väsymys en jaksa tehdä mitään

Anonyymi

Moi oon 14 vuotias tyttö espoosta ja mulla on parhaat kaverit ikinä ne on niin hauskoja ja aina on hauskaa olla niiden kanssa.mutta minulla on parin viikon ajan nyt ollut sellainen väsymys,en jaksa olla kenenkään kanssa en jaksa nousta ylös,en jaksa lähteä talosta ulos minnekkään. vaikka kuinka hauskalta minun kavereiden suunitelmat ovat en kuitenkaan vain jaksa fyysisesti mennä minnekkään,nukun ainakin 12 tuntia ja haluan herättyäni vain että on taas ilta että voin taas mennä nukkumaan.

9

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun tarttee mennä lääkäriin ja pyytää että mittaa kaikki sinun arvot.
      Luulisin että Sinulla on jotenkin häikkää olossasi.

      Saatko kaikki tarpeelliset vitamiinit?
      Juttele äitisi ja isäsi kanssa, he välittävät sinusta ja tekevät kaikkensa että sinulla olisi kaikki hyvin.

      Hyvää loppukesää sinulle!

    • Anonyymi

      Hei nyt sanot vanhemmille et vievät sinut Kiinalainen lääketiede akupunktioon.Siellä Helsingissä on sellainen laaserhoito akupunktio.Katso netistä kiinalainen lääketiede hoitajat Helsinki.Lue myös Kiinalainen lääketiede Elina Hytönen masennus.Sieltä saat tietoa masennus lääkkeistä mitä ne tekevät elimistöön.Minkälaisia ne ovat.Vaikka sinulla ei ole masennusta kannattaa lukea.Katso myös kiinalainen lääketiede väsymys Google haku.Saat hyvää tietoa ja kaikki totta mitä siellä lukee.Netissä lukee vaikka mitä mutta nämä ovat totta mitä siellä lukee.Suosittelen sinulle tätä.Itse olen avun saanut ja siksi sanon tästä.

      • Anonyymi

        Älä sekoita nuoria kaikenmoisilla kiinalaisilla uskomustiedoillasi, jotka ovat valheellisia.


    • Anonyymi

      Toivottavasti olet jo saanut apua.
      Yhdellä 14-vuotiaalla oppilaallani löytyi anemia väsymyksen ja jaksamattomuuden syyksi.

    • Anonyymi

      Kyllä se voi johtua vielä siitä otetusta sikainfluessa rokotteesta. Siinähän oireet tulee vuosia rokotuksen ottamisen jälkeen.

    • Anonyymi

      Hei mene akupunktioon sano vanhemmille et veivät sinut Denis Vinokur vastaanotolle.Tämä ei satu eikä tunnu sillä itse olen neulakammoinen.Lue kiinalainen lääketiede Elina Hytönen masennus niin saat tietoa mitä masennuslääkkeet todellisuudessa ovat.Sano kavereille myös et lukevat.Et varmaan tiedä tästä kiinalaisesta lääketiedettä mitään mutta kannattaa tutustua.Muualla maailmassa tämä kuuluu lääkärin koulutukseen mutta ei Suomessa.Kaikki totta mitä Elina kirjoittaa vaikka voi tuntia epätodellisuudelta.Kukaan ei kerro tällaisia asioita .Noudata minun ohjeita jos haluat tulla kuntoon Terveyteen pitää satsata tai muuten tulee oikeasti todella sairaaksi.En kirjoita sinulle huvin vuoksi vaan haluan todellakin auttaa sinua.

    • Anonyymi

      Heti lääkäriin ja testiin kaikki mahdolliset mielialaan vaikuttavat pillerit.
      Pillereillä ongelmat katoaa, vanhan suomalainen sananlasku.
      Antibiootit siihen kylkeen vielä, varmuuden vuoksi.

      • Anonyymi

        Ei 14-vuotiaan tytön pidä missään nimessä mennä akupunktioon!
        Ja eivät varmaan vanhemmat viekään.
        Kun se akupunktio on ihan muuta, vaikka siitä ei kerrota. Ei pidä hurahtaa kaikkeen mitä täällä ehdotetaan. Jos aikuiset menevät niin menkööt, - mutta ei 14 vuotiasta tyttöä saa altistaa!

        Jo tuo että sinä edellinen et edes osaa oikeinkirjoitusta kertoo sinusta sen, että oot epäpätevä, vai pitäisi "noudattaa sinun ohjeita" vielä?

        Oikeaan lääkäriin aika ja mittauta kaikki arvot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei 14-vuotiaan tytön pidä missään nimessä mennä akupunktioon!
        Ja eivät varmaan vanhemmat viekään.
        Kun se akupunktio on ihan muuta, vaikka siitä ei kerrota. Ei pidä hurahtaa kaikkeen mitä täällä ehdotetaan. Jos aikuiset menevät niin menkööt, - mutta ei 14 vuotiasta tyttöä saa altistaa!

        Jo tuo että sinä edellinen et edes osaa oikeinkirjoitusta kertoo sinusta sen, että oot epäpätevä, vai pitäisi "noudattaa sinun ohjeita" vielä?

        Oikeaan lääkäriin aika ja mittauta kaikki arvot.

        Ei pidä mennä akupunktioon!!

        Mene oikealle lääkärille ja tutkituta että jos on narkolepsia vaikka.

        En halua peloitella, mutta tässä on yks video siitä mitä se narkolepsia voi olla.
        eihän se ole sitä että sinulla olisi just se, mutta voithan katsoa videon.

        Voi olla myös että on raudan puutetta.
        Pyydä lääkäriä ottamaan kaikki näytteet.

        https://www.youtube.com/watch?v=of3JUqY8NfU


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe