän tutkiskelee,sf:n lähiseudulta löytyy paljon nähtävää,varmasti pääsee vaikka ei vuokraisikaan autoa.itse paikan päällä ollessamme käytiin lentäen pari päivää los angelesissa.onhan se jo vähän kulahtanut joidenkin mielestä, mutta minuun iski!universal studios,disney land(vai onko se park) tarjosivat tekemistä niin että ei kyllä yksi päivä riitä!itse kaupungissa oli mukava kierrellä katsomassa julkkisten hulppeita taloja ja tietenkin niitä tähtösiä siellä kadulla!en usko että los angeles kuitenkaan tarjoaa yksistään kovin pitkäksi aikaa tekemistä. vaihtoehtona mietimme että olisi vuokrattu auto jolla mennä sf:sta losiin, mutta päädyttiin lentoon. dollari on nyt niin halpa että varsinkin nyyt lennot olisivat tosi halvat,mitä katselin, jotain 140 e edestakaisin.tässä oli nyt jotain mitä nopeasti tuli mieleen.vaikka yhdysvallat onkin melko "yliampuva" maa, se kolahti minuun.pian uudestaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan804143Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303161- 1602550
- 141875
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131140- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13852