Mikä Härkä On Kiinalaisessa Horoskoopissa?? oliskohan se Jänis??
Mikä Härkä On Kiinalaisessa Horoskoopissa??
7
1212
Vastaukset
- kiinalaisessa
on härkä vaikka voissa paistaisi ;) Tahi puhveli. Jos oikeasti haluat tietää mikä olet kiinalaisessa klikkaapa http://www.astrologiakeskus.fi/kiinalainenhoroskooppi.shtml . Sieltä pääset alkuun :)
- asanque
itseasiassa kiinalaiset horoskoopit menevät syntymävuoden mukaan, esim itse olen syntynyt 87 loppuvuodesta ja olen jänis. tosin kiinalainen uusivuosi on joskus tammi-helmikuun vaihteessa, joten sen kanssa täytyy hieman katsoa tarkemmin... :)
- Marjatta
Kiinalaiset merkit menevät vuoden mukaan, hei pliis!!!
- Vuh-tyttö
Horoskoopistasi ei voi tietää, mikä olet kiinalaisessa. Tänä kiinalaisessa horoskoopissa on kukko. Jos olisit syntynyt tänä vuonna, tai 12 vuotta sitten, olisit kukko. 1994 on koira,
1995 on sika, 1992 on apina. En nyt muista niitä paljon.- Hupsu
Hienoa! en vain löytänyt Mummoni syntymävuotta jotta olisin voinut katsoa kiinalaisen horoskoopin!
- varmasti
Hupsu kirjoitti:
Hienoa! en vain löytänyt Mummoni syntymävuotta jotta olisin voinut katsoa kiinalaisen horoskoopin!
löytyy! Yritä nyt ees vähän etsiä ja ajatella itse.
- mari
Kiinalainen horoskooppi määräytyy sun syntymävuoden ja kuukauden mukaan, niinku esim. mä oon syntyny v-83 huhtikuussa ja mä oon kiinalaisessa horoskoopissa sika jne... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628