Katsoin Uiva-näyttelyn sisältöä, sydän jyskyttää, voiko olla totta?! Eikö Kippari-lehden perinteistä koeajolaituria ja tapahtumaa tule Uiva2019 messuille? Vai julkistaanko tieto vasta myöhemmin?
Kippari-lehden koeajoa ei Uivassa?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä eikä pahemmin kiinnosta mutta surkeaksi on lehti mennyt. Uusin numero lähes pelkää kuraa. Jotain skootterivertailua, iso aukeama jossa joku ralliautojuttu, ylihintaisia vesileluja, tyhmä juttu ihmisistä kauppareissuilla, sähösurffilautaa ym tyhjänpäiväistä.
Todella todella surkeaa :( onko amatöörit tekemässä vai missä vika.- Anonyymi
Oho? Itse ostin irtonumeron kaupasta juuri sisällön vuoksi ja jutuissa oli paljon mielenkiintoista asiaa. Ja hienoa onkin, että seurataan aikaa, eikä sama rytmi pyöri päättymättömältä nauhalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho? Itse ostin irtonumeron kaupasta juuri sisällön vuoksi ja jutuissa oli paljon mielenkiintoista asiaa. Ja hienoa onkin, että seurataan aikaa, eikä sama rytmi pyöri päättymättömältä nauhalta.
Oho joo... eikös teille tyhjäpäille ole ollut ihan riittävästi roskalehtiä ennenkin?
- Anonyymi
Joo iki-ihanat artikkelit Näin sidot köyden knaapiin ja hiuksianostattavan jännittävät kertomukset Näin Pentti vaihtoi busterin pohjavanerin ovat niin tuttuja ja turvallisia.
- Anonyymi
Juu. Jettijuttu oli just raikas ja hyvä, tuli positiivisempi kuva jetteilystä. Mitenköhän tosiaan tuo alkuperäinen asia eli koeajolaituri, pitää melkein laittaa postia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Jettijuttu oli just raikas ja hyvä, tuli positiivisempi kuva jetteilystä. Mitenköhän tosiaan tuo alkuperäinen asia eli koeajolaituri, pitää melkein laittaa postia.
Vaihtaisivat sitten nimeksi "vesilläpelleilylehti" eikä se iänikuinen "moottorivenelehti".
Taidat olla juuri näitä pikkucheekkejä jotka pörrää skoottereillä häiriten naapurustoa aina silloin kun et ole ökyveneellä ajamassa pienten purkkareiden päälle?
- Anonyymi
Hei,
Kipparin koeajolaituri on tulossa vanhaan tapaan Uivaan. Juuri pähkimme, montako venettä saamme sinne sopimaan. Hyvä yritys oli saada laituria kasvatettua, mutta entisen kokoisella jatkamme.
Kiitos myös palautteesta.
Vesijetit jakavat voimakkaasti mielipiteitä, sen tiesimme jo etukäteen. Ne ovat kuitenkin eniten myyntiään kasvattaneita vesikulkuneuvoja ja omissa jutuissamme pyrimme edistämään vesijettien vastuullista ja asiallista käyttöä.
Emme tietenkään voi pakottaa häiriöpörrääjiä kirjoituksillamme kuriin. Toisaalta vesijettejä käytetään nykyisin myös ihan samoin kuin veneitäkin, esimerkiksi safareihin.
Tavat liikkua vesillä muuttuvat.
Ismo Virta
Toimituspäällikkö
Kippari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984