Tuohan on Vantaan Tikkurilan lähellä oleva paikka nimeltään Hakunila tai Hakkila vai mikä se paikka olikaan? Siis sanotaan vaikka Vuosaari, Myllypuro tai Itäkeskus... En kerro mikä näistä paikoista,, että toimittaja Mark Autio saa yksin sen syytteen tästä artikkelista ja sen levittämisestä. Mutta kertokaapa mikä niistä on:
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006192022.html
Siis mielestänne, siis mielestänne, kaikki sen oikeesti tietää :-o
Menitte sitten julkaisemaan kuvan Enon kotitalosta!
5
1201
Vastaukset
- Anonyymi
Joo tiedossa ja heitä kidutamme me:
Mark ja Henry Evans! - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/45a9492c-6468-42c3-9fc6-54c884aa7d4c
Tässä kai neiti muranen itse känniratissa. pillereitäkin ne syö... - Anonyymi
Viestiketjun kuittaa:
Nicolas Andrew Comas luetukxi - Anonyymi
Vitun poikakuoripedofilit.
Toistan vielä, olen heille luokanopettaja ja luokanvalvoja veljeni kanssa. Heitä on 42 kappaletta kahdelle opettajalle kaikissa aineissa. Nyt he ovat lomalla, koska olen suomessa (PEDOFIILI<= tuon kirjoitti Hannu Hannula yksöisvee) metsästämässä!
Ja Henry kuittaa viestin. Pojat älkää kesken viestin kirjoitelko mun koneelta samaan ketjuun, vaikka se onkin kaksoiskone, eli sillä voi muokata viestejäni NOTEPADISSA samanaikaisesti, kun kirjoitan. Ja sama IP on kaikilla meillä. Sillä et voi ketään paikantaa ja mä voin vaihtaa sen vaikka heti ihan itse tästä nappia painamalla!
VITUN KYRPÄPÄÄT!
Mark&Henry Evans - Anonyymi
PEDOFIILEJÄ MÄ METSÄSTÄN!
Te inhoatte mua nytten, mutta kun teistä on annettu kansainvälinen pidätysmääräys ja se on mulla
John Sinclair
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923