Hamam, kannattaako käydä?

Anonyymi

Turkin matka lähenee ja ollut puhetta että mahdollisesti käytäisiin hamamisssa.
Millaisia ne oikein on ja mistä se kannattaa ostaa/varata?

15

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en sinne toista kertaa enää mene.
      Sain vahvan erektion katsellessani rotevan karvaisia pesijämiehiä.
      Hävetti ihan.

      • Anonyymi

        Ei kai siitä hamameita kannata syyttää, jos alkaa jopo keulimaan kun näkee karvaisia miehiä? Tunne saattaa iskeä vaikka uimarannalla, jos on iskeäkseen.


      • Anonyymi

        Ei kannata hävetä. Komeat miehet pesevät ja hierovat huolella, ja tulee puhdas, helpottunut olo. ;) Kokemusta on.


      • Anonyymi

        Niin minäkin. Ne miehet kyllä tiesivät mitä tehdä.


    • Anonyymi

      Moikka, Suosittelen ehdottomasti menemään Hamamiin. On se sen verran hieno kokemus. Menkää heti ensimmäisinä päivinä, koska siellä pestään "vanha paskanahka pois" niin aurinkokin tarttuu paremmin. Oppaalta kannattaa kysellä tarkempia yksityiskohtia.

    • En tykännyt, saakelin kivulias urheiluhierojakin on mukavampi kokemus. Hakkasivat pesurätillä ja runnoivat kuin vierasta sikaa.

    • Hra Aurinkokuninkaalla oli sitten samanlaiset kokemukset kuin minulla. Kerran kävin ja viimeiseksi taatusti jäi.

      En ymmärrä miksi niitä äijiä pitää siellä edes olla? Kaikenlainen yksityisyys puuttuu ja kokemus oli hyvin epämiellyttävä. Osaan kyllä pestä itse itseni ja jos hierontaa haluan niin niihin on olemassa paljon hienostuneempia paikkoja.

      Kaiken kaikkiaan merkillinen kokemus.

      • Kiitän lämpimästi peukusta kuka sen sitten antoikin.

        Lisään vielä että tunsin että minua käskettiin ja kohdeltiin kuin märkää koiraa. Tiuskittiin ja komenneltiin, poissa oli hienotunteisuus.

        Aivan toista on kotimainen saunominen oman naisen kanssa järven rannan kesäisissä oloissa. Akka vihtoo lempeästi tissit heiluen ja nauraen.
        Se on elämää, se!


      • Anonyymi

        Ai se, kenen kanssa harrastat fistausta omien puheidesi mukaan?


    • Anonyymi

      Pitääkö sielä olla alasti?

      • Anonyymi

        Hammameissa ei olla alasti. Ja peseytyäkin voi ihan itse.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kannattaa kokea, mutta menkää oikeaan saunaan. Ne ovat Hamam nimellä.Onhan ne hienot hotellin saunat, mutta se aito tunne tulee vasta kun menee paikalliselle. Kohtelu on hyvä, ei tarvitse itse muuta tehdä kun olla, he peseevät ja kuorii vanhan ihon karkealla sienellä .Ihana kokemus jota käytän joka kerran olleena Alanyassa. Mitään pahaa eikä huonoa sanomista paikasta.Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

    • Anonyymi

      Ne jotka pesee, onko ne naisia vai miehiä?

      Jos ovat miehiä pelottaa... tulee mieleen "Midnigth Express..."

      • Anonyymi

        Pelkäätkö, että sulla alkaa keulimaan vai mitä ihmettä?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4048
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3524
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2411
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2309
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      138
      2061
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1906
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1791
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1505
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1393
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1290
    Aihe